Gå til innhold

Hender det at dere

Anbefalte innlegg

Gjest Fyllesyk
Skrevet

Dette er et rent generelt spørsmål. Hender det at dere ikke logger dere inn når dere er fyllesyke og har vært og skrevet på Kg kvelden før?

Eller at dere ikke tør gå på Kg som gjest engang pga. fyllesjuken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er aldri fyllesyk.. Og jeg har andre ting å drive med enn å skrive her når jeg en sjelden gang er full.

Endret av Milah
Skrevet

Eh... jeg er heller aldri fyllesjuk og som regel har jeg ikke brukt tida på Kg dagen før...

Skrevet

Jeg skriver aldri på Kg i fylla - og er heller aldri fyllesjuk, så den problematikken har jeg ikke vært borti. Men jeg kan tenke meg at det kanskje ikke er så ålreit å være her dagen derpå hvis man har mistanker om at man kan ha skrevet ting man ikke kan stå inne for.

Skrevet

Hvis du tenker på om jeg av og til er redd for at jeg kan ha skrevet noe dumt i fylla kvelden før, så skjer det aldri, nei.

Skrevet

Når jeg er full, har jeg bedre ting å gjøre enn å henge på KG...

Skrevet

Derfor det er så mange som skåler på Kg med pæresaft og skriver litt ekstra mye rart i blant?

Skrevet

Jeg drikker ikke på kg. Hvis ikke jeg kommer tidlig hjem fra byen ennå full men ikke trøtt...

Har ikke for vane å lese 1 dag gamle innlegg av meg selv unasett.

Skrevet

Jepp! Vet ikke engang om jeg hadde vært særlig kapabel til å sitte og knaste på tastaturet med litt for mye innabords, jeg!

Skrevet

Jeg har skrevet etter bytur noen ganger. Har vært logget inn da og dagen etter. Logger meg ikke ut jeg

Skrevet

Nei...sitter ikke vet pc'n når jeg er full, da er jeg jo som regel på fest...kan ikke si at KG er det første jeg tenker på når jeg kommer hjem fra byen heller!

Skrevet
Jeg har skrevet etter bytur noen ganger.

Det har vi sett :sjarmor: (Og sjelden ledd så godt! Tusen takk!)

Selv klarer jeg uansett ikke å skrive noe fornuftig når jeg har drukket og lar derfor være å skrive noe i det hele tatt. Når jeg drikker er det også som regel fordi jeg har andre aktiviteter på timeplanen enn å sitte på KG.

Skrevet

:ler: Heeeelt enig!

Gjest Jalileh
Skrevet

hehe..her inne? Nope.

Men jeg orker ikke å se på mobilen min dagen derpå. :sjenert:

Skrevet
Jeg er aldri fyllesyk.. Og jeg har andre ting å drive med enn å skrive her når jeg en sjelden gang er full.

Samme her.

Skrevet

Jeg har aldri skrevet her i fylla, så det er ikke en problemstilling. Når jeg en gang iblant er full, er jeg alle andre steder enn her. Heldigvis... ;)

Skrevet

Man er da vel anonym her inne, så jeg kan ikke skjønne at det skulle være noe å være redd for? De fleste skriver mye tull og juger her inne uansett, så det kan da vel ikke være så farlig å skrive i fylla?

Gjest Jalileh
Skrevet

Syns jeg har sett du skrive her imens du samtidig har fortalt at du har fått i deg så og så mye vin. Men du var kanskje bare brisen da, og det tells vel ikke? :sjarmor:

Skrevet
Jeg har skrevet etter bytur noen ganger. Har vært logget inn da og dagen etter. Logger meg ikke ut jeg

:ler: Husker det ja.

Skrevet

:Nikke: Sånn er det for meg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...