AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #1 Skrevet 13. oktober 2023 Vet det ikke er sommer nå, men det er nå jeg kommer på å spørre om det. Er det fint med sandaler i barnehagen om sommeren til barn på 2 år eller er det veldig upraktisk med tanke på at det kommer sand inni og og barnet trår på dette, må tømme sandalen ofte osv? Husker en liten jeg satt barnevakt for alltid måtte ha på sokker i sandalene pga hun klagde over at steinene stakk på foten. Da tenker jeg at det er bedre med noen små lette tøysko som ventilerer med ikke drar inn de største steinene. Anonymkode: 070f6...33e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #2 Skrevet 13. oktober 2023 Det blir sand i absolutt alt av skotøy i barnehagen. Det blir sand i bleia liksom. Vi sender både sandaler og joggesko. Anonymkode: da8f3...960 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #3 Skrevet 13. oktober 2023 Kommer an på barnet tenker jeg. Mitt barn gikk mye i sandaler i barnehagen i sommer. Med og uten sokker oppi. Hun valgte det selv. Sand kommer det oppi det meste av sko og klær uansett. Anonymkode: ecf24...a6f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #4 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det blir sand i absolutt alt av skotøy i barnehagen. Det blir sand i bleia liksom. Vi sender både sandaler og joggesko. Anonymkode: da8f3...960 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kommer an på barnet tenker jeg. Mitt barn gikk mye i sandaler i barnehagen i sommer. Med og uten sokker oppi. Hun valgte det selv. Sand kommer det oppi det meste av sko og klær uansett. Anonymkode: ecf24...a6f Beklager at jeg skrev feil, m n jeg mener ikke sand, men steiner. Har fått sand i barnslige sko, men aldri masse og aldri steiner som barnet går å tråkker på. Barnet vil være for lite til å effektivt ta av og på sandalene og tømme denne ved behov. Anonymkode: 070f6...33e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #5 Skrevet 13. oktober 2023 Husker selv hvor ekkelt det var å få sand inn i sandalene og mellom tærne, tråkke på småstein osv. Anonymkode: 070f6...33e
M35+ Skrevet 13. oktober 2023 #6 Skrevet 13. oktober 2023 Hvis dere får stein i sandalene så sitter de kanskje for løst? Vi hadde aldri det problemet med våre. Sandaler var best fordi ting lettere falt ut igjen. Inn kommer det alltid.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #7 Skrevet 13. oktober 2023 De minste har jo gjerne sandaler med lukket tå, har ikke opplevd noen stor utfordring med stein der. Mine har også gått veldig mye barbeint, slipper unna da. 😁 Anonymkode: da8f3...960
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #8 Skrevet 13. oktober 2023 Enkelte barn syns det er veldig plagsomt med sand og annet som kommer inn i sandalen, men flertallet bryr seg ikke om det er min erfaring som ansatt i barnehage. Der er forskjell på sandaler og hvordan de sitter på foten og, når det gjelder hvor mye som faktisk kommer inn i sandalene. Anonymkode: 587e5...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå