Gå til innhold

Hvilken julekjole skal deres barn ha i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet det er tidlig, men julekjolene blir hvert år utsolgt tidlig. Gjerne legg igjen bilder av julekjolene deres. 😊 hvilken julekjole velger du i år?

Anonymkode: 1c38e...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julekjole? Sånn til julaften? 

Ingen. Vi har pysjamas på oss på julaften 🥰

Anonymkode: 0b50c...5b5

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som i fjord! Her i huset bruker vi klærne i flere år og overforbruker ikke. Er noe for smått er det ingen ting i veien for å sy. Vi i Norge må stoppe overforbruket og velge framtida!

Anonymkode: e42d8...268

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldrig hatt spesielle julekjoler. Penklær ja. 
Hvis det er bruk før nye penklæer kjøpes nye, ellers bruker vi klæer vi og barnen allerede har i skapet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Hun hater kjoler og jeg finner ingen glede i å tvinge henne til noe unødvendig. 

Anonymkode: cf4be...80d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke samvittighet til å kjøpe en egen kjole som kun blir brukt en julaften eller to. 

Anonymkode: 0bccd...e37

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hvordan hun vokser, men vi har flere alternativer. Hvis hun vokser mer enn en størrelse i løpet av høsten må jeg faktisk kjøpe en ny kjole.

I fjor brukte hun en rød fløyelskjole. 

Gutten skal få velge mellom blå matrosdress, blå dress eller svart vest og skjorte.

Anonymkode: de091...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vet det er tidlig, men julekjolene blir hvert år utsolgt tidlig. Gjerne legg igjen bilder av julekjolene deres. 😊 hvilken julekjole velger du i år?

Anonymkode: 1c38e...3ac

Har 2 kjoler fra newbie som hun kan ha på, hun får velge selv. Den ene er fra i fjor og den andre fra 2021 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi pynter oss på julaften.

Nøyaktig hva ungene ender opp med av klær gjenstår å se til julaften i 16tida. De får jo (selvfølgelig) velge selv, de får bare beskjed om å pynte seg. 

(Vi har ganger hvor vi pynter oss, og vi voksne er med å bestemme - slik som i vår sære oldemors 90årsdag, eller i begravelser eller bryllup osv. Men julafta, da får de selv velge hva de vil ha på av alt i skapet).

Anonymkode: bae51...814

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En arvet fra memini, produseres ikke lengre. Som er synd, har ikke sett finere julekjole noe sted, skulle ønske jeg kunne kjøpt den i flere størrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte nettopp 2 julekjoler fra i fjor. Ikke mulig å bruke samme i år. I fjor i julen hun var 4 måneder nå hun vil være 1 år og 4 måneder. Er på leting på finn og tise men finner jeg ikke noe så blir det ny. Synes mange overpriser kjolene, spesielt fra Newbie. Altså legger ut kjolen til samme pris som ny eller mer så kommer frakt i tillegg.

Anonymkode: 6822c...d28

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en kjole til frøkna fra lille bie barneklær på facebook. Den holdt i 2 år. Kjempe fine kjoler. I år gjenbruker vi en av de hun fikk i fjor.

Anonymkode: 47a00...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...