Gå til innhold

Hva syns dere menn om løs hud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt da jeg gikk opp 50 kg da jeg gikk gjennom mye får noen år siden å etter 2 år så gikk ned 45 kg å kroppen min er ikke det samme får å si det sånn😅 har skikkelig grevinneheng på armene , magen har rynker (ikke noe fettforkle men masse hud) å lårene mine er rynkete 😂😂 ser ikke så verst ut i ansiktet å er masse menn som kommer løpende men jeg blir så bekymret får kroppen så blir helt uaktuelt🙈

Lurer bare på hva dere tenker?

Anonymkode: 2d945...366

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det teller negativt. Men er du normalvektig med pent ansikt skal det mye til for at litt ekstra hud skal være en dealbreaker. 

Skrevet

Helt ærlig? Det hadde jeg glatt dreti en lang marsj i

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Du skal ikke bekymre deg. En mann som er glad i deg, vil ikke bry seg. Og du er sikkert god og myk å kose med 😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Huden i seg selv er ikke et særlig stort problem. 

Problemet kan oppstå hvis du selv "skjemmes" over det, viser lav selvtillit, prøver å skjule deg selv mest mulig osv, som igjen går utover utstrålingen din. 

Så problemet handlet ikke om huden, men om hva du selv tenker om huden.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Bombasi skrev (1 minutt siden):

Huden i seg selv er ikke et særlig stort problem. 

Problemet kan oppstå hvis du selv "skjemmes" over det, viser lav selvtillit, prøver å skjule deg selv mest mulig osv, som igjen går utover utstrålingen din. 

Så problemet handlet ikke om huden, men om hva du selv tenker om huden.

Her er jeg helt enig! Opplevde ett lignende problem med eksen. Det gikk sålangt at vi ikke kunne ha sex mens det var lyst en gang. Prøvde å forklare at jeg elsket henne og kroppen hennes,men det nyttet ikke. Det gikk aldri inn. Det var egentlig bare trist,men det handlet kun om hennes psyke og ikke fysikk.

• Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Rosa Gnom skrev (2 minutter siden):

Her er jeg helt enig! Opplevde ett lignende problem med eksen. Det gikk sålangt at vi ikke kunne ha sex mens det var lyst en gang. Prøvde å forklare at jeg elsket henne og kroppen hennes,men det nyttet ikke. Det gikk aldri inn. Det var egentlig bare trist,men det handlet kun om hennes psyke og ikke fysikk.

Ja nettopp. 

Og motsatt. Hvis en kvinne med løs hud (eller andre utseendeissues) møter en mann med holdningen "her kommer jeg, og jeg bjudar på fordi jeg er råflott akkurat slik jeg er, så lik meg for den jeg er eller pigg unna", så er løs hud (eller andre utseendeissues) ikke-eksisterende.

Det handler altså om hvordan kvinnen selv tar det.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, Navnet Mitt said:

Du skal ikke bekymre deg. En mann som er glad i deg, vil ikke bry seg. Og du er sikkert god og myk å kose med 😊

Ja, men denne mannen kommer jo til å være en som matcher henne rent utseendemessig. Så det er jo en årsak til at han da ikke bryr seg for han stiller likt selv. 

Anonymkode: fd59b...2ae

• Liker 1
Skrevet

Mannen min brydde seg ikke litt en gang. Men jeg tok bort alt i operasjon, og følte meg som en million etterpå ☺️ 

Anonymkode: c60e1...8e2

Skrevet

Som mann, bryr meg 0. Om noe, bryr meg positivt.

Anonymkode: e2cae...065

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Lurer litt da jeg gikk opp 50 kg da jeg gikk gjennom mye får noen år siden å etter 2 år så gikk ned 45 kg å kroppen min er ikke det samme får å si det sånn😅 har skikkelig grevinneheng på armene , magen har rynker (ikke noe fettforkle men masse hud) å lårene mine er rynkete 😂😂 ser ikke så verst ut i ansiktet å er masse menn som kommer løpende men jeg blir så bekymret får kroppen så blir helt uaktuelt🙈

Lurer bare på hva dere tenker?

Anonymkode: 2d945...366

Hvis du har masse menn løpende etter deg, så kan du jo velge den som elsker deg mest❤️ Jeg gir deg full støtte til "å velge og vrake", hvis noe sier noe stygt om deg💙

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, men denne mannen kommer jo til å være en som matcher henne rent utseendemessig. Så det er jo en årsak til at han da ikke bryr seg for han stiller likt selv. 

Tull å tøys! Datet en flott, godt trent mann som overvektig småbarnsmor. Var jeg som vraket han. 

Anonymkode: 89e4a...eea

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Selv er jeg slank og ville absolutt ikke hatt problemer med en kvinne med løs hud her og der. Personligheten er det viktigste. Og en kvinne kan være utrolig tiltrekkende og sexy nesten uansett kropp. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har løs hud på magen etter fødsler og pleide derfor å skjule den med hendene mens vi elsket. Etter mange år spurte jeg ham om han noengang tenkte på magen min når vi elsket. Han så helt himmelfallen ut. Jeg kunne like gjerne spurt ham om han tenkte på gråstein på havets bunn på den andre siden av jordkloden. Han var jo opptatt av å nyte!

Nå elsker vi uten at jeg prøver å skjule magen min. 💜

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg har aldri vært stor, men har 3 svangerskap bak meg. Jeg har derfor overflødig hud på magen. Ikke strekkmerker eller heng, men mer hud enn hva jeg hadde før samt at den skrukker seg litt. Fikk skikkelig komplekser for dette og det fucka med selvbildet mitt. Jeg åpnet meg for mannen om dette og han skjønte ikke hvorfor dét skulle påvirke selvbildet mitt. For ham er jeg like nydelig som før. Han har alltid befølt og kysset på hele meg, men etter at jeg åpnet meg har han tatt på og kysset mer på magen min enn tidligere bare for å vise at han elsker den delen av meg også. Nå kunne jeg ikke brydd meg mindre om huden på magen. Jeg er helt frisluppet. Vi elsker hverandre og han begjærer HELE meg. Magen isolert har veldig lite betydning. Fitta fungerer og han tenner på MEG. Ser han meg i undertøy blir han som en guttunge fortsatt.

Så nei, det er ikke gitt at en mann bryr seg noe som helst om «løs hud». Om ikke annet har den blitt bedre å kose med i følge mannen. 

Anonymkode: de5ec...2a3

• Hjerte 1
Skrevet

Mannen min har aldri gitt noe uttrykk for at han har mislikt meg på noen som helst måte.

Vi har vært gift i 11 år.

Etter jeg gikk ned 60 kg på kort tid,fikk jeg overflødig hud her og der.

Men han har boostet egoet mitt siden vi møttes,og sier hver dag hvor fin jeg er❤️

Jeg har endelig fått selvtillit takket være han  og det vises veldig godt gjennom holdningen,og utstrålingen min.

Jeg er selvsikker,og synes selv at jeg er fin. Fordi han har prentet det inn i meg.

Jeg tror at de fleste menn er slik, de tenner på kvinner som har en utstråling og selvtillit som viser at en er glad i sin egen kropp.

• Hjerte 2
Skrevet

Nå er ikke jeg mann og kan ikke gi deg det svaret du er ute etter. 

Men, jeg har slitt med noe tilsvarende, jeg har løs hud på magen, pluss at magen ikke sitter fast etter graviditet. Dette plager meg egentlig VELDIG MYE! jeg fikser det ikke... 

Har vært og fått konsultasjon for å få det operert, men fikk det ikke godkjent av staten, så da må jeg vel spare da. 

Men, jeg måtte jo såklart få en slags løsning på dette. Jeg er vandt med og være veldig trygg på kroppen min. Jeg kjøpte meg noen natt kjoler eller neglisjer, der kan jeg ha lange stropper så puppene kan titte fram om "ønskelig" man får sett det man behøver tenker jeg, også føler jeg meg sexy og fin. 

Men, får klar beskjed om å ikke røre magen min. Det klarer jeg ikke.. 

Anonymkode: 11a3c...e20

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2023 den 1.55):

Tull å tøys! Datet en flott, godt trent mann som overvektig småbarnsmor. Var jeg som vraket han. 

Anonymkode: 89e4a...eea

Cool story bro...

Anonymkode: 629b7...271

Skrevet
Navnet Mitt skrev (På 12.10.2023 den 22.47):

Sånne kommentarer som dette her varmer hjertet. Fint syn på damene. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.10.2023 den 17.12):

Jeg har aldri vært stor, men har 3 svangerskap bak meg. Jeg har derfor overflødig hud på magen. Ikke strekkmerker eller heng, men mer hud enn hva jeg hadde før samt at den skrukker seg litt. Fikk skikkelig komplekser for dette og det fucka med selvbildet mitt. Jeg åpnet meg for mannen om dette og han skjønte ikke hvorfor dét skulle påvirke selvbildet mitt. For ham er jeg like nydelig som før. Han har alltid befølt og kysset på hele meg, men etter at jeg åpnet meg har han tatt på og kysset mer på magen min enn tidligere bare for å vise at han elsker den delen av meg også. Nå kunne jeg ikke brydd meg mindre om huden på magen. Jeg er helt frisluppet. Vi elsker hverandre og han begjærer HELE meg. Magen isolert har veldig lite betydning. Fitta fungerer og han tenner på MEG. Ser han meg i undertøy blir han som en guttunge fortsatt.

Så nei, det er ikke gitt at en mann bryr seg noe som helst om «løs hud». Om ikke annet har den blitt bedre å kose med i følge mannen. 

Anonymkode: de5ec...2a3

Herlig mann du har 💚. Blir så rørt jeg av måten han viser deg at han elsker deg på 💚. Du er heldig 💚

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...