Gå til innhold

Week-end tur til Bergen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg og sambo har veldig lyst til å ta en langhelg i Bergen. Lurer i den forbindelse på om noen vet om noen hoteller eller andre "greie" bosteder med god standard ?

Ser helst etter noe i nærheten av sentrum / grei gåavstand.

Har bodd i Bergen før og det er mye jeg vil se igjen og det er lenge siden sambo har vært der og. Mye har nok forandret seg siden da.

Hvis dere vet noe om prisnivå o.l er det kjempeflott !

På forhånd tusen takk :D

Klems Kattepus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor ofte på SAS Norge, Bryggen eller Hotell Admiral når jeg er i Bergen, disse ligger midt i sentrum bortsett fra SAS Bryggen som ligger på bryggen. Prisen er jeg usikker på for jeg har avtale på pris gjennom jobben - tror den ligger på ca 800 pr natt. Ellers så kryr det av hoteller i sentrum i alle prisklasser - sjekk med et reisebyrå.

God tur til Bergen- det er en kjempekoselig by og jeg trives godt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei,

Vi bor alltid på Bristol el. SAS norge,ole bulls plass.

Hadde anbefalt noen av disse to hotellene. På Sas er det svømmebasseng osv. osv. ,men Bristol et vanlig hotell uten de store fasiliteter. Begge er VELDIG sentrale. Når vi jentene er på tur ligger vi alltid på Bristol pga. litt billigere og at vi ikke bruker svømmebasseng osv. alikevel.Men for dere hadde jeg nok valgt Sas.

SAS:TLF: xxxxxxxx

Bristol:TLF: xxxxxxxx

http://www.telefonkatalogen.no

Kristin

Telefonnummer slettet da det ikke er tillatt med telefonnummer i innleggene. Hege (mod)

http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest sharon

Det lille gjestehus på klosteret i Bergen. Er det mest romantiske sted å overnatte. Det ligger i gammel bergenswilla på klosteret på nordnes.

Alle rommene har navn som blåbærrommet,forglemeieirommet,fløyen rommet osv. 5 min spasere til sentrum. Kjempekoselig vertinne.

Bør oppleves hvis du besøker Bergen. Har selv bodd der. Annbefales.

TLF NR xxxxxxxx.ikkeså mange rom så det er lurt å forhånsbestille.

Telefonnummer er slettet da det strider mot KG's regler å oppgi dette i innleggg. Orakel - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...