Gå til innhold

Sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når stopper sexlysten hos kvinner? 

Anonymkode: 11b65...5f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den stopper når sexlysten til menn stopper?! 

Det er liksom ikke noe fasitsvar på det. Vil tro den varierer veldig. Jeg nærmer meg 50, og ingen av mine jevnaldrende venner har lagt sex helt på hylla, være seg solo eller med partner. De fleste av oss har hatt perioder der det er mer eller mindre lyst, men min erfaring er at dette svinger også hos menn gjennom årene. 

Anonymkode: cda50...773

Skrevet

Den dagen man er dæv. 

Anonymkode: cf615...1b0

• Liker 3
Skrevet

Finnes ikke et svar på det. Min dalte betraktelig fra midten av 30 årene. Nå i, midten av 40 årene så føler jeg meg litt «ferdig» med sex.

Anonymkode: ee565...c68

Skrevet

Går betydelig ned rundt 40, og er helt borte tidlig i 50-årene. For de fleste.

Da snakker jeg om den virkelige verden, og ikke KGs fantastiverden.

Dette er jo elementær biologi, sexdrift handler om forplantning. Kvinner over fruktbar alder trenger jo ikke sexdrift, det er tvert imot bortkastet energi fra et evolusjonsmessig perspektiv.

Anonymkode: 38290...9fb

• Nyttig 1
Skrevet

Det er nok veldig individuelt. Vet ikke om det kommer ann på om man har høy eller lav sexlyst generelt, men er utrolig mange ting som spiller inn. 
Hadde sett for meg at etter overgangsalderen var den liksom borte, men det har ikke skjedd ennå.

Skrevet
Blåjojo skrev (På 12.10.2023 den 20.32):

Det er nok veldig individuelt. Vet ikke om det kommer ann på om man har høy eller lav sexlyst generelt, men er utrolig mange ting som spiller inn. 
Hadde sett for meg at etter overgangsalderen var den liksom borte, men det har ikke skjedd ennå.

Sex er deilig uansett. Kroppen vil alltid «kreve» deilige intense orgasmer. Er selv 29, men har ei elskerinne på 54, har aldri opplevd kåtere dame og hun får utrolig mange og intense orgasmer

Anonymkode: ca910...287

Skrevet

Det er veldig forskjellig. Ikke uvanlig at det dabber av i forbindelse med overgangsalder, men heller ikke sikkert at det dabber av. Det er helt vanlig at lysten varierer i ulike livsfaser og situasjoner. For kvinner som mangler lyst, men som har lyst til å ha lyst, kan ofte få hjelp i form av hormontilskudd. Mange eldre kvinner og menn nyter sex langt opp i 70 og 80-åra, og kanskje enda lenger.

Skrevet

Kvinner i 50-70 årene puler mere nå, enn de gjorde i 20 års alderen. Jeg har ikke byttet ut en 60 årig kvinne, mot 3 stk 20 åringer. Det sier vel det meste om kvaliteten😆

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Bamseklemmer skrev (3 timer siden):

Kvinner i 50-70 årene puler mere nå, enn de gjorde i 20 års alderen. Jeg har ikke byttet ut en 60 årig kvinne, mot 3 stk 20 åringer. Det sier vel det meste om kvaliteten😆

Eller om kondisen din! {;-)
Hvis du hadde hatt en natt med tre bloggere i 20.årene er det ikke sikkert de hadde følt seg "rundpult"!

Endret av er56er
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.10.2023 den 19.16):

Går betydelig ned rundt 40, og er helt borte tidlig i 50-årene. For de fleste.

Da snakker jeg om den virkelige verden, og ikke KGs fantastiverden.

Dette er jo elementær biologi, sexdrift handler om forplantning. Kvinner over fruktbar alder trenger jo ikke sexdrift, det er tvert imot bortkastet energi fra et evolusjonsmessig perspektiv.

Anonymkode: 38290...9fb

Dette må være noe av det dummeste jeg har lest her inne, og det sier litt.

K44 her og jeg har aldri vært så kåt som etter at jeg fylte 40.

Anonymkode: 1f52a...ce7

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, moderator. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...