AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #1 Skrevet 13. oktober 2023 Jeg går jevnlig på en privat helseklinikk, for å få hjelp med ulike skader og tilstander. Har hatt et tilrettelagt program 1,5 mnd nå, og treningen har så langt gitt gode resultat, feks har ryggen vært veldig bra de siste 3-4 ukene. Men i går var det massasje(triggerpunkt), av nakke, skuldre, rygg og føtter. En gang traff hun et punkt i ryggen som var veldig vond(jeg ropte ut), og en gang traff hun et punkt under foten som var mildt sagt veldig vondt. På veien hjem kom smertene snikende. Hva i alle dager har skjedd, og vil dette roe seg😩Har gått 3 mnd og knapt sovet pga angst, kronisk diare og andre ting, så dette er bare så deprimerende. Var nettopp begynt å komme opp i 4-5 timer nattesøvn. I natt har det brent i ryggen. Forøvrig må jeg evt ta fri uten lønn om dette fortsetter, er selvstendig. Noe jeg synes er vanvittig kjipt. Men kan ikke måle seg med den nedturen jeg føler på nå😭Uff kan jeg gjøre noe for å roe ned ryggen🥺 Anonymkode: 0e06d...827
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #2 Skrevet 13. oktober 2023 Det er helt vanlig å få slike reaksjoner etter sånn type massasje, du må bare la det gå sin gang. Prøv å bevege deg så mye du kan, altså gå litt, osv. Anonymkode: d3dc0...749 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #3 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det er helt vanlig å få slike reaksjoner etter sånn type massasje, du må bare la det gå sin gang. Prøv å bevege deg så mye du kan, altså gå litt, osv. Anonymkode: d3dc0...749 Det er vanlig ja, men første gang jeg opplever det. Og har prøvd det meste over 25 år nå. Anonymkode: 0e06d...827
Bålkaffe Skrevet 13. oktober 2023 #4 Skrevet 13. oktober 2023 (endret) Triggerpunkt-massasje er noe av det vondeste jeg har vært gjennom og dagen etterpå, så har området vært så vondt, brennende og varmt at jeg nesten ikke kunne ha klær liggende på det. Men når det gav seg, så merka jeg effekten av den harde massasjen, og det tipper jeg nok at du vil også. Jeg sleit med frozen shoulder innimellom for en del år siden, jeg trente det vekk på langsikt, men på kortsikt så måtte jeg ha sånn massasje for å klare og bruke armene over skulderhøyde, og det var så vondt at jeg lå og gråt på benken, men jeg kunne faktisk bruke armene like etter behandlingen og etter to dager, så var smertene fra massasjen borte og. Om du skal ha sånne behandlinger, er det lurt å legge de til dager hvor du har fri dagen etterpå, det måtte jeg gjøre, haha. Endret 13. oktober 2023 av Bålkaffe 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #5 Skrevet 13. oktober 2023 29 minutter siden, AnonymBruker said: Det er vanlig ja, men første gang jeg opplever det. Og har prøvd det meste over 25 år nå. Anonymkode: 0e06d...827 Triggerpunktmassasje er noe annet, det går veldig dypt, og er mer smertefullt enn mye annen massasje. Anonymkode: d3dc0...749 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #6 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Triggerpunktmassasje er noe annet, det går veldig dypt, og er mer smertefullt enn mye annen massasje. Anonymkode: d3dc0...749 Stemmer, men det er stort sett triggerpunktmassasje jeg har gått/går til. Det har ikke blitt verre så håper det roer seg i helgen😌 Anonymkode: 0e06d...827
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #7 Skrevet 13. oktober 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Stemmer, men det er stort sett triggerpunktmassasje jeg har gått/går til. Det har ikke blitt verre så håper det roer seg i helgen😌 Anonymkode: 0e06d...827 Kan være at akkurat denne massasjeterapeuten gikk hardere til verks. Har vært hos fysioterapeuter som jeg ikke har kjent særlig reaksjoner på etter behandling/massasje, hvor andre har gitt meg store blåmerker og smerter i flere dager. Anonymkode: d3dc0...749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå