Gå til innhold

Synes dere menn det er kjedelig med snille damer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det kommer til å date, er det kjedelig å date eller bli sammen med en som er snill hele tiden eller vil dere ha av begge, snill og bad ?

Anonymkode: 73e21...54f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Når det kommer til å date, er det kjedelig å date eller bli sammen med en som er snill hele tiden eller vil dere ha av begge, snill og bad ?

Gjerne en «snill» takk.

vet ikke helt hva du legger i «bad», men umiddelbart tenker jeg det er turn off. Det fremstår alltid påtatt og falskt.

Anonymkode: b2a76...77a

• Liker 4
Skrevet

Snill all the way. Kanskje den viktigste egenskapen jeg ser etter i en dame.

Anonymkode: 552b9...7d6

• Liker 5
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Generøs, empati og omsorg er generelt gode trekk.

Jeg vil ikke at hun skal være dumsnill.

Mulig at en «badgirl» hadde vært spennende for sex, jeg har aldri prøvd.

Anonymkode: 97e78...de9

• Liker 1
Skrevet

Å være kjedelig er helt uavhengig av å være snill, selv om snille også kan være kjedelige. Ingenting som er så kjedelig og bortkastet som å finne ut at du har havnet på date med en empatiløs dame, feks.

Anonymkode: 10c79...6da

• Liker 3
Skrevet

Snill kommer foran det meste. Er du snill selv er de fleste damer også snille. Det er beste utgangspunkt for å være slemme sammen 😈.

Anonymkode: 7497b...e3e

• Liker 5
Skrevet

Snill trumfer bad anyday.

• Liker 2
Skrevet

Tror nok menn setter mye mer pris på at en dame er snill enn motsatt. Kvinner blir tiltrukket av spenning i mye større grad, selv om de aldri tørr å innrømme det. For alle damer sier de vil ha snill, men vi ser at det ikke stemmer med hva de som regel velger. Sånn er det med den saken. Rett skal være rett.

Anonymkode: e631f...1fc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Begge kjønn ønsker stort sett å være sammen med snille mennesker, men kjedelig er det ingen som ønsker seg (for å generalisere)

Anonymkode: 531fa...9d4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Begge kjønn ønsker stort sett å være sammen med snille mennesker, men kjedelig er det ingen som ønsker seg (for å generalisere)

Nei de fleste går jo etter toxice gutter som behandler dem som drit

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei de fleste går jo etter toxice gutter som behandler dem som drit

Da er det et meget spesielt klientell av mennesker du omgåes med. For jeg kjenner ikke til dette. De fleste kvinner ønsker faktisk gode kjærlighetsforhold med gode menn. Så her er det mye vranglære på deg.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er det et meget spesielt klientell av mennesker du omgåes med. For jeg kjenner ikke til dette. De fleste kvinner ønsker faktisk gode kjærlighetsforhold med gode menn. Så her er det mye vranglære på deg.

Det er jo kjent at det er sånn, se deg rundt og alle trådene som blir laget på kg, de klager over slike menn går etter de standing vekk og forelskelser seg i dem.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo kjent at det er sånn, se deg rundt og alle trådene som blir laget på kg, de klager over slike menn går etter de standing vekk og forelskelser seg i dem.

Nå var det først og fremst ikke det denne tråden handlet om, men nei jeg ser veldig skjeldent så mye av dette verken på nett eller irl. Det jeg derimot ser en del av er en rekke små misfornøyde menn med et helt egenartet trosystem på at det er slik kvinner er og liker å spre denne myten over i alle tråder hvor dette ikke er av relevanse i det hele tatt. Jeg ser støtt og stadig tråder her inne på kg med Kvinner som ønsker romantikk og spenning i hverdagen, som søker en god og trygg og lojal partner som ikke driver med hverken utroskap, løgner eller psykisk terror og som har det i seg til å være stødige familefedre. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dette er jo et kvinneforum og trådene her er lite representative for hvordan kvinner ser på menn sånn generelt. Saker som blir diskutert om menn er oftest problemfokusert. Få som har behov for å lage tråder om hyggelige og snille menn for de fleste er nettopp det, man skriver om de få unntakene for å få innspill, forståelse, lærdom og støtte. 

Anonymkode: 97498...ae1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Generøs, empati og omsorg er generelt gode trekk.

Jeg vil ikke at hun skal være dumsnill.

Mulig at en «badgirl» hadde vært spennende for sex, jeg har aldri prøvd.

Anonymkode: 97e78...de9

Kan få en snill, empatisk og omsorgsfull dame som er "bad girl" i senga, vet du.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det er flere kvinner i verden og landet enn dem som skriver her. Å alle her har ikke gått etter eller vært med slemme menn. 

De slemme mennene som det skrives om er somregel et hodebry, ikke sexy. Fler av burde jeg dumpe han? Enn ånei han dumpet meg, som jeg ser. 

Grunnen til at det ytres oftere om menn hvor det er negative opplevelser, er fordi de som er fornøyde ikke har så stor grunn til å fortelle det, de er fornøyde og tenker på andre ting. De svarer om de blir spurt eller om det er nødvendig for andre å høre at det er mulig å ha det greit, men sjelden noen kommer for å si: i helgen hadde jeg den koseligste hytteturen med kjæresten 🥰 Vi drakk kakao forran peisen, gikk en lang tur til en stor foss i nærheten, hvor han kysset meg idet vi så en regnbue. Er så lykkelig! 

Kvinner kan selv ha dårlige egenskaper. En del av prosentandelen som vil ha slemme menn, eller slemme kvinner, er selv kanskje litt slem. Trenger ikke være sånn da.

Anonymkode: a36f4...88a

Skrevet

Nei. En snill dame som hører på deg og tar vare på deg. Det er ikke kjedelig i det hele tatt.

Anonymkode: cd454...863

• Liker 1
Skrevet

Spørs hva du mener med snill? Om det betyr kjedelig så nei da står jeg over. 

Man ønsker seg gjerne noen som i tillegg til å være tilstrekkelig fysisk attraktiv er morsom, eventyrlysten, godhjertet og samtidig kan være litt dirty. 

Anonymkode: 41297...54e

• Liker 1
Skrevet

100% snill. Jeg liker kvinner som både utstråler uskyldighet, og som faktisk er ekte uskyldige. An angel in the streets, and angel in the sheets.

Anonymkode: 83a89...3ea

• Liker 1
Skrevet

Snill uansett. Kan være "rampete", men da innenfor husets fire vegger.

Anonymkode: 162cf...6af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...