AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 Min kjæreste brøt opp med meg etter tre års forhold på grunn av manglende følelser. To måneder senere kom hun tilbake og sa at hun hadde tenkt mye og savnet meg, og at jeg var drømmemannen hennes og det er meg hun vil gifte seg med. Vi har hatt en flott tid sammen, men vi befant oss i en dårlig og stressende periode da bruddet skjedde i midten av en opphetet diskusjon, der hun tidligere hadde fortalt en venninne at hun ville prøve noen måneder til for å se om følelsene ville komme tilbake. Jeg er usikker på om jeg skal gi forholdet en ny sjanse. Jeg er redd for at historien vil gjenta seg når vi går gjennom tøffe tider. Tilliten føles svekket, men samtidig ønsker jeg å ha henne i livet mitt. Det er en indre kamp mellom hjertet og fornuften. Er det noen som har erfaring med noe lignende? Anonymkode: 2d750...fe1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #2 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Min kjæreste brøt opp med meg etter tre års forhold på grunn av manglende følelser. To måneder senere kom hun tilbake og sa at hun hadde tenkt mye og savnet meg, og at jeg var drømmemannen hennes og det er meg hun vil gifte seg med. Vi har hatt en flott tid sammen, men vi befant oss i en dårlig og stressende periode da bruddet skjedde i midten av en opphetet diskusjon, der hun tidligere hadde fortalt en venninne at hun ville prøve noen måneder til for å se om følelsene ville komme tilbake. Jeg er usikker på om jeg skal gi forholdet en ny sjanse. Jeg er redd for at historien vil gjenta seg når vi går gjennom tøffe tider. Tilliten føles svekket, men samtidig ønsker jeg å ha henne i livet mitt. Det er en indre kamp mellom hjertet og fornuften. Er det noen som har erfaring med noe lignende? Anonymkode: 2d750...fe1 ingen kan di hva du skall og ikke skall. Jeg hade gitt hun en sjansje. Si till hun at dere kan date 1-2 mnd og bygge opp tillit og sen hvis dere comitter så må du bare lære å stole på hun igjen. Neste gang følelsene dabber si til hun at man ikke slår opp uten jobber i det sammen. Følelser vil gå opp og ned og par endrer seg hele livet. Si til hun at du er mer trofast og ser livet ut, hvis hun ikke er på samme plan ikke var sammen. Dere må jobbe på kommunikation i år 3,5,7,13,25 etc. Anonymkode: e4b74...b9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå