AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 De fleste menn er jo det, og blir fysisk og psykisk dårlige av ikke å få regelmessig orgasme. Kan ikke gå mange dagene uten. Hva med dere damer? Har dere noen fysiske eller psykiske problemer med å gå uten orgasmer? Hvor lenge kan dere gå uten? Eller er det ikke noe problem i det hele tatt? Anonymkode: 2ce0d...1ac
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #2 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): De fleste menn er jo det, og blir fysisk og psykisk dårlige av ikke å få regelmessig orgasme. Kan ikke gå Anonymkode: 2ce0d...1ac Jøss. Kjenner meg overhode ikke igjen. Om du blir psykisk og fysisk dårlig av ikke å ha regelmessig orgasme, så ville jeg kanskje tatt en sjekk. Anonymkode: f43ff...39c 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #3 Skrevet 12. oktober 2023 Ja, jeg er det. Jeg blir utrolig rastløs fordi jeg er konstant kåt og får sammentrekninger i underlivet osv hvis det går lang tid. Jeg er sånn som blir kåt helt av meg selv og ikke nødvendigvis trenger å tennes av noen eller noe, selv om jeg selvsagt blir enda mer tent av den rette personen. Jeg kan stort sett ikke gå særlig mange dager uten. I perioder må jeg ha orgasmer hver dag, og jeg trenger som regel 3-5 stk etter hverandre for å være fornøyd. Dersom jeg går for lenge uten, begynner jeg å få orgasmer i søvne faktisk. Samme konseptet som våte drømmer hos menn. Anonymkode: c2848...645 2
Mardina Skrevet 12. oktober 2023 #4 Skrevet 12. oktober 2023 Jeg er ikke avhengig av å få orgasme hver gang vi har sex nei. For meg er det viktigere å være nær mannen jeg er glad i ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #5 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste menn er jo det, og blir fysisk og psykisk dårlige av ikke å få regelmessig orgasme. Kan ikke gå mange dagene uten. Hva med dere damer? Har dere noen fysiske eller psykiske problemer med å gå uten orgasmer? Hvor lenge kan dere gå uten? Eller er det ikke noe problem i det hele tatt? Anonymkode: 2ce0d...1ac Jeg får orgasme hvertfall 20 ganger for dag.. men jeg er nok ikke representativ for resten av kvinnene i befolkningen. Tror jeg lider av sånn compulsive disorder eller hva det heter. Hver gang jeg er stressa må jeg fingre.. å det kan jo bli noen ganger i løpet av dagen. Som regel fingrer jeg 3 ganger for dag dersom det er tid og anledning til det, å da kommer jeg 5-10 ganger i hver runde.. det er et problem, jeg vet. Samboer vet ikke om det. Anonymkode: 40907...037 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #6 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg får orgasme hvertfall 20 ganger for dag.. men jeg er nok ikke representativ for resten av kvinnene i befolkningen. Tror jeg lider av sånn compulsive disorder eller hva det heter. Hver gang jeg er stressa må jeg fingre.. å det kan jo bli noen ganger i løpet av dagen. Som regel fingrer jeg 3 ganger for dag dersom det er tid og anledning til det, å da kommer jeg 5-10 ganger i hver runde.. det er et problem, jeg vet. Samboer vet ikke om det. Anonymkode: 40907...037 Når du er stressa, skriver du. Men er du kåt? Og hvor får du gjort dette? Hvor lang tid bruker du på 5-10 orgasmer? Er vel ikke bare å springe inn på første og beste toalett.. Er det et problem? Er det ikke bare deilig da.. Anonymkode: 2ce0d...1ac
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #7 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Når du er stressa, skriver du. Men er du kåt? Og hvor får du gjort dette? Hvor lang tid bruker du på 5-10 orgasmer? Er vel ikke bare å springe inn på første og beste toalett.. Er det et problem? Er det ikke bare deilig da.. Anonymkode: 2ce0d...1ac Ja, stress utløser kåthet hos meg. På samme måte som at menn blir kåte av å se dama naken.. Det kommer litt an på, kan bruke alt fra 5minutter til 3 timer. Ja det er et problem. Kommer ofte for sent til avtaler på grunn av det. Ingen hadde trodd jeg har et slikt problem, ser uskyldig og søt ut. Har vurdert å gå til terapi men det sitter langt inne. Anonymkode: 40907...037
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #8 Skrevet 14. oktober 2023 Jeg blir rastløs dersom jeg ikke har regelmessig orgasme, gjerne både morgen og kveld. Ofte i dusjen når jeg står opp og i sengen når jeg legger meg. Jeg har ingen mann/kjæreste så jeg må ordne det selv. Jeg har en jobb der jeg reiser mye og har uregelmessige arbeidstider. Onani er viktig både for å slappe av og som sovemedisin, synes jeg. Det kan gå fort (noen minutter) eller mye lenger (spesielt når jeg gjør det for å slappe av). Anonymkode: d58d5...54c
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #9 Skrevet 14. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja, stress utløser kåthet hos meg. På samme måte som at menn blir kåte av å se dama naken.. Det kommer litt an på, kan bruke alt fra 5minutter til 3 timer. Ja det er et problem. Kommer ofte for sent til avtaler på grunn av det. Ingen hadde trodd jeg har et slikt problem, ser uskyldig og søt ut. Har vurdert å gå til terapi men det sitter langt inne. Anonymkode: 40907...037 Du beskriver det hele tiden som et problem. Men er det det? Problemet er vel ikke at du blir kåt og får masse orgasmer. Det er vel noe mange vil misunne deg. Du må bare få mer struktur på når du onanerer. Når du blir stresset, må du lære deg til å være kåt en stund, til du har anledning til å onanere uten at det går på bekostning av noe. Anonymkode: 2ce0d...1ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå