AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #2 Skrevet 13. oktober 2023 Er den god og varm? Anonymkode: 687d2...e8e
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #3 Skrevet 13. oktober 2023 Har en Vangen Parkas, den er jeg strålende fornøyd med iallefall. Har for som kan tas ut. Ikke for de kaldeste vinterdagene, men veldig god høstjakke. Anonymkode: 6ec64...4ea
pluton Skrevet 13. oktober 2023 #4 Skrevet 13. oktober 2023 Jeg har samme Kari Traa-parkasen, men i annen farge. Jeg brukte min på kjølige høst- og vårdager, men jeg synes den er for tynn til å brukes som vinterjakke. Den er imidlertid en super overgangsjakke som er god og varm til de kaldere dagene på høst og vår. Den tåler også veldig mye regn - noe vi har nok av der jeg bor..☔️
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #5 Skrevet 13. oktober 2023 pluton skrev (24 minutter siden): Jeg har samme Kari Traa-parkasen, men i annen farge. Jeg brukte min på kjølige høst- og vårdager, men jeg synes den er for tynn til å brukes som vinterjakke. Den er imidlertid en super overgangsjakke som er god og varm til de kaldere dagene på høst og vår. Den tåler også veldig mye regn - noe vi har nok av der jeg bor..☔️ Så du vil si den er verdt pengene? Anonymkode: 687d2...e8e
pluton Skrevet 13. oktober 2023 #6 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Så du vil si den er verdt pengene? Anonymkode: 687d2...e8e Ja, jeg er storfornøyd med min jakke og synes absolutt den er verdt pengene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå