Gå til innhold

Bekkeninfeksjon?? Hjelp, om noen har vært borti dette!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har de siste ukene hatt vondt nede på høyre side der jeg tenker eggstokken ligger. Mest om kvelden, en sånn ulmende følelse, har tenkt det sikkert er en cyste og at det går over.

Fikk en kraftig soppinfeksjon for et par uker siden, som enda ikke er bra tross behandling med cannesten og tabelett. Samtidig har jeg stadige menssmerter, men skulle ha mensen da og tenkte først ikke på det, men menstruasjonen kom en uke enn senere(dagen før tok jeg en graviditetstest som var negativ).

jeg har fortsatt menssmerter, selv om jeg er ferdig med menstruasjonen, pleier bare ha vondt dagen før og den første dagen.

Jeg har også fått en krampelignende smerte bak i ryggen på  venstre side(altså motsatt av hva jeg har foran). Smertene stråler ned i lårene og opp til kravebeinet. 
Da jeg var hos legen i dag var jeg bedre da jeg hadde tatt Paracet, og han tok noen blodprøver og en urinprøve og sendte meg hjem🙈 

Jeg har ikke lyst og er ikke i form til å dra på legevakta og sitte der hele kvelden for å bli sendt hjem med et nytt klapp på skulderen. Føler meg ikke syk nok til å be om hjelp der, men føler meg veldig usikker på om dette kan være farlig og om jeg er dum som venter til jeg blir enda verre. Hvis dere skjønner hva jeg mener. 

Lurte på om noen har hatt det samme, og hva gjorde dere? Når jeg googler står det at det kan være alvorlig for man kan bli steril, men jeg er voksen og har fått de barna jeg skal ha, så det er ikke så farlig. Jeg tror ikke det er noen kjønnssykdom, da jeg kun har hatt sex med partneren min, men det var etter der siste samleiet den kraftige soppinfeksjonen kom.

Anonymkode: a1026...61f

Skrevet

Først og fremst, ikke google symptomer, da har du plutselig kreft før du vet ordet av det. 
Farlig er det neppe, jeg hadde lignende utfordringer (minus sopp) i vinter, hvor jeg hadde unormale menssmerter/blødninger, og hadde smerter selv etter blødningene avtok.

Var hos gynekolog senere hvor det ikke var noe å bekymre seg for. Du kan jo be om en GU og ta alle prøver relatert til det/innvendig UL for å utelukke andre ting. Over helgen vil du få svar på prøvene fastlegen tok, så kan du ta det derfra :) 

Så lenge allmenntilstanden din er bra, dvs ikke økende feber etc, så ser jeg ikke hvorfor du tenker du trenger på legevakten? 

Anonymkode: 8d2fb...ba0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...