AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #1 Del Skrevet 13. oktober 2023 Til dere som fikk dårlig svar på mannens sædprøve; gjorde han noen endringer for å få bedre sæd og i såfall hva? Fungerte det? Anonymkode: be4cb...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #2 Del Skrevet 13. oktober 2023 Det som er litt viktig å huske på når det gjelder sædkvalitet er at den kan variere veeeeeeeldig fra uke til uke. Min mann ble spurt om han hadde sterilisert seg fordi det var ingen liv da han leverte prøve. Men nå sitter jeg her allikevel høygravid Anonymkode: b603c...6fb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 13. oktober 2023 #3 Del Skrevet 13. oktober 2023 Ja, spiste masse masse vitaminer. Ble egentlig fortalt at vi trolig ikke kom til å kunne bli gravide uten ivf. Men det ble vi, så rimelig sikker på alle vitaminene hadde en effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #4 Del Skrevet 13. oktober 2023 Vi er i samme situasjon. Her skal han begynne på Swimcount for å se om det kan bidra til et bedre resultat. Leste om det i annen tråd og da hadde det positiv effekt, så får vi bare se🤷🏽♀️ Anonymkode: 0a57e...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #5 Del Skrevet 14. oktober 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Vi er i samme situasjon. Her skal han begynne på Swimcount for å se om det kan bidra til et bedre resultat. Leste om det i annen tråd og da hadde det positiv effekt, så får vi bare se🤷🏽♀️ Anonymkode: 0a57e...13e Takk til dere som har svart så langt. Oppdater oss gjerne på hvordan det har gått med mannen din AB-13e. Kan jeg spørre om hva slags beskjed dere fikk når han fikk svar på prøven? Fikk dere beskjed om at det var noe dere kunne gjøre eller hva slags behandling/forløp som er best for dere? Jeg har etterhvert skjønt at det ikke nødvendigvis er helt svart selvom mannens prøve ikke er så god, men at det kan finnes muligheter som ICSI. Anonymkode: be4cb...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #6 Del Skrevet 14. oktober 2023 Hei igjen 😊 Han tok en prat med fastlegen sin når resultatet kom, men legen bare referte til min henvisning hos gynekolog og at vi burde ta situasjonen videre hos dem. Vi har ikke time hos gynekologen før 25.oktober. Da er planen å gå igjennom alt av prøver og finne ut hvilken behandling vi skal ha, blir nok icsi på oss. Håper hun kommer med noen tips da også for hva han kan gjøre selv for å bedre resultatet. 😊 Hun sa selv sist jeg var der at hvis det var han, så var det mye man kunne gjøre med sperm. 🤷🏽♀️🙈 Anonymkode: 0a57e...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #7 Del Skrevet 15. oktober 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Hei igjen 😊 Han tok en prat med fastlegen sin når resultatet kom, men legen bare referte til min henvisning hos gynekolog og at vi burde ta situasjonen videre hos dem. Vi har ikke time hos gynekologen før 25.oktober. Da er planen å gå igjennom alt av prøver og finne ut hvilken behandling vi skal ha, blir nok icsi på oss. Håper hun kommer med noen tips da også for hva han kan gjøre selv for å bedre resultatet. 😊 Hun sa selv sist jeg var der at hvis det var han, så var det mye man kunne gjøre med sperm. 🤷🏽♀️🙈 Anonymkode: 0a57e...13e Takk for svar. Det er fint å høre at det finnes løsninger Anonymkode: be4cb...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå