AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 Hei. Mannen min og jeg har forskjellig sexlyst. Han er i 40 årene og jeg i 20 årene. Han er ofte trøtt og sliten å takker nei til samleie, blowjob eller annet. Flere ganger tilbyr jeg sistnevnte for eksempel når jeg har mensen, men han takker nei da også. Jeg derimot er klar for sex når han ber om det. Begynner å føle litt på dette siden det ofte skjer.. Dersom jeg har vært bortreist i forbindelse med jobb å gleder meg til å komme hjem å få meg noe, så er han kanskje så sliten at han ikke orker. Det kan jeg ikke forstå?? 7 dager uten og avslår tilbudet når det da kommer ? Det er litt rart synes jeg. I starten av forholdet hadde vi oss som to kaniner, gjerne 5 ganger for dag.. Er det aldersforskjellen som er utslagsgivende her? Jeg har ikke endret meg noe mtp utseendet. Er like tynn som før, like trent. Så det kan ikke være det. Anonymkode: 623ff...b85 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #2 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei. Mannen min og jeg har forskjellig sexlyst. Han er i 40 årene og jeg i 20 årene. Han er ofte trøtt og sliten å takker nei til samleie, blowjob eller annet. Flere ganger tilbyr jeg sistnevnte for eksempel når jeg har mensen, men han takker nei da også. Jeg derimot er klar for sex når han ber om det. Begynner å føle litt på dette siden det ofte skjer.. Dersom jeg har vært bortreist i forbindelse med jobb å gleder meg til å komme hjem å få meg noe, så er han kanskje så sliten at han ikke orker. Det kan jeg ikke forstå?? 7 dager uten og avslår tilbudet når det da kommer ? Det er litt rart synes jeg. I starten av forholdet hadde vi oss som to kaniner, gjerne 5 ganger for dag.. Er det aldersforskjellen som er utslagsgivende her? Jeg har ikke endret meg noe mtp utseendet. Er like tynn som før, like trent. Så det kan ikke være det. Anonymkode: 623ff...b85 Du må få deg en yngre mann. Er en grunn til at eldre damer også velger yngre menn. Anonymkode: 4c090...0f6 6
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #3 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må få deg en yngre mann. Er en grunn til at eldre damer også velger yngre menn. Anonymkode: 4c090...0f6 Det er uaktuelt å bli sammen med noen andre. Bare forstår ikke hvorfor det er slik nå, når han ville så mye tidligere. Anonymkode: 623ff...b85 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #4 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er uaktuelt å bli sammen med noen andre. Bare forstår ikke hvorfor det er slik nå, når han ville så mye tidligere. Anonymkode: 623ff...b85 Da får du bare holde ut om du ikke vil ha forandring. Anonymkode: 4c090...0f6 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #5 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han er ofte trøtt og sliten å takker nei til samleie, blowjob eller annet. Flere ganger tilbyr jeg sistnevnte for eksempel når jeg har mensen, men han takker nei da også. Jeg derimot er klar for sex når han ber om det. Begynner å føle litt på dette siden det ofte skjer.. Dersom jeg har vært bortreist i forbindelse med jobb å gleder meg til å komme hjem å få meg noe, så er han kanskje så sliten at han ikke orker. Det kan jeg ikke forstå?? 7 dager uten og avslår tilbudet når det da kommer ? Anonymkode: 623ff...b85 Kjenner meg igjen i mannen din. Jeg må ha overskudd og være i humøret for å gidde sex. 7 dager er strengt tatt ingen ting. Jeg takker også nei til BJ. Akkurat det gir meg lite. Anonymkode: 12c90...73c 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #6 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da får du bare holde ut om du ikke vil ha forandring. Anonymkode: 4c090...0f6 Ønsker selvsagt en forandring, men da fra han.. 🥹 Anonymkode: 623ff...b85 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #7 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjenner meg igjen i mannen din. Jeg må ha overskudd og være i humøret for å gidde sex. 7 dager er strengt tatt ingen ting. Jeg takker også nei til BJ. Akkurat det gir meg lite. Anonymkode: 12c90...73c om det går 7 dager uten, tenker du ikke på det i det hele tatt? Å når du sier du må være i humøret, er det ikke mulig å bli det dersom du ikke var det fra før? Er det noe jeg kan gjøre annerledes for å få litt mer hygge i sengen tror du? Tips? Anonymkode: 623ff...b85
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #8 Skrevet 12. oktober 2023 Jeg er mann i 40 årene og merker definitivt ingen endring i min lyst. Er partner interesset og viser det når er lysten min sterk. Merker jeg partner ikke virker intereseet mister jeg også lysten. Anonymkode: 4de72...d26 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #9 Skrevet 12. oktober 2023 Jeg er 43 år og mitt sexliv er langt fra dødt. Du bør ta en skikkelig prat rundt dette, ikke gå rundt grøten. Men si akuratt hva du tenker og mener, så spør hva han tenker om det, hvorfor ting er som det er. Og gå rundt og føle seg såret og avist, og aldri ta ting opp så får man jo ta litt skyld selv også. Er ikke sikkert ting blir bedre, da må du finne ut av, kan du leve med så lite sex fremover om man ikke kommer til bunns i hvordan det er. Kan han være depremiert? Min x var rett over 40 og jeg var 28, han var deprimert. Nå so han opp med meg. Men det var helt klart min sexlyst var en helt annen en hans før det også, så vet ikke om det kan være at noe skjer der hos menn etter 40. nå er jeg med en som er 9 år yngre, og han og jeg er mere på bølgelengde sexmessig Anonymkode: 3c339...06b
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #10 Skrevet 12. oktober 2023 Min tanke er at du bør snakke med mannen din. Hva er årsaken til at han er så sliten? Kan det være noe fysisk som kan avdekkes med blodprøver? Mye på jobb? Føler han seg utilstrekkelig? … Anonymkode: 67fbd...b82 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #11 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er mann i 40 årene og merker definitivt ingen endring i min lyst. Er partner interesset og viser det når er lysten min sterk. Merker jeg partner ikke virker intereseet mister jeg også lysten. Anonymkode: 4de72...d26 Hvor ofte kunne du hatt deg med dama di? Det ideelle for meg ville vært hver kveld, eller morgen. Eventuelt annenhver dag, da føler jeg meg tilfredsstilt og fornøyd på den fronten. Dersom det går opptil en uke uten, da begynner det å bli for lenge for min del. Jeg hadde hoppet på han uansett om jeg hadde gått på fjelltur i 10 timer samme dag, dersom vi ikke hadde hatt oss på en uke. Det er bare helt uforståelig for meg. Anonymkode: 623ff...b85 2
Ingar-André Skrevet 12. oktober 2023 #12 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjenner meg igjen i mannen din. Jeg må ha overskudd og være i humøret for å gidde sex. 7 dager er strengt tatt ingen ting. Jeg takker også nei til BJ. Akkurat det gir meg lite. Anonymkode: 12c90...73c Enig.. Er slik jeg også på alle måter, sex gir meg på ingen måte noe glede da kroppen er klin råtten og utkjørt fra jobb. Må være i humør til det og ikke minst ha lyst
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #13 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min tanke er at du bør snakke med mannen din. Hva er årsaken til at han er så sliten? Kan det være noe fysisk som kan avdekkes med blodprøver? Mye på jobb? Føler han seg utilstrekkelig? … Anonymkode: 67fbd...b82 Han har mye på jobb, det vet jeg. Men det har han alltid hatt, det er ikke noe nytt liksom. Vet også at han til tider mistrives i jobben. Anonymkode: 623ff...b85
feliek54 Skrevet 12. oktober 2023 #14 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hei. Mannen min og jeg har forskjellig sexlyst. Han er i 40 årene og jeg i 20 årene. Han er ofte trøtt og sliten å takker nei til samleie, blowjob eller annet. Flere ganger tilbyr jeg sistnevnte for eksempel når jeg har mensen, men han takker nei da også. Jeg derimot er klar for sex når han ber om det. Begynner å føle litt på dette siden det ofte skjer.. Dersom jeg har vært bortreist i forbindelse med jobb å gleder meg til å komme hjem å få meg noe, så er han kanskje så sliten at han ikke orker. Det kan jeg ikke forstå?? 7 dager uten og avslår tilbudet når det da kommer ? Det er litt rart synes jeg. I starten av forholdet hadde vi oss som to kaniner, gjerne 5 ganger for dag.. Er det aldersforskjellen som er utslagsgivende her? Jeg har ikke endret meg noe mtp utseendet. Er like tynn som før, like trent. Så det kan ikke være det. Anonymkode: 623ff...b85 jeg er langt over 40 men jeg hadde stilt opp hver gang om du ikke tenker flere samme dag. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #15 Skrevet 12. oktober 2023 Noe mistanke om at han får seg andre steder? Altså utro...? Anonymkode: 5282a...ead
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #16 Skrevet 12. oktober 2023 Aldersforskjellen som er problemet. Ekstreme forskjeller på menn i 20-og 40 årene på den fronten. Anonymkode: f3a7f...9b2 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #17 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noe mistanke om at han får seg andre steder? Altså utro...? Anonymkode: 5282a...ead Jeg tror ikke det, han er så snill og god med meg. Det eneste jeg har lagt merke til, er at han i det siste er veldig opptatt av hygiene og steller seg mye på badet. Han er også sluttet å ringe meg i bilen på vei fra jobb (han pendler og har ringt meg hver gang i bilen på vei hjem, for å snakke). Nå har vi vært sammen 3-4år, så kanskje det er blitt kjedelig. I utgangspunktet tror jeg ikke han er det. Han er veldig flink på å gi meg komplimenter. Hvor heldig han er som har meg, hvor deilig jeg er og at han er stolt over å ha meg som kjæreste. Anonymkode: 623ff...b85 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #18 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Aldersforskjellen som er problemet. Ekstreme forskjeller på menn i 20-og 40 årene på den fronten. Anonymkode: f3a7f...9b2 Min erfaring som mann er at sexlysten holder seg ganske konstant fra 20 og til nå, siste halvdel av 40-årene. Sambo har dog mistet all interesse, så for øyeblikket er det rent teoretisk. Anonymkode: 85a82...116
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #19 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Min erfaring som mann er at sexlysten holder seg ganske konstant fra 20 og til nå, siste halvdel av 40-årene. Sambo har dog mistet all interesse, så for øyeblikket er det rent teoretisk. Anonymkode: 85a82...116 Hvor ofte har dere sex? Gjør du noe selv? Er litt rådvill her egentlig. Har jo fått råd ovenfor om å snakke med han om det, men jeg vil ikke presse på noe mer enn jeg allerede har gjort. Det kan vel føles som et mas hvis det blir mye fokus. Har snakket med han tidligere men det han sier er det samme, at han alltid vil ha meg men er sliten.. Anonymkode: 623ff...b85
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #20 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvor ofte har dere sex? Gjør du noe selv? 4 ggr i året kanskje? På et tidspunkt så ble jeg lei av å bli avvist, lei av panisk stirring ned i bok/telefon for å «være opptatt av noe» og overlot det til henne å ta initiativ. Da sluttet vi å ha sex, og hun blomstret opp og snakket om å bli gamle sammen. Anonymkode: 85a82...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå