AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #1 Del Skrevet 13. oktober 2023 Når fikk du positiv test, Altså hvor mange dager etter EL? Anonymkode: f5244...d83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 13. oktober 2023 #2 Del Skrevet 13. oktober 2023 5 dager etter innsett av blastocyst. Så 10 dpo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #3 Del Skrevet 13. oktober 2023 Så antydning 3 dager etter innsett av blastocyst, 8dpo, ivf. Veldig tydelig positiv 9dpo. Anonymkode: 72734...fcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #4 Del Skrevet 13. oktober 2023 Tidligst 9 DPO, men det var tydelig da begge gangene. Anonymkode: 6c53c...91d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #5 Del Skrevet 13. oktober 2023 Veeeeeeldig svak strek (kunne nesten ikke si at det var noe der) 9 dpo. Tydelig strek 11 dpo. Anonymkode: b2ed4...b6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #6 Del Skrevet 13. oktober 2023 Jeg fikk veeldig svak strek på metode tidligtester 9 dpo (sikker på dagen pga positiv eggløsningstest + dette har stemt hele veien med UL-målinger, termindatoen ble aldri endret mer enn én dag (i siste trimester nå), billig test-ofte-rfsu-strimmel var negativ første 1-2 dagene (testa mye første uka fordi strekene var så svake) før den også slo svaakt ut Anonymkode: 3426f...e0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #7 Del Skrevet 13. oktober 2023 Det vil variere etter hvor lang tid egget bruker på å bevege seg ned og feste seg i livmoren, som tar alt fra 6-10 dager (og så et par dager til før hcg-nivået er høyt nok til å slå ut). Så noen er på den tidlige enden og kan få positiv test allerede 8-9 dpo, og de fleste vil teste positivt 12-13 dpo 🤷♀️ Jeg fikk positiv test 12dpo med første og 11dpo med andre, tror jeg. Anonymkode: 30441...794 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #8 Del Skrevet 13. oktober 2023 Dette er veldig individuelt fra person til person. Noen har kanskje ikke positiv test før ett par dager etter ikm mens andre kan få tidlig test allerede 9 dpo. Personlig har jeg testet MYE og innsett at fremover må jeg prøve å holde meg til å teste på testdato gitt at klinikken. Har opplevd så mange kjemiske graviditeter og det er så ekstremt sårt Anonymkode: 80956...ee8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #9 Del Skrevet 13. oktober 2023 Jeg testet aldri før dagen etter IKM. Det sparer både tid og frustrasjon. Da slipper man å myse etter strek/skyggestrek som jeg ser at mange driver på med, og man slipper å bruke masse penger unødvendig. Det er også greit, som andre skriver, å unngå å få positiv som ikke fester seg. Anonymkode: 9492d...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #10 Del Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg testet aldri før dagen etter IKM. Det sparer både tid og frustrasjon. Da slipper man å myse etter strek/skyggestrek som jeg ser at mange driver på med, og man slipper å bruke masse penger unødvendig. Det er også greit, som andre skriver, å unngå å få positiv som ikke fester seg. Anonymkode: 9492d...8c3 Takk for at du svarte akkurat på det jeg spurte om 😂👍🏼 Anonymkode: f5244...d83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #11 Del Skrevet 13. oktober 2023 Ultrasvak strek 10 DPO på kvelden (meget utvannet urin, hadde vært i utdrikingslag og druknet vann hele/brus hele kvelden, ingen alkohol pga IvF og innsett av blastocyst). Helt tydelig strek 11 DPO 🥰 Anonymkode: 36a20...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #12 Del Skrevet 13. oktober 2023 Det tidligste forskning har vist at man kan få positiv test er 8 dpo, selv om noen hevder at de har fått positiv test på 6 og 7 dpo, men som regel er det nok da snakk om at man har hatt eggløsning tidligere enn antatt. Det er veldig få som får positiv test 8 dpo, og 10-11 dpo er det vel nærmere 50/50. Anonymkode: 2be75...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 13. oktober 2023 #13 Del Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det tidligste forskning har vist at man kan få positiv test er 8 dpo, selv om noen hevder at de har fått positiv test på 6 og 7 dpo, men som regel er det nok da snakk om at man har hatt eggløsning tidligere enn antatt. Det er veldig få som får positiv test 8 dpo, og 10-11 dpo er det vel nærmere 50/50. Anonymkode: 2be75...e0e TS spør om når DU fikk positiv test. Så når fikk du det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kll Skrevet 26. oktober 2023 #14 Del Skrevet 26. oktober 2023 Jeg fikk svaaakt postitivt 8 dpo men da etter tidsfrist. Dagen etterpå var den svaaakt positivt innen tidsfristen! Veldig tidlig - hadde absolutt ikke forventet det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå