AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #1 Skrevet 13. oktober 2023 Jeg er dritt lei av å være singel og har bestemt meg for å teste ut alt som går an i en periode. Er registrert på Sukker Møteplassen og Match.com av datingsider. Av apper har jeg Hinge, Tinder og Happen. Er registrert hos både Venus og Mars og Matche når det kommer til matchmakingselskaper. Har testet ut speed dating via Venus og Mars. Finnes det andre som arrangerer det? Noe annet jeg kan prøve som er organisert og driftet av datingselskaper? Anonymkode: 87693...276 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #2 Skrevet 13. oktober 2023 Mann eller dame? Anonymkode: f7c3e...4d8
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #3 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mann eller dame? Anonymkode: f7c3e...4d8 Dame 32 Anonymkode: 87693...276
BobTheNoob Skrevet 13. oktober 2023 #4 Skrevet 13. oktober 2023 Trodde damer på din alder er ettertraktet.. Hva er det som gjør at du ikke finner noen, da? 1
Gjest AnonymVestlending Skrevet 13. oktober 2023 #5 Skrevet 13. oktober 2023 Som dame får du jo mange matcher uansett hvor du er, så handler vel ikke om hvilken app du er på men hva du gjør med matchene og hvem du velger å like.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #6 Skrevet 13. oktober 2023 Husk Facebook dating også. 32 år gammel dame bør være ettertraktet såfremt su ikke har elendig bio, røyker som en skorstein eller er gjeldsslave. Anonymkode: 452ee...f17 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #7 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Husk Facebook dating også. 32 år gammel dame bør være ettertraktet såfremt su ikke har elendig bio, røyker som en skorstein eller er gjeldsslave. Anonymkode: 452ee...f17 Eeeellller veier 130 kilo, arbeidsledig, ustelt, 5 unger med 5 forskjellige fedre osv Anonymkode: 9aef9...d2f 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #8 Skrevet 13. oktober 2023 BobTheNoob skrev (1 time siden): Trodde damer på din alder er ettertraktet.. Hva er det som gjør at du ikke finner noen, da? AnonymBruker skrev (1 time siden): Husk Facebook dating også. 32 år gammel dame bør være ettertraktet såfremt su ikke har elendig bio, røyker som en skorstein eller er gjeldsslave. Anonymkode: 452ee...f17 AnonymVestlending skrev (1 time siden): Som dame får du jo mange matcher uansett hvor du er, så handler vel ikke om hvilken app du er på men hva du gjør med matchene og hvem du velger å like. Altså.... har dere sett utvalget som er der ute? Det hjelper ikke å være ettertraktet når de fleste er selvopptatte, livredde for forpliktelser, har dårlig hygiene, er usikre på seg selv, ikke vet hva de vil, dårlig selvfølelse, masse issues, osv. Og ja jeg liker ALLE når jeg er på appene. Klikker villt og gir de som vil en sjanse. Får sjeldent svar når jeg tar kontakt og samtalene renner ut i sanden ved at det ikke kommer noen spørsmål tilbake. Føler flesteparten som er på appene bare er der for tidsfordriv. Anonymkode: 87693...276 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #9 Skrevet 13. oktober 2023 Med mindre du bor i gokk så vil jo en 32 år gammel dame ha tusener eller titusener med likes på tinder. Hvis ingen er kjekke / bra nok så tror jeg ikke det finnes noen magiske tips altså Anonymkode: 80c04...25a
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #10 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): når de fleste er selvopptatte, livredde for forpliktelser, har dårlig hygiene, er usikre på seg selv, ikke vet hva de vil, dårlig selvfølelse, masse issues, osv. Du må jo ha kommet noe på vei med meldinger etc, når du kjenner disse mennene såpass? Eller skriver de "dårlig hygiene" i bio? Anonymkode: 3b777...1d7 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #11 Skrevet 13. oktober 2023 Nå vet jeg ikke hvordan du ser ut eller hvordan du er eller hva slags situasjon du er i. Men antar at du er ganske ok siden du ikke tar hva som helst. Nå er jeg mann selv og eldre enn deg, så egentlig ikke den rette til å uttale seg, men basert på hva jeg leser og hører så finner du bare det du leter etter i den virkelige verden ved å være på arenaer (interesser) hvor de er eller gjennom nettverket. Mange som ikke gidder nettdating eller matchmakere. Tror du har mer igjen for å være mer sosial. Som du sier er nettplattformene et ormebol av bottom feeders som bare er ute etter å utnytte hverandre for sex. Men det finnes unntak. Men lett er det ikke.... Anonymkode: f7c3e...4d8
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #12 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du må jo ha kommet noe på vei med meldinger etc, når du kjenner disse mennene såpass? Eller skriver de "dårlig hygiene" i bio? Anonymkode: 3b777...1d7 Ja jeg gir folk en sjanse. Men vil ha et ferdig produkt og ikke noen som jeg må fikse på for at han skal være slik som jeg ønsker at han skal være. Altså jeg leter ikke en som er perfekt, jeg er langt fra perfekt selv, men lever han som en gris er han ikke min match. Anonymkode: 87693...276
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #13 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå vet jeg ikke hvordan du ser ut eller hvordan du er eller hva slags situasjon du er i. Men antar at du er ganske ok siden du ikke tar hva som helst. Nå er jeg mann selv og eldre enn deg, så egentlig ikke den rette til å uttale seg, men basert på hva jeg leser og hører så finner du bare det du leter etter i den virkelige verden ved å være på arenaer (interesser) hvor de er eller gjennom nettverket. Mange som ikke gidder nettdating eller matchmakere. Tror du har mer igjen for å være mer sosial. Som du sier er nettplattformene et ormebol av bottom feeders som bare er ute etter å utnytte hverandre for sex. Men det finnes unntak. Men lett er det ikke.... Anonymkode: f7c3e...4d8 Jeg er sosial i tillegg. Jobber også i et mannsdominert yrke og kommer i kontakt med menn via jobb. Jeg leter altså selv i den virkelige verden, har ansatt en matchmaker til å lete for meg der jeg ikke har tilgang, i tillegg til å bli matchet med de som allerede er i systemet hennes, i tillegg til at jeg leter på datingsidene etc. Her kjører vi all inn frem til 1 Desember. Anonymkode: 87693...276
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå