Gå til innhold

DP, doggy og dildo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fruen har fått sansen for dobbel penetrering. Ikke med 2 menn, men med meg og en dildo. Og jeg er naturligvis helt med! Vi har funnet en favoritt med at jeg ligger på ryggen og hun ligger på ryggen oppå meg. Men jeg skulle gjerne hatt litt tips til å utvide reportoaret. Jeg har ikke så lang kuk, så det begrenser akrobatikken litt. 

Vi har forsket litt på doggy, men får liksom ikke helt flyt på det. Det optimale er at både kuk og dildo er i bevegelse, samtidig som både pupper og klitoris blir betjent. 

Hva er deres DP favoritt?

Anonymkode: f7bc1...c7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misjonæren er fin synes vi. Da tar han meg analt samtidig som han styrer dildoen i fitta. Da er hendene mine fri til å stimulere hva jeg måtte ønske. Ligge på siden er også fin, men da styrer jeg dildoen selv mens han tar meg analt. Når vi tar dp i doggy har han penisen i fitta også styrer han dildoen analt. 

Kom over en stilling hvor han sitter litt oppreist og hun i reversed cowgirl analt og hvor hun selv styrer dildoen vaginalt. Har ikke testet enda, men det er neste på «to do»-lista 🥳

Anonymkode: b087b...63e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
On 10/13/2023 at 9:50 AM, AnonymBruker said:

Når vi tar dp i doggy har han penisen i fitta også styrer han dildoen analt. 

Kjører han da samme takt på dildoen som sin egen takt?

Anonymkode: f7bc1...c7d

Skrevet (endret)

Hva med en strap-on? Da kan du kjøre i begge hull nesten uavhengig av stilling med hendene fri...

Endret av Seal
Skrevet

Det er ikke så ofte vi gjør dp, men de gangene vi gjør det så er det lettere når mannen min tar meg analt og han eller jeg styrer dildoen i musa enn omvendt. Lettere å bruke dildoen i fronthullet enn motsatt 😄 det synes iallefall jeg. 

Da er det misjonæren eller at jeg rir mannen med rumpa. 

Anonymkode: e0a03...94b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...