Gå til innhold

kapitalkonto hos postbanken

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er så redd for å bli lurt når jeg gåt il banken og spør, så jeg håper noen her inne har litt erfaringer..

jeg har en postbanken konto, men nå har jeg funnet ut at jeg må spare litt for å kunne reise på ferie til sommern.. derav vil jeg ta halvparten av pengene mine på dagens konto over i en "spraekonto" hørte noe om en kapital konto..vel min premisser er..

skal kunne sette inn så ofte jeg vil

ikke være mnd faste innskudd som trekkes direkte fra kontoen min

skal kunne ta ut så store beløp jeg vil

og et par ganger i året. 4 5 ganger kanskje..

hvilken er å anbfelae??

håper noen har peiling, for det har ikke jeg :grine2:

Skrevet

Jeg har kapitalkonto hos Postbanken. Ikke noen renter å snakke om, men det er det vel ikke nå for tida.

Jeg kan sette inn beløp når jeg vil og så store/små som jeg vil. Det er ingen innskudd som trekkes og overføres - den fungerer som en helt vanlig konto, bare med begrensa uttak pr år. Litt usikker på hvor mange uttak det er nå, det har vært 6 tidligere, men jeg lurer på om det har økt litt.

Jeg er fornøyd med min kapitalkonto jeg - ikke no' krimskrams med den, bare kjekt å ha en konto som man kan spare på. Tidligere var det jo litt renter på den også, men nå er det jo dessverre ikke det lenger da...

Skrevet
Jeg har kapitalkonto hos Postbanken. Ikke noen renter å snakke om, men det er det vel ikke nå for tida.

Jeg kan sette inn beløp når jeg vil og så store/små som jeg vil. Det er ingen innskudd som trekkes og overføres - den fungerer som en helt vanlig konto, bare med begrensa uttak pr år. Litt usikker på hvor mange uttak det er nå, det har vært 6 tidligere, men jeg lurer på om det har økt litt.

Jeg er fornøyd med min kapitalkonto jeg - ikke no' krimskrams med den, bare kjekt å ha en konto som man kan spare på. Tidligere var det jo litt renter på den også, men nå er det jo dessverre ikke det lenger da...

Samme her. Også synes jeg det er kjekt å ha alle kontoene i samme nettbank.

Skrevet

Kapitalkontoen hos postbanken har 12 gebyrfrie uttak sa de for noen dager siden da jeg og forloveden ordna oss felles sparekonto.

"Hvis dere skal ta ut flere ganger enn det, bør dere revurdere ordet kapitalkonto"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...