AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 Kan ikke ta av trekket på de, og de er ganske «tettpakket». Det vil vel ta en evighet før de er tørre etter en maskinvask? Anonymkode: 8a9d1...d2f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #2 Skrevet 13. oktober 2023 De skal ikke vaskes! Men de har vel trekk du kan ta av? Med glidelås. Det har da min. Anonymkode: 71c9e...204 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #3 Skrevet 13. oktober 2023 De kommer jo med et trekk med glidelås. Dette vasker jeg i maskinen. Selve puta har jeg pleid å hive i fryseren et døgn av og til. Vet ikke om det har noe for seg, ser ikke for meg at midd trives så godt på det materialet, men det skader i alle fall ikke. Anonymkode: df6ba...8a4 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober 2023 #4 Skrevet 13. oktober 2023 Sakset fra tempur.no: Kan TEMPUR® -putene vaskes? Selve TEMPUR®-puten, som er laget av vårt TEMPUR®-.materiale, kan ikke vaskes. Kontakt med større mengder vann eller fukt vil skade den. Men alle TEMPUR®-putene I vårt utvalg kommer med et avtagbart trekk. Dette kan vaskes I henhold til vaskeinstruksjonene på innsiden av trekket. *Vær oppmerksom på at du ikke må forsøke å ta av trekket på TEMPUR®-puten din, hvis du har en eldre pute man ikke kan ta av trekket på.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #5 Skrevet 13. oktober 2023 Var vist «Wellpur» vi har, og de har ikke avtagbart trekk. Anonymkode: 8a9d1...d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå