Krabbekrølle Skrevet 12. oktober 2023 #1 Del Skrevet 12. oktober 2023 Hvorfor i alle dager filmer enkelte mennesker konserter å sender til andre på snapchat? Tror de virkelig at andre har interesse av å se det? Etter den femte videoen har vi vel skjønt at de er på den konserten, da trenger de ikke påpeke det mer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. oktober 2023 #2 Del Skrevet 12. oktober 2023 Hver gang jeg ser det så tenker jeg bare "Legg fra deg mobilen og vær til stede!". Jeg synes synd på musikere som nå må opptre foran et av av mobiler, de mister en del av kontakten med publikum. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krabbekrølle Skrevet 13. oktober 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 13. oktober 2023 Tabris skrev (11 timer siden): Hver gang jeg ser det så tenker jeg bare "Legg fra deg mobilen og vær til stede!". Jeg synes synd på musikere som nå må opptre foran et av av mobiler, de mister en del av kontakten med publikum. Ja, ikke sant! Det må jo være utrolig frustrerende. Og de som gjør det mister også en del av konsertopplevelsen selv. Idioti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 13. oktober 2023 #4 Del Skrevet 13. oktober 2023 Min første tanker er "unfollow" 🙈😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosabanan Skrevet 16. oktober 2023 #5 Del Skrevet 16. oktober 2023 Jeg synder innimellom selv, men det er gjerne ett kort klipp og/eller bilde. Så, jeg er en del av problemet. Heldigvis for meg (og for andre) så er jeg ikke så ofte på konsert. Men noe jeg har lagt merke til på konsertene jeg har vært på i løpet av dette året, er at noen filmer jo flere minutter om gangen. Og det er så mange som gjør det samtidig, som gjør at de/vi som vil nyte konserten og være tilstede må se konserten gjennom andres telefonskjermer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå