AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #21 Del Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Tips - kjøp vintersko om våren og sandaler om høsten på Boozt o.l. Da får du ecco og viking og alle de der til gode priser Anonymkode: 59500...f19 Tips: Ikke kjøp vintersko om våren. Jeg gjorde det i år, men ungen trenger sko som er to størrelser større enn da jeg kjøpte! Anonymkode: 75fc0...020 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #22 Del Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tips: Ikke kjøp vintersko om våren. Jeg gjorde det i år, men ungen trenger sko som er to størrelser større enn da jeg kjøpte! Anonymkode: 75fc0...020 Barn vokser hele tiden. Det må du jo ta med i beregningen når du kjøper. Anonymkode: 59500...f19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #23 Del Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Barn vokser hele tiden. Det må du jo ta med i beregningen når du kjøper. Anonymkode: 59500...f19 Ikke alltid. Noen ganger holder se samme str et halvt år og vokser 2 på en sommer. Anonymkode: 4a429...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #24 Del Skrevet 13. oktober 2023 Av erfaring bruker jeg litt ekstra på vintersko. Men passer på å kjøpe når det e tilbud, feks 30% forrige uke. Sparer litt på det. Har tynne støvler og vinterstøvler (her på vestlandet er det våt vinter, og vinterstøvlene blir mer brukt enn vinterskoene), her koster de som regel 150-200kr paret. sandaler har barna ikke hatt enda. joggesko ligger rundt 2-300. Gutten kan slite i stykker flere par på en sesong uansett hvor mye de kostet… De skoene som ikke er helt utslitt (faller fra hverandre eller hullete) går i arv til yngre søsken. Anonymkode: a956c...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 13. oktober 2023 #25 Del Skrevet 13. oktober 2023 Sko er det jeg bruker desidert mest penger på til mine barn. Beløpet du oppgir er ikke spesielt høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #26 Del Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ikke alltid. Noen ganger holder se samme str et halvt år og vokser 2 på en sommer. Anonymkode: 4a429...11d Nå gjør du deg vanskelig. Klart man kan kjøpe sko noen mnd før de skal brukes. Herregud. Anonymkode: 59500...f19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #27 Del Skrevet 13. oktober 2023 Jeg har brukt mye penger på sko i år, og vi har egentlig ikke flere sko enn jeg føler vi må ha. Vintersko 900 (tilbud) Vintersko 400, for vinteren var lang og plutselig var skoene alt for små Joggesko 600 Joggesko 400, for de første ble hull på tåen etter en del sparkesykling Støvler 300 Sandaler 600 Vanntette joggesko til tur 400 (tilbud) Overgangsko 800 (tilbud) Støvler med fôr, de forrige ble hull i, 250 Vintersko 600 (tilbud) Så over 5000 kr på sko som er brukt et år. De fleste skoene er kjøpt på tilbud, merker som viking og superfit Anonymkode: 5809e...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #28 Del Skrevet 13. oktober 2023 Prøver å kjøpe på salg ved sessongslutt, om jeg bommer på størrelsen, så får som regel lillebror dem i steden. Anonymkode: 9890d...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærring Skrevet 13. oktober 2023 #29 Del Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor mye bruker du pr år på sko til barnehagebarnet? Jeg bruker rundt 3.400 og føler det er veldig mye, men er det vanlig? Skjønner ikke hvordan jeg evt. skal få gjort det rimeligere og fortsatt få gode sko til en fot i vekst som er veldig aktiv. Vintersko Viking 1.000 Overgangssko fra Ecco e.l. 800 Dock boots/cherrox 500 Gummistøvler 200 Joggesko 450 Sandaler 450 Anonymkode: fd5fd...924 Kjøper brukt jeg. Har fått tak i tilnærmet nye viking vintersko (2 par) og viking cherrox til 700,- . Sandaler kjøpte jeg ny, men på tilbud. 700,- Joggesko 600,- Overgangssko 999,- Støvler 500,- Sko er dyrt men man kan fint spare mye om man kjøper på salg, eller sjekker finn / tise. Mange kjøper feil størrelse og selger billig. Eller sko som omtrent ikke har blitt brukt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #30 Del Skrevet 13. oktober 2023 Det er lett å finne gode tilbud på sko til barn. Til ungdom/ung voksen er det verre og skoene er også endel dyrere. Her kjøper jeg ikke sko brukt. Anonymkode: b41db...faa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #31 Del Skrevet 13. oktober 2023 Vintersko 1000kr, Dockboots 699kr (salg), Overgangssko 799kr, Joggesko x2 1000kr, «Crocs» til hage / strandbruk 99kr, Gummistøvler 399kr, Pensko 399kr, Boots 299kr. Så kommer eventuelle skisko og skøyter i tillegg😅 Anonymkode: 8ed6c...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #32 Del Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Og ender med å kjøpe et par til i november pga du ikke traff på størrelsen.... Anonymkode: 4a429...11d Venter med å ta av lappen og beholder esken, så selger det evt på Finn. Har jeg kjøpt vintersko til halv pris på våren så får jeg solgt de ubrukt til samme pris på Finn til høsten om de skulle være for små. Vinn vinn, jeg går i null og noen andre får gode sko til god pris. Anonymkode: 7801e...636 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemia Skrevet 13. oktober 2023 #33 Del Skrevet 13. oktober 2023 Juliv skrev (7 timer siden): Også sko? Ja, det var jo det jeg svarte på. Hvorfor skulle man ikke kunne kjøpte sko brukt? I mange tilfeller har ikke skoene blitt brukt mer enn en sesong, og er omtrent ikke slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #34 Del Skrevet 13. oktober 2023 Har 3 barn. Bruker mye på sko,men har ikke regnet over hvor mye. Vintersko, overgangssko, cherrox og støvler har kunne blitt arvet av søsken opptil 4-5 år, etter det har de stortsett blitt utslitt av et barn. Joggesko bruker de fort opp 2 par hver på sommeren, sandaler har og kun en sommers brukstid. Gymsko og fotballsko slites og fort ut, men de er ikke så dyre. Prøver og handle på salg, men har stortsett ikke passet hvis jeg har tippet på neste størrelse å kjøpt lenge før sesongen startet. Har så blitt avglemt når neste barn har passet størrelsen🫣 Anonymkode: f2d5d...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #35 Del Skrevet 14. oktober 2023 Jeg kjøper også omtrent de samme skoene som deg, (mye Viking) men har handlet mye på salg, så jeg har vel betalt rundt en tusenlapp mindre enn deg til sammen. Jeg følger litt med på tilbud med jevne mellomrom og sammenligner tilbud når jeg er på utkikk etter en spesifikk vare. I fjor kjøpte jeg til og med den aller nyeste modellen i vintersko til 30% fordi en lokal skobutikk hadde 30% på hele butikken. Anonymkode: a45ee...ed7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #36 Del Skrevet 14. oktober 2023 Sko er dyrt! Vi er veldig heldige og har arvet mye. I år blir det nye vintersko på eldste. Minste arver. Anonymkode: 187e1...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå