Gå til innhold

Kan jeg kreve tilbake av arbeidsgiver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev tidligere innlegg her om at arbeidsgiver har trukket meg feilaktig 3000 i mnd fra lønn som skulle gå til skatteetaten.  Skatteetaten har ikke mottatt innbetalinger av arbeidsgiver, hva gjør jeg da? Tilbakebetaler de meg?

Anonymkode: b6860...bb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg antar at du får en lønnsslipp. Der skal trekket stå oppført. Send lønnsslippene til skatteetaten slik at de kan ta tak i saken.

Med vennlig hilsen

TBergh

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Skrev tidligere innlegg her om at arbeidsgiver har trukket meg feilaktig 3000 i mnd fra lønn som skulle gå til skatteetaten.  Skatteetaten har ikke mottatt innbetalinger av arbeidsgiver, hva gjør jeg da? Tilbakebetaler de meg?

Hvis du ikke referer til det innlegget er det umulig for oss som ikke har hørt noe om det å vite?

feilaktig?

Hvorfor ringer du ikke skatteetaten, så forteller de deg akkurat konkret gangen i det. 

Anonymkode: 4dc62...cf7

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvorfor kunne du ikke holde deg til den første tråden din. Det hadde vært mye mer oversiktlig.

Anonymkode: 741b2...e04

Skrevet

Du minner arbeidsgiver på å betale det inn.

Anonymkode: 870c7...d73

Skrevet

Fordi forfall til Skatteetaten fra arbeidsgiver ikke er før 15.november kanskje?

Anonymkode: 5f4c9...8a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har Skatteetaten gitt deg opplysninger om at arbeidsplassen din ikke jar betalt forskuddskatt? 

Hvis det gjelder lønn i september eller oktober så skal ikke dette betales fra arbeidsgiver til skatteetaten før 15. november. 

Anonymkode: 7aaff...54a

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...