AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #1 Skrevet 13. oktober 2023 Har en litt eldre iphone og får beskjed om at den automatisk oppdaterer på kvelden. Før var det på natten, men noen som vet om det skjer på natten selvom det står kvelden på varselet? Liker ikke å ha laderen i om natten, men må man så må man.. Noen som vet? Anonymkode: d17c0...c43
Gogglebox Skrevet 13. oktober 2023 #2 Skrevet 13. oktober 2023 Hvis du klarer å legge fra deg telefonen i noen minutter nå, så kan du kjøre oppdateringen på dagtid. Den oppdaterer som regel mellom 3-4 når min har hatt nattlige oppdateringer. Den laster som oftest ned oppdateringen på kvelden, for så å installere på natten. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #3 Skrevet 13. oktober 2023 Gogglebox skrev (4 timer siden): Hvis du klarer å legge fra deg telefonen i noen minutter nå, så kan du kjøre oppdateringen på dagtid. Den oppdaterer som regel mellom 3-4 når min har hatt nattlige oppdateringer. Den laster som oftest ned oppdateringen på kvelden, for så å installere på natten. Jeg er ikke ved telefonen og hjelper min eldre mor med råd om det, så tror det enkleste er om hun bare har den med laderen i over kvelden/natten så går det vel automatisk eller? Anonymkode: d17c0...c43
Gogglebox Skrevet 13. oktober 2023 #4 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ikke ved telefonen og hjelper min eldre mor med råd om det, så tror det enkleste er om hun bare har den med laderen i over kvelden/natten så går det vel automatisk eller? Anonymkode: d17c0...c43 Ja, så lenge den er tilkoblet nettverk (helst wifi) og lader, så skal det gå automatisk med nedlasting og oppdatering.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #5 Skrevet 13. oktober 2023 Gogglebox skrev (10 minutter siden): Ja, så lenge den er tilkoblet nettverk (helst wifi) og lader, så skal det gå automatisk med nedlasting og oppdatering. Ja, det er den så da går det nok bra. Takk for svar 🙂 Anonymkode: d17c0...c43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå