AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #2 Skrevet 12. oktober 2023 En som lever det livet de ønsker seg. Som har satt sine mål, jobbet for de og oppnådd de. En god utdanning, en bra karriere, resultater innen idrett eksempel. Men som også har beholdt gode holdninger og oppførsel. Anonymkode: 4f016...af0 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #3 Skrevet 12. oktober 2023 En person som har det bra med seg selv og tar vare på de rundt seg. Anonymkode: 01675...7e8 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #4 Skrevet 12. oktober 2023 Noen som gjør det de vil og er lykkelig. Anonymkode: 9564e...8eb 1
Martelè Skrevet 13. oktober 2023 #5 Skrevet 13. oktober 2023 En som er vellykket i sin lidenskap og/eller yrke
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #6 Skrevet 13. oktober 2023 Gift Jobb hvor man tjener over 10 millioner i året Barn Eier hus Anonymkode: 7910f...b7b
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #7 Skrevet 13. oktober 2023 En vellykket person for meg er en person som klarer seg helt ok økonomisk men som samtidig har funnet en måte å leve godt med et rolig familieliv, et liv uten å bli med på samfunnets jag og forventninger. En person som har et liv som ikke består av å være sjåfør for barna, endeløse dugnader, ny bil annen hvert år, et stadig behov for å vise at man gjør noe spennende hele tiden (toppturer, teltturer, shampagnelunsj, baking av de mest fantastiske kaker, oppussing av bad og aller helst alle disse tingene på en gang). Hvor livet likevel må pyntes på med en tur til New York en gang i året for å kjennes spennende nok ut. En vellykket person er en som har klart å finne en balanse som ikke opplever den påståtte tidsklemma (som bare er selvpåført uansett) og som ikke trenger å poste alle sine gode stunder på sosiale medier. Ja, jeg har høyst spesifikke beskrivelser, etter en gjennomgang på sosiale medier den siste tiden. Dere vil si det er misunnelse bak mitt svar, men jeg kunne gjort mye av det samme. Men det største ponget er jo at jeg vet hva disse menneskene egentlig strir med og jeg hører klagingen og slitsomheten de alltid har fordi de lever etter forventningene og tanken om at høstferie hjemme med en bok ikke er godt nok. De er bare fanget i et liv av forventninger om at ting skal være perfekt og slites ut av det. Jeg forsøker å bli en slik person selv. Forsøker å legge vekk alt jag, og finne en ro uten at hverdagen skal bli kjedelig likevel. Anonymkode: 62b56...a77
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #8 Skrevet 13. oktober 2023 En som er fornøyd med sitt eget liv. Er vanskelig å bedømme om andre er vellykkede etter den standarden. Selv hadde jeg en venn som jeg trodde var "den mest vellykkede i min omgangskrets". Han endte livet sitt. Anonymkode: 0f3a9...2c9
NiceOrNothing Skrevet 13. oktober 2023 #9 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Fyr løs Anonymkode: 57409...5db Et snilt og godt menneske som har jobbet hardt for å nå sine mål, å aldri trampet på andre underveis .
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #10 Skrevet 13. oktober 2023 En som lever et liv hvor det er samsvar med deres indre og ytre. Anonymkode: f3556...99c
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #11 Skrevet 13. oktober 2023 En som lever livet de ønsker uten å bry seg om hva andre synes. En som følger hjertet. En som vokser på erfaringene sine. En som er takknemlig og selvstendig(tar ansvar for seg selv), en som har lykkes med å tjene penger på noe de liker, en som har godt forhold til seg selv og de rundt seg. Behandler folk generelt bra. Er positiv. Tar ikke ting personlig. Anonymkode: 89280...bd6 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #12 Skrevet 13. oktober 2023 Alle som ikke er lønnsslaver og som bidrar med noe samfunnsnyttig. Anonymkode: 89cf9...d76 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå