AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #1 Skrevet 13. oktober 2023 Hva er det mest romantiske dere har gjort for partner og hva er det mest romantiske partner har gjort for deg? Hva slags romantiske ting setter dere pris på i hverdagen? Både å gi og få.. Anonymkode: cc95b...e1e
1000x Skrevet 13. oktober 2023 #2 Skrevet 13. oktober 2023 (endret) Det mest romantiske jeg har opplevd er å bli sjekket opp av ei helt ukjent dame jeg har drømt om i årevis. Romantikk er for meg alltid knyttet til lys, duft og smak. I prioritert rekkefølge, stort sett. Endret 13. oktober 2023 av 1000x 1
Blåjojo Skrevet 13. oktober 2023 #3 Skrevet 13. oktober 2023 Mest romantiske han har gjort er nok å bestille reise til et av mine favorittland som forsinket bryllupsreise. Kjøper småting til hverandre som vi vet at den andre liker, alt fra blomster, vin eller en sjokkis til et nytt plekter med kult mønster. Jeg lager gjerne hans favorittmat, selv om det ikke er min favorittmat. Passer på at det er kald øl i kjøleskapet når han skal ha en kveld/helg med resten av bandet for å øve, før jeg rømmer huset. Er egentlig vinn vinn siden jeg får en jentekveld eller ei helg på hotell med bestevenninna mi. Alle i bandet spleiser siden jeg stiller huset til disposisjon.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #4 Skrevet 13. oktober 2023 Var vel noe vås de første ukene man var sammen. Da er jo alt romantisk. Nå om dagen driter jeg stortsett i romantikk osv. Er ikke viktig lengre, og det mister også sjarmen uansett når man har vært sammen i flere år. Anonymkode: d90a9...d95
Andro Skrevet 13. oktober 2023 #5 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er ikke viktig lengre, og det mister også sjarmen uansett når man har vært sammen i flere år. ... og derfor tar forhold slutt, når noen tror at det finnes noe tidspunkt der man kan drite i det. 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #6 Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 13.10.2023 den 14.05): Hva slags romantiske ting setter dere pris på i hverdagen? Å bli lyttet til når jeg forteller om dagens opplevelser. Anonymkode: 0c9fb...107 2
Irak Skrevet 16. oktober 2023 #7 Skrevet 16. oktober 2023 Det mest romantiske jeg vet om er lys og koselig selskap ❤️
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #8 Skrevet 16. oktober 2023 Samboeren min gjør ting for meg som viser at han er oppmerksom og har hørt på meg og at han kjenner meg godt. Gavene han gir, f.eks, kan være praktiske, men utrolig omtenksom og romantisk, fordi han har lagt merke til at det er noe jeg ønsker uten at jeg har konkret sagt at jeg ønsker det ❤️ Anonymkode: bd6ce...d66 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå