Gå til innhold

Mor gir datter dårlig samvittighet, datter blir "syk"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 14 årige datter har alltid dårlig samvittighet på grunn av moren.

Det er fordi hun er oppegående og har valgt å bo hos meg 100%. Likevel prøver hun å vise omsorg for sin giftige mor.  Hver gang hun møter henne, har hun dårlig samvittighet. Nå i disse dager overtenker hun om hun har vært god datter for moren.

Moren er manipulativ,  og veninne med mange som lever av ondsinnede rykter.

Jeg tenker at jeg bør gi min datter input og "veiledning" slik at hun slutter å møte sin mor helt.  Bedre det, enn at hun skal slite hver gang hun har møtt moren.

Det er ikke bra for henne helsemessig.  Eller er det å gå for langt å få henne til å kvitte moren helt.

Anonymkode: 54807...320

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke du er noen god far hvis du gjør det. Da er du jo akkurat like manipulativ som du påstår at eksen din er. Datteren din er 14 år og kan selv bestemme hvem hun vil bo hos. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min 14 årige datter har alltid dårlig samvittighet på grunn av moren.

Det er fordi hun er oppegående og har valgt å bo hos meg 100%. Likevel prøver hun å vise omsorg for sin giftige mor.  Hver gang hun møter henne, har hun dårlig samvittighet. Nå i disse dager overtenker hun om hun har vært god datter for moren.

Moren er manipulativ,  og veninne med mange som lever av ondsinnede rykter.

Jeg tenker at jeg bør gi min datter input og "veiledning" slik at hun slutter å møte sin mor helt.  Bedre det, enn at hun skal slite hver gang hun har møtt moren.

Det er ikke bra for henne helsemessig.  Eller er det å gå for langt å få henne til å kvitte moren helt.

Anonymkode: 54807...320

Det der høres ikke bra ut 😞 Sier hun at hun ønsker å møte mor, eller er det en avtale dere har mellom dere? 

Tror du skal være forsiktig med å legge føringer, men kanskje datteren din skulle hatt noen å prate med? En helsesykepleier eller psykolog. 

Anonymkode: 2d3b8...7a9

Skrevet

Psykolog. 

Anonymkode: 26071...8e2

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg var i samme situasjon, og det har på mange måter ødelagt meg. Psykolog mener jeg er det eneste riktige her. En trygg og god en, som barnet får ha "i fred". 

Anonymkode: cbabe...568

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...