AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #1 Skrevet 13. oktober 2023 Vurderer å gi en adventskalender (en sånn man kjøper ferdig) til en annen voksen men litt usikker på om det er mulig å finne en som kan passe henne. - 30 år gammel kvinne bor i egen leilighet med samboer uten barn - Drikker ikke noe særlig te eller kaffe - Allergisk mot nøtter (også marsipan) men liker sjokolade. Litt usikker på om hun liker lakris. - Ikke veldig dollete men kler seg pent og bruker noe sminke og kremer osv men allergisk mot mye feks ting med mye parfyme i. - Interesser er bøker og film så eventuelle "fandom"-kalendere kan kanskje være noe om de ikke er skikkelig jalla/barnslige.. Andre tips enn en vanlig sjokoladekalender? Hvilken sjokoladekalender er isåfall god hvis man skal kjøpe en litt finere enn de til 20kr? Anonymkode: 9affc...69a
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #2 Skrevet 13. oktober 2023 Hvis hun er glad i øl så kan du kjøpe en ølkalender. Men det blir kanskje litt dyrere enn du hadde sett for deg. Anonymkode: 13014...a7b 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #3 Skrevet 13. oktober 2023 Jeg ville blitt glad for ølkalender, lego kalender, baileys, blant annet. Det finnes mange ulike sjokoladekalendre, men jeg hadde ikke turt kjøpe det til noen med nøtteallergi. Da hadde det i så fall kun vært av typen after eight eller kindermaxi, hvor det ikke er noe variasjon. Anonymkode: 9db3e...aad 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #4 Skrevet 13. oktober 2023 Jeg kjøpte denne i dag, men hos Normal: https://www.cooperscandy.no/skippers-pipe-adventskalender-452g?gclid=Cj0KCQjw1aOpBhCOARIsACXYv-eTpaEk5zOeeUfzDdUCKpXOE8g-M2NQ2jRckCTLJ1C8iUk38-rFROQaAn4-EALw_wcB Ellers er det jo veldig hyggelig om du lager en selv? Behøver ikke bli så dyrt. En blanding av noe godt (gjerne kjøpt på Holdbart), julefortellinger eller noe annet hun kan lese (print ut og rull sammen), invitere på kakao/gløgg hos deg... Anonymkode: d67f0...9d2 1
Amatariel Skrevet 14. oktober 2023 #5 Skrevet 14. oktober 2023 Her er det bare å begynne å tråle og lete... https://www.advent-kalender.net/no/julekalendere/voksen/ Jeg ga søsteren min (en voksen 😅) en Harry Potter pop-kalender i fjor. Men så er hun stor fan da 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #6 Skrevet 15. oktober 2023 23 hours ago, Amatariel said: Her er det bare å begynne å tråle og lete... https://www.advent-kalender.net/no/julekalendere/voksen/ Jeg ga søsteren min (en voksen 😅) en Harry Potter pop-kalender i fjor. Men så er hun stor fan da Takk for fin link 😊 Og takk for andre svar og! Hun er nok mer glad i vin enn øl men vinkalender blir nok i dyreste laget 😄 Enig i at det er koslig og gøy å lage selv men har ikke mulighet til det i år pga helse og mye andre forpliktelser. Anonymkode: 9affc...69a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå