AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 Når kranglet og krangler dere mest? Når barna var små eller nå som de er større? Håper de fleste svarer dette: man krangler mest når barna er små Anonymkode: b44d9...c22
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #2 Skrevet 12. oktober 2023 Altså at foreldrene krangler? Det er helt normalt med diskusjoner gjennom hele samlivet, men krangler skal ikke være normalt hverken når barna er store eller små. Anonymkode: 89d6c...47b
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #3 Skrevet 12. oktober 2023 Vi har sjelden kranglet. Hverfall ikke så ofte at jeg husker om det var mer når de var små eller store. Vi har diskusjoner og uenigheter om tema, men de snakker vi ut om og løser. Anonymkode: 07c0a...ff1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #4 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Når kranglet og krangler dere mest? Når barna var små eller nå som de er større? Håper de fleste svarer dette: man krangler mest når barna er små Anonymkode: b44d9...c22 Krangling er høye stemmer og uenighet. Diskusjon er samme som når man f.eks. diskuterer sak på jobb. Diskuterer med rolig stemme. Jeg tviler på at alle klarer å holde seg til diskusjon hele livet. Hjemme. Anonymkode: b44d9...c22
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #5 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Krangling er høye stemmer og uenighet. Diskusjon er samme som når man f.eks. diskuterer sak på jobb. Diskuterer med rolig stemme. Jeg tviler på at alle klarer å holde seg til diskusjon hele livet. Hjemme. Anonymkode: b44d9...c22 Går fint an å diskutere på hjemmebane også, uten å heve stemmen. Argumentene blir ikke noe bedre av at en hever stemmen. Anonymkode: 2dfe4...f1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå