Finmia Skrevet 12. oktober 2023 #1 Del Skrevet 12. oktober 2023 Har så mye mensmurringer og stikninger. Dette begynte på mandag og ikm er søndag. Er så oppblåst og har fått hvit utflod. Føles ut som jeg skal få mensen hvert øyeblikk. Har tatt test som var negativ. Er nok for tidlig, men utålmodig som jeg er 😂 er det håp? Flere som hadde lignende symptomer når de var gravide før pos test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #2 Del Skrevet 12. oktober 2023 Ingen symptomer Anonymkode: 9031f...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #3 Del Skrevet 13. oktober 2023 Hadde ingen symptomer før positiv test symptomene kom rundt uke 6-7 Anonymkode: ae420...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #4 Del Skrevet 13. oktober 2023 Hadde konstante mensenmurringer, stikkninger i lysken, ømme bryst - dusj var tortur og var ekstremt oppblåst. Anonymkode: 70d4f...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 13. oktober 2023 #5 Del Skrevet 13. oktober 2023 De fleste symptomer på graviditet kommer rundt uke 6 for da er hcg på såpass høyt nivå at det begynner å gi symptomer. De fleste som sier at de hadde symptomer før test er nok folk som aktivt prøver og dermed også går på symptomjakt 😅 man må heller ikke glemme at mange tidlige tegn på svangerskap er prikk like med pms. Lykke til med testingen 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 13. oktober 2023 #6 Del Skrevet 13. oktober 2023 snurk skrev (1 time siden): De fleste symptomer på graviditet kommer rundt uke 6 for da er hcg på såpass høyt nivå at det begynner å gi symptomer. De fleste som sier at de hadde symptomer før test er nok folk som aktivt prøver og dermed også går på symptomjakt 😅 man må heller ikke glemme at mange tidlige tegn på svangerskap er prikk like med pms. Lykke til med testingen 🥰 Mange har symptomer tidlig - men man kan ikke vite om det er mens eller graviditet. For meg som går ivf og vet med sikkerhet om det er noe inni der eller ei - har ikke hatt noen symptomer de innsettene som har endt i negative forsøk, men jeg har hatt symptomer før test dag de innsettene som har ført til graviditet. Men ja symptomene er like mens symptomer, så det er ren gjetting om det er symptomer på graviditet eller mens frem til man får positiv test. Jeg har normalt ikke særlig symptomer på mens. Kun litt vondt i ryggen dagen før mensen, så for min del er det veeeldig stor forskjell på de 2 dagene mellom innsett og mens i forhold til symptomer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #7 Del Skrevet 14. oktober 2023 Jeg fikk symptomer, men testene var negative. Økt utflod, trøtthet, litt mensenmurring nederst i magen og oppblåst. 9 dager senere testet jeg positivt. Anonymkode: 435ae...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #8 Del Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk symptomer, men testene var negative. Økt utflod, trøtthet, litt mensenmurring nederst i magen og oppblåst. 9 dager senere testet jeg positivt. Anonymkode: 435ae...8a9 Mente 5 dager senere, ikke 9 🙈 Anonymkode: 435ae...8a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #9 Del Skrevet 15. oktober 2023 snurk skrev (På 13.10.2023 den 10.01): De fleste symptomer på graviditet kommer rundt uke 6 for da er hcg på såpass høyt nivå at det begynner å gi symptomer. De fleste som sier at de hadde symptomer før test er nok folk som aktivt prøver og dermed også går på symptomjakt 😅 man må heller ikke glemme at mange tidlige tegn på svangerskap er prikk like med pms. Lykke til med testingen 🥰 Dette stemmer ikke for meg. Jeg har tatt ivf og fått gravidsymptomer fra og med 10dpo. Det sved og stakk veldig i livmorområdet, noe det aldri gjør ellers. Mine tegn på mens er vondt i ryggen... Symptomene fikk jeg også når jeg ikke tenkte på det, plutselig så var symptomene ganske voldsomme og kom helt ut av det blå. Puppene ble ømme og jeg våknet av at det gjorde vondt å ligge på magen så jeg måtte snu meg til siden i senga. Jeg leter ikke etter symptomer når jeg tenker på noe helt annet eller når jeg sover... Trodde ikke jeg var gravid heller da testene var negative. Anonymkode: 2acf3...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kll Skrevet 26. oktober 2023 #10 Del Skrevet 26. oktober 2023 Jeg fikk svake mensmurringer ca to dager før IKM , samt litt økt utflod. Ellers ingenting spesielt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #11 Del Skrevet 26. oktober 2023 Mensmurringer noen dager før ikm. Har det enda etter ikm, men det er de eneste symptomene mine så langt. Anonymkode: 6bd5a...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2023 #12 Del Skrevet 26. oktober 2023 Ingen sympt med førstemann, men da testet jeg allerede 8-9 dpo, symptomene kom på løpende bånd etterpå da. Andremann kom symptomene lenge før positiv test. Med begge var jeg oppblåst, ømme bryst osv men med sistemann fikk jeg også en del sår inni munnen. Det har jeg forsåvidt fått nå også og det stresser meg bittelitt, satser på at det er tilfeldig. Anonymkode: d2e8f...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #13 Del Skrevet 27. oktober 2023 Jeg var prøver lenge med nr 1, og var dermed en som aktivt lette etter symptomer hver syklus. Den eneste gangen jeg kjente noe som skilte seg fra normalen var da jeg faktisk var gravid. Ca en uke etter eggløsningen hadde en noen minutter med kraftig ubehag nederst i magen, og i dagene etter det hadde jeg mye murring nederst i magen. Jeg hadde ikke ømme bryter, trøtthet eller lignende, kun ubehag i livmorområdet. Jeg syns egentlig ikke at det er så rart at mange kjenner symptomer før man får nok hcg. Selv om det er for tidlig å få de hormonelle symptomene, skjer det jo masse prosesser i kroppen som skiller seg fra en vanlig syklus. Syns ikke det er så rart at man kan kjenne det på kroppen. Anonymkode: aeff3...43f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #14 Del Skrevet 27. oktober 2023 Jeg fikk symptomer ca dagen jeg forventet mens. Men jeg var gravid med tvillinger, og da får man mye høyere nivåer av hcg. Jeg tror ikke det er vanlig å få symptomer såpass tidlig. Hvis man har reelle symptomer, skal graviditetstesten slå ut, siden det er hcg som lager symptomene. Anonymkode: e4917...aab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2023 #15 Del Skrevet 27. oktober 2023 Symptomene mine begynte rett etter eggløsning med murringer hver dag, oppblåst, veldig sulten hele tiden, men lite matlyst, rar følelse i magen - en slags stølhetsfølelse. Ikke minst: Måtte tisse veldig ofte!😄 Anonymkode: 3f449...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #16 Del Skrevet 30. oktober 2023 Jeg fikk soppinfeksjon noen dager før jeg skulle ha mensen (ikke et tegn i seg selv, men mer vanlig hos gravide pga hormoner) og var litt mer sulten enn vanlig. Hadde også mensmurringer og ømme bryster før jeg tok test, men testet meg omtrent en uke etter uteblitt mens. Nå har det gått en uke siden positiv test, og ikke fått noen fler symptomer. Anonymkode: af901...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #17 Del Skrevet 30. oktober 2023 Kvalme og latterlig ømme pupper Anonymkode: ec1ae...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #18 Del Skrevet 30. oktober 2023 Ømme pupper og tørstere enn vanlig 😅 Anonymkode: 8fdfd...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå