Gå til innhold

Nervøsitet er et tegn på attraksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil dere si at dere er nervøs rundt den dere liker og mer casual og naturlig rundt de dere ikke er så interessert i? Jeg er litt slik

M28

Anonymkode: bdbbc...bba

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vil dere si at dere er nervøs rundt den dere liker og mer casual og naturlig rundt de dere ikke er så interessert i? Jeg er litt slik

M28

Jeg vil påstå at jeg er bedre med damer jeg liker enn ikke liker. Når jeg er mer interessert er hjernen mer på og evt sosiale bekymringer falmer i forhold til hvor fokusert jeg er på damen. Og er jeg mer interessert føles det mer naturlig å stille spm angående henne.  Så jeg blir mindre nervøs.

Endret av Sykkelkopp
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

M28

Ja! Veldig

K28

Anonymkode: 6a4ad...92d

Skrevet

Ja. Hater den følelsen selv, men liker når bordet er snudd. En jeg datet var så stresset at han skalv. Gikk rett hjem hos meg🤭

Anonymkode: 70587...6fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

M28

Ja

Tror det gjelder mange. Det må man tenke på litt i begynnelsen, at kanskje daten er ekstra nervøs, og roligere og mer behersket oppførsel til vanlig.

Skrevet

Ja, helt klart. Men siden selvtillit er sexy på menn, er det mange som setter på en maske. 

Skrevet

Ganske naturlig å bli mer nervøs og vimsete foran en dame man liker. 
Rart hvordan man oser av høy selvtillit foran damer man absolutt ikke er interessert i, kontra damer man synes er fine. 

Anonymkode: 4ea3f...542

Skrevet

Ja, 100%. Er jeg på date utspiller det seg ved at jeg ikke klarer å slutte å smile og fnise (superkleint men er dessverre sånn). Er det en kollega eller random utspiller det seg at jeg er unnvikende og gjerne ser ned i bakken osv

Anonymkode: 445e9...eca

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.10.2023 den 22.36):

M28

Ja men jeg blir mer selvsikker om en mann trenger initiativ fra meg. Da gir jeg veldig mye av meg selv og føler jeg kan "styre skuta" litt. Med de mennene som er superutadvent blir jeg mer usikker og føler jeg jatter med, samtidig som jeg blir tappet for energi. 

Anonymkode: 4f2a3...b7a

• Liker 1
Skrevet

Eit teikn på tiltrekning mellom individ, ja. Eit teikn på eit trekkplaster på eit eller anna reisemål? Nei. 

Anonymkode: df274...8d6

Skrevet

Er man noe annet enn seg selv rundt en dame, så har du ikke truffet den riktige.

Anonymkode: 97460...4f8

• Liker 1
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Er man noe annet enn seg selv rundt en dame, så har du ikke truffet den riktige.

Anonymkode: 97460...4f8

Man skal kunne være seg selv, men føler man seg helt trygg og avslappet i datingfasen tror jeg ikke man er særlig betatt 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man skal kunne være seg selv, men føler man seg helt trygg og avslappet i datingfasen tror jeg ikke man er særlig betatt 

Det er nok noen få som er unnaket. Jeg kan være meget avslappet og gå inn i dating som om det skulle vært et spill. Ikke verdens undergang om jeg taper liksom

Anonymkode: 2a235...0e4

Skrevet

Jeg blir nervøs ja, eller kan virke avvisende. Det er ikke bra. Prøver å ta meg sammen og smile mer. Det kan bare bety at man er hyggelig så det er ikke farlig. 

Anonymkode: 025ea...531

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...