AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #21 Del Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor i all verden vil du det? Jeg har i hvert fall ikke lyst til å tipse deg om hvordan det er mulig, det ville vært uforsvarlig av meg. Anonymkode: 9a6a0...ac6 Fordi jeg har gått opp i vekt. Anonymkode: ae947...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #22 Del Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Det var å ta litt i... det er normal vekt Anonymkode: 601e8...cac Det er nærmere undervekt enn overvekt. Med tanke på å ts tydeligvis mangler gangsyn på egen kropp er det verdt å reflektere over at det hun trodde (?) var overvekt, faktisk er nærmere undervekt enn overvekt. Anonymkode: 55cb1...ac2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #23 Del Skrevet 12. oktober 2023 Det høres helt perfekt ut! Ti kilo under høyden er vel idealet for vekt hos kvinner fra gammelt av:) I hvert fall kvinner som ligger middels høydemessig! Jeg ville ikke bekymret meg for vekt hvertfall! Anonymkode: a1993...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 12. oktober 2023 #24 Del Skrevet 12. oktober 2023 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 13. oktober 2023 #25 Del Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Fordi jeg har gått opp i vekt. Anonymkode: ae947...729 Du har gått opp til et veldig fint nivå. Det beste er om du kan stabilisere deg på det nivået. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå