AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #1 Skrevet 13. oktober 2023 Skrev tidligere innlegg her om at arbeidsgiver har trukket meg feilaktig 3000 i mnd fra lønn som skulle gå til skatteetaten. Skatteetaten har ikke mottatt innbetalinger av arbeidsgiver, hva gjør jeg da? Tilbakebetaler de meg? Anonymkode: b6860...bb6
TBergh Skrevet 13. oktober 2023 #2 Skrevet 13. oktober 2023 Hei. Jeg antar at du får en lønnsslipp. Der skal trekket stå oppført. Send lønnsslippene til skatteetaten slik at de kan ta tak i saken. Med vennlig hilsen TBergh
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #3 Skrevet 13. oktober 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Skrev tidligere innlegg her om at arbeidsgiver har trukket meg feilaktig 3000 i mnd fra lønn som skulle gå til skatteetaten. Skatteetaten har ikke mottatt innbetalinger av arbeidsgiver, hva gjør jeg da? Tilbakebetaler de meg? Anonymkode: b6860...bb6 Hvis du ikke referer til det innlegget er det umulig for oss som ikke har hørt noe om det å vite? feilaktig? Hvorfor ringer du ikke skatteetaten, så forteller de deg akkurat konkret gangen i det. Anonymkode: 4dc62...cf7
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #4 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Skrev tidligere innlegg her om at arbeidsgiver har trukket meg feilaktig 3000 i mnd fra lønn som skulle gå til skatteetaten. Skatteetaten har ikke mottatt innbetalinger av arbeidsgiver, hva gjør jeg da? Tilbakebetaler de meg? Anonymkode: b6860...bb6 Hvorfor kunne du ikke holde deg til den første tråden din. Det hadde vært mye mer oversiktlig. Anonymkode: 741b2...e04
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #5 Skrevet 13. oktober 2023 Du minner arbeidsgiver på å betale det inn. Anonymkode: 870c7...d73
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #6 Skrevet 13. oktober 2023 Fordi forfall til Skatteetaten fra arbeidsgiver ikke er før 15.november kanskje? Anonymkode: 5f4c9...8a7
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #7 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skrev tidligere innlegg her om at arbeidsgiver har trukket meg feilaktig 3000 i mnd fra lønn som skulle gå til skatteetaten. Skatteetaten har ikke mottatt innbetalinger av arbeidsgiver, hva gjør jeg da? Tilbakebetaler de meg? Anonymkode: b6860...bb6 Har Skatteetaten gitt deg opplysninger om at arbeidsplassen din ikke jar betalt forskuddskatt? Hvis det gjelder lønn i september eller oktober så skal ikke dette betales fra arbeidsgiver til skatteetaten før 15. november. Anonymkode: 7aaff...54a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå