rosesandpeonies Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 Jeg har ingen "spesielle" klær, f.eks klær som er/har vært veldig populære, men som folk kanskje ikke har tatt seg råd til å kjøpe. Det går mer på type hverdagsklær fra de vanlige kjedebutikkene. Har prøvd noen ganger å legge ut for salg (veldig rimelig pris), men ingen respons og nesten ingen klikk på annonse. Hva er triksene for å få solgt? Er det bedre å selge hele klespakker? Er tise bedre enn finn.no for å selge klær?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #2 Skrevet 13. oktober 2023 Ta fine bilder av hvert enkelt plagg. Sett ned prisen. Men om det er helt ordinære plagg fra feks HM, så er dette så billig å kjøpe nytt at ingen ser noen grunn til å kjøpe dette brukt (og mer slitt) fra en fremmed. Anonymkode: e22e2...361 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #3 Skrevet 13. oktober 2023 Det jeg legger ut et og ett plagg i annonser er merkeklær eller y2k 90/2000 talls klær som er populære nå. Vanlige klær sånn ellers har jeg lagt ut i store pakker og solgt alt samlet. Brettet feks gensere pent og lagt alt utover spisebordet og tatt bilde av alt ovenfra og nærbilder raskt av hver genser, hver bukse osv. Fikk akkurat solgt en stor pose med div vero moda/Cubus ol klær til 100kr. Jeg er villig til å gi det bort om det hentes, viktigste er at det blir brukt og tjener veldig lite på det. Anonymkode: d7c6b...f45
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #4 Skrevet 13. oktober 2023 rosesandpeonies skrev (På 12.10.2023 den 23.54): Jeg har ingen "spesielle" klær, f.eks klær som er/har vært veldig populære, men som folk kanskje ikke har tatt seg råd til å kjøpe. Det går mer på type hverdagsklær fra de vanlige kjedebutikkene. Har prøvd noen ganger å legge ut for salg (veldig rimelig pris), men ingen respons og nesten ingen klikk på annonse. Hva er triksene for å få solgt? Er det bedre å selge hele klespakker? Er tise bedre enn finn.no for å selge klær? nei, det er bedre å lage en annonse per plagg, ta gode bilder, skriv en skikkelig beskrivelse. Og så er jo tålmodighet en nøkkel. Jeg legger ut alle mine plagg både på finn og tise. Det er stor forskjell på hvilke plagg som får oppmerksomhet på hhv finn og tise. Totalt sett selger jeg mest på finn. Det er kanskje fordi jeg er godt voksen. Tise har et yngre publikum. Anonymkode: c7bca...2db 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå