AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 Jeg sliter generelt med mye luft i magen, og spesielt i dagene før mensen. Hvis jeg ikke får prompet jevnlig gjennom dagen blir jeg utrolig oppblåst, får vondt i magen og sliter etterhvert med å holde luften inne. Nå har jeg planlagt en overnatting hos han jeg dater, og jeg frykter det kommer til å bli en vond og luftig opplevelse. I tillegg er jeg redd for å prompe i søvne 🙈 Hvordan løser dere andre dette? Skal også nevnes at han bor i en liten leilighet hvor det er ekstremt lytt mellom rommene, så det er ikke bare å gå på toalettet å slippe en fis heller.. Anonymkode: 556a2...a66
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #2 Skrevet 12. oktober 2023 Si at du vil ta deg en kjapp løpetur før sengetid. Da får du lettet på trykket utendørs. Anonymkode: ca0e4...b17 1
Mumsmums Skrevet 12. oktober 2023 #3 Skrevet 12. oktober 2023 Si: jeg plages en del med luft i magen og er nødt å få det ut når det må ut. Så fiser du når du må. Han gjør garantert det samme og har sikkert tenkt på dette selv også. 1
Hensatt Skrevet 12. oktober 2023 #4 Skrevet 12. oktober 2023 Er du nattpromper får du nesten bare advare han. Ikke så mye du får gjort med det. Min partner er nattpromper og det lukter kufjøs store deler av natta. Alle har noe og promp er ikke det verste man kan ha.. 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #5 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sliter generelt med mye luft i magen, og spesielt i dagene før mensen. Hvis jeg ikke får prompet jevnlig gjennom dagen blir jeg utrolig oppblåst, får vondt i magen og sliter etterhvert med å holde luften inne. Nå har jeg planlagt en overnatting hos han jeg dater, og jeg frykter det kommer til å bli en vond og luftig opplevelse. I tillegg er jeg redd for å prompe i søvne 🙈 Hvordan løser dere andre dette? Skal også nevnes at han bor i en liten leilighet hvor det er ekstremt lytt mellom rommene, så det er ikke bare å gå på toalettet å slippe en fis heller.. Anonymkode: 556a2...a66 Ja..det finnes noe pulver eller tabletter du kan få kjøpt. Jeg og kjæresten kaller det prompepulver. Eller prompetabletter. Så får vi prompa. Eller jeg da, for det meste. Sist gang jeg var hos han hadde jeg skikkelig masse luft i magen. Er så fælt, føler meg som en hval og så vil han gjerne holde rundt magen og. 🤯 Men ta litt prompepulver og så kommer det ut når du sover. og så blir du tynn og fin på morgenen. ❤️ Anonymkode: d575c...c4c
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #6 Skrevet 12. oktober 2023 Anbefaler å ligge på magen om du sliter med luft. ❤️ Anonymkode: d575c...c4c
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #7 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja..det finnes noe pulver eller tabletter du kan få kjøpt. Jeg og kjæresten kaller det prompepulver. Eller prompetabletter. Så får vi prompa. Eller jeg da, for det meste. Sist gang jeg var hos han hadde jeg skikkelig masse luft i magen. Er så fælt, føler meg som en hval og så vil han gjerne holde rundt magen og. 🤯 Men ta litt prompepulver og så kommer det ut når du sover. og så blir du tynn og fin på morgenen. ❤️ Anonymkode: d575c...c4c Hva heter det? Anonymkode: 414b0...1ee
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #8 Skrevet 12. oktober 2023 modum comp. eller noe. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva heter det? Anonymkode: d575c...c4c
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #9 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva heter det? Anonymkode: 414b0...1ee Doktor Proktors Prompepulver Anonymkode: 31137...875 2 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #10 Skrevet 12. oktober 2023 Vi skal starte kafé der alt inneholder litt prompepulver. Bare komme innom Anonymkode: d575c...c4c
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #11 Skrevet 12. oktober 2023 Slutt å drikke brus, særlig lettbrus. Kutt sjokolade og andre ting man vet skaper gass i magen. Anonymkode: 4eacf...bb4
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #12 Skrevet 12. oktober 2023 Sover nesten ikke i starten av et forhold, nettopp pga ufrivillig gassing om natta. Så grusomt å våkne av at man fiser i søvne.... Anonymkode: 1c8a1...e8d
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #13 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Doktor Proktors Prompepulver Anonymkode: 31137...875 Standup neste. Anonymkode: 414b0...1ee
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #14 Skrevet 12. oktober 2023 Vil bare si at en gang var jeg våken når kjæresten min sov. Jeg lå å så på han og så prompe han litt. Syntes han var så søt at jeg måtte gi han et lite kyss på panna. 💗 Så ikke vær så flau over litt gass da. Kansje det vil bringe dere nærmere sammen. Anonymkode: d575c...c4c 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #15 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Sover nesten ikke i starten av et forhold, nettopp pga ufrivillig gassing om natta. Så grusomt å våkne av at man fiser i søvne.... Anonymkode: 1c8a1...e8d Samme her, sover så dåelig. Ligger bare å kniper. Om jeg sovner så promper jeg så bare det. Våkner av egen prompelyd 😱 Anonymkode: 5b065...4ba
Serafin Skrevet 12. oktober 2023 #16 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja..det finnes noe pulver eller tabletter du kan få kjøpt. Jeg og kjæresten kaller det prompepulver. Eller prompetabletter. Så får vi prompa. Eller jeg da, for det meste. Sist gang jeg var hos han hadde jeg skikkelig masse luft i magen. Er så fælt, føler meg som en hval og så vil han gjerne holde rundt magen og. 🤯 Men ta litt prompepulver og så kommer det ut når du sover. og så blir du tynn og fin på morgenen. ❤️ Anonymkode: d575c...c4c Doktor Proktors prompepulver da, eller? 😉
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #17 Skrevet 12. oktober 2023 Ta det helt med ro, er han av samme ulla som meg så kan det være han syntes det er litt morsomt på tross av at du syntes det er ubehagelig. Bare spill med åpne kort. En skikkelig brakfis kan være en virkelig icebreaker om settingen er rett. Spøk og kanskje litt alvor til side, spiser du mye sukkeralkoholer? Sorbitol, xylotiol, mannitol etc. er søtningstoffer brukt i blant annet tyggis og pastiller som gir en helt pervers gassproduksjon. Om du tygger mye av det så prøv å reduser det eller kutt det ut for en periode. Dette var noe jeg ble gjort oppmerksom på når jeg kjøpte redugas på apoteket. Om jeg virkelig skal være kjip på biltur så er det bare å klemme i seg en pose fisherman friends. Om det ikke hjelper så prøv i det minste redugas(finnes på apoteket), det samt å redusere tyggisinntaket slo lufta ut av plagene for min del. Opprettet forøvrig en bruker her inne kun for å fortelle om dette, er nemlig ekstremt overrasket over at dette ikke er kommunisert mer, altså det med sukkeralkoholer og luftplager. Anonymkode: cfd75...f6f 1
GrønnNellik68 Skrevet 13. oktober 2023 #18 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg sliter generelt med mye luft i magen, og spesielt i dagene før mensen. Hvis jeg ikke får prompet jevnlig gjennom dagen blir jeg utrolig oppblåst, får vondt i magen og sliter etterhvert med å holde luften inne. Nå har jeg planlagt en overnatting hos han jeg dater, og jeg frykter det kommer til å bli en vond og luftig opplevelse. I tillegg er jeg redd for å prompe i søvne 🙈 Hvordan løser dere andre dette? Skal også nevnes at han bor i en liten leilighet hvor det er ekstremt lytt mellom rommene, så det er ikke bare å gå på toalettet å slippe en fis heller.. Anonymkode: 556a2...a66 Hva med imogas en dag før eller noe??
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #19 Skrevet 13. oktober 2023 Ts, jeg er ganske sikker på at du er helt normal. Kvinnekroppen slipper også ut litt avgasser, aldri opplevd at mannfolk egentlig har brydd seg. Hvis du føler for det får du bare si "Sorry, er litt gassy i dag, får ikke gjort noe med det". Og eventuelt unngå ting som forårsaker at det lukter verre enn nødvendig . Jeg fiser hele tiden, lukter heldigvis skjelden. Å ta imodium i forfengelighetens navn kan umulig være bra for noen. Anonymkode: 40d8d...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #20 Skrevet 13. oktober 2023 GrønnNellik68 skrev (49 minutter siden): Hva med imogas en dag før eller noe?? Kan tas noen timer i forkant også. Den funket greit på meg. Ts det er ikke sikkert du har så mye mer luft i magen enn folk flest. Man blir bare ekstra bevisst oå det når man er i et ferskt forhold. Jeg trodde også jeg hadde mye luft og at magen rumlet mer ifm fordøyelsesprosessen enn hos de fleste. Men dette tenker jeg egentlig aldri over lengre. Det var særlig da jeg var 15-30 og mye mer usikker på meg selv jeg bekymret meg særlig for dette. Brukte Imogas tabletter (reseptfritt på apotek) ifm dating o.l. I dag er jeg 40+ og har samboer og barn. Kan ikke huske sist jeg tenkte over hvorvidt jeg hadde luft i magen. Anonymkode: 1f71c...090 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå