Gå til innhold

Har noen prøvd disse nye Dock Bootsene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?:)

Anonymkode: 73078...549

Skrevet

Ikke prøvd men de ligner mer en cherrox. Kanskje de er litt enklere for barn å kle på seg, bredere og litt lettere materiale? 

Anonymkode: c2148...277

Skrevet

4-åringen min liker de veldig godt. De er lett foret, og veldig lette. Har kjøpt Cherrox i tillegg, som skal brukes når det blir kaldere ute, for de er ikke like varme som Cherrox. 

Den eneste ulempen er at de tørker ekstremt sakte hvis de blir våte inni. Har kjøpt skotørker, og da går det bra. 

Anonymkode: 1e10c...d44

• Nyttig 1
Skrevet

Det står jo hva som er forskjellig fra orginalen… Jeg er spent på om de er slitesterke, syns ikke ordlyden er helt god når det gjelder det. 

Anonymkode: 115e2...984

Skrevet

De må jo puste dårligere siiden hele neoprenen er dekket. Lav varme står det de skal tørkes på… Har ikke prøvd, men er skeptisk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

De må jo puste dårligere siiden hele neoprenen er dekket. Lav varme står det de skal tørkes på… Har ikke prøvd, men er skeptisk.

Ingen neopren, gummistøvler eller cherrox puster noe.

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

4-åringen min liker de veldig godt. De er lett foret, og veldig lette. Har kjøpt Cherrox i tillegg, som skal brukes når det blir kaldere ute, for de er ikke like varme som Cherrox. 

Den eneste ulempen er at de tørker ekstremt sakte hvis de blir våte inni. Har kjøpt skotørker, og da går det bra. 

Anonymkode: 1e10c...d44

Hvis de er fore passe de ikke når det er varmt og når det er kaldt er de for kalde, er de ikke egentlig litt overflødige da når man allikevel må ha gummistøvler og cherrox?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...