AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #1 Skrevet 13. oktober 2023 Jeg er i 30-årene, har ett barn og jobber turnus, som innebærer at jeg ofte har 1-3 dager fri når jeg har fri. De dagene jeg er hjemme, gjør jeg ofte INGENTING. Jeg blir liggende på sofaen og se på tv HELE dagen. Går ikke ut. Gjør litt basic husarbeid og lager middag og sånt, men ellers lite annet. Det er ingenting jeg har lyst til å gjøre heller. Men merker at jeg blir veldig "tom" når jeg ikke gjør noe. Andre venner er jo også på jobb, så ingen å møte ute på kafé f.eks. Og frister sjelden å bare "gå seg en tur". Ellers leier jeg en leilighet jeg ikke trives i, så frister ikke å gjøre mer enn nødvendig hjemme. Og har ikke noe stort sosialt nettverk. Hva gjør dere når dere har fri? Anonymkode: b0286...f63
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #2 Skrevet 13. oktober 2023 Slapper av, vasker, ordner i leiligheten eller reiser til byen og tar meg et glass med noe godt i bare fordi jeg har fri og kan. Ser på livet suse forbi. Anonymkode: bf3d3...7ca
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #3 Skrevet 13. oktober 2023 Husarbeid tar jo tid da. Ellers trener jeg, går tur, gjerne med lydbok eller podcast om jeg går alene. Leser, hekler, fotograferer, går på kurs (og øver evt), synger i kor (og øver), besøker familie og venner. Lager fotobok eller rydder på pc, alltid nye prosjekter. Spiller spill og ser tv. Anonymkode: a9e9d...101
skreppamedleppa Skrevet 13. oktober 2023 #4 Skrevet 13. oktober 2023 Det kommer helt an på behovet mitt den dagen. Av og til har jeg et behov for å reise til en sjarmfull cafe og ta meg en kaffe mokka og lese dagens aviser eller en bok mens jeg ser på livet og av og til har jeg behov for å gå meg en fjelltur med hund og mann og av og til har jeg behov for å ligge så lenge jeg gidder på sofaen med en bok eller en serie. Ellers er det yoga, boklesing, bullet journal, film & serier, rydder i skuffer og skap, masse diy prosjekter... Har det igrunn aldri kjedelig 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #5 Skrevet 13. oktober 2023 Gjør stort sett de samme hobbyene som jeg gjør etter jobb på hverdagene. Helgen forsvinner på et blunk. Anonymkode: 884ec...b7f
Fame Skrevet 13. oktober 2023 #6 Skrevet 13. oktober 2023 Husarbeid går det mye i når jeg har fri. Tar noen turer ut på senteret og tar en kaffe eller noe. I morgen tenkte jeg å støvsuge bilen så den er klar til bilstolen jeg skal sette inn om noen uker Går mye i serier og spill og da
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #7 Skrevet 13. oktober 2023 Nettsurfer, løper, går tur, leser, ringer familie, sender en hilsen til venner, husarbeid, shopping, sover Anonymkode: 077a6...8df
Ny Bruker Skrevet 13. oktober 2023 #8 Skrevet 13. oktober 2023 Akkurat som deg. Nyter en kelden mulighet til å ikke gjøre noe.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #9 Skrevet 13. oktober 2023 Husarbeid, rydding, oppussing, utearbeid, prepping av mat osv. ALDRI har jeg kjedet meg på en fridag. Anonymkode: 5a65e...9a0 1
Phoenix Heart Skrevet 13. oktober 2023 #10 Skrevet 13. oktober 2023 Litt forskjellig. Slapper av, gjør husarbeid, går tur, handler, besøker venner, leser bok osv.
enkefru Skrevet 13. oktober 2023 #11 Skrevet 13. oktober 2023 Har fri en (varierende) dag i uka, da gjør jeg ærender, frisør, tannlege etc, eller jeg storhandler. Av og til har venninne fri samme dag, da prøver vi å få til tur/lunsj, eller begge deler. Faller fridagen før/etter helg, drar jeg nesten alltid på hytta.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #12 Skrevet 15. oktober 2023 deltar i telle-trådene her på Kvinneguiden! Anonymkode: 1098c...28a 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #13 Skrevet 16. oktober 2023 Jeg har veldig få fridager, siden jeg har full jobb og fire barn. Men har jeg smutthull så går jeg på trening, turer, leser, lytt på musikk, shopping osv. Da barna var mindre så tok jeg de med på turer, svømming og slikt. Men nå er de så store at alle har egne aktiviteter de vil på. Anonymkode: 98317...2cc
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #14 Skrevet 16. oktober 2023 skreppamedleppa skrev (På 13.10.2023 den 15.38): Det kommer helt an på behovet mitt den dagen. Av og til har jeg et behov for å reise til en sjarmfull cafe og ta meg en kaffe mokka og lese dagens aviser eller en bok mens jeg ser på livet og av og til har jeg behov for å gå meg en fjelltur med hund og mann og av og til har jeg behov for å ligge så lenge jeg gidder på sofaen med en bok eller en serie. Ellers er det yoga, boklesing, bullet journal, film & serier, rydder i skuffer og skap, masse diy prosjekter... Har det igrunn aldri kjedelig Tror du blander "behov" og "lyst til" her. Anonymkode: 13265...9db
skreppamedleppa Skrevet 16. oktober 2023 #15 Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tror du blander "behov" og "lyst til" her. Anonymkode: 13265...9db Det tror ikke jeg i og med at jeg brukte det begrepet helt bevist 😉 Av og til har en behov for å være sosial og av og til har en (kropp og psyke) behov for å slappe helt av og gjøre ingenting.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #16 Skrevet 16. oktober 2023 skreppamedleppa skrev (1 minutt siden): Det tror ikke jeg i og med at jeg brukte det begrepet helt bevist 😉 Av og til har en behov for å være sosial og av og til har en (kropp og psyke) behov for å slappe helt av og gjøre ingenting. Ok. Anonymkode: 13265...9db
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #17 Skrevet 16. oktober 2023 Jeg elsker å ha fridager på ukedager! Stå opp tidlig, nyte stillheten på morgenen. Kommer meg ut døra senest kl 9 ca...treningsøkt, eller gåtur/sykkeltur etc. Ta en tur på cafe, spise lunsj ute. Er SÅ mange muligheter! JEG bestemmer alt selv den dagen, helt fantastisk! Høres ut som du er litt tiltaksløs, lite selvstendig. Men du må jo gjøre som du vil Alt er opp til deg, skal du endre situasjonen din må du gjør det selv... Anonymkode: a487b...c1c
Tjoheiii Skrevet 17. oktober 2023 #18 Skrevet 17. oktober 2023 Pusler i huset mens jeg hører på lydbok, ser litt tv, går en tur, gjør unna ærender (f. eks handle julegaver eller ukeshandle mat) hender jeg drar på cafe eller besøker kjentfolk men de fleste andre er jo på jobb. Jeg har mammapermisjon så er hjemme hele tiden, vanligvis jobber jeg 8-16 hver dag😅 så mye tid går jo til babyen, naturligvis🥰
Anonym_9283746 Skrevet 17. oktober 2023 #19 Skrevet 17. oktober 2023 Få deg en hobby 😊 Strikke, lese, skrive, male, trene, synge.. Selv spiller jeg flere instrumenter, prøver å lære nye språk, og leser meg opp på historie.. Film og TV er jo for så vidt også en hobby 👍
Ellah Skrevet 17. oktober 2023 #20 Skrevet 17. oktober 2023 Har somregel kun fri i helgene. Trener somregel både lørdag og søndag, har en avtale med venner eller familie en av dagene, lager bedre middager, bruker tid med min kjære og slapper av på sofaen alene. Stort sett hver eneste helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå