AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 Jeg skal vikariere i en butikk på Bekkestua frem mot jul. Det er ikke mulig for meg å reise kollektivt, det er veldig knotete fra der jeg bor og tar lang tid, så er nødt til å kjøre. Fikk i utganspunktet beskjed om at butikken disponerte parkeringsplass, men det viste seg å være feil. Finnes det gratis eller billig parkering i nærheten av Bekkestua sentrum? Gateparkering? Innfarts-/pendlerparkering? Det viktigste for meg er at det er lov å stå der hele dagen og at det ikke koster allverden (maks 50 kr per dag). Anonymkode: 63203...0fd
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #2 Skrevet 12. oktober 2023 I Tromsø? Hamar? Anonymkode: 02b48...fdd
enkefru Skrevet 12. oktober 2023 #3 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I Tromsø? Hamar? Anonymkode: 02b48...fdd Bekkestua ligger i Bærum 1
Minmorsbarn Skrevet 12. oktober 2023 #4 Skrevet 12. oktober 2023 Det er en stor innfartsparkering på gjønnes t-banestasjon som jeg mener er gratis. Kort vei å gå til bekkestua, evnt ta banen det ene stoppet. Vet ikke hvor fort det blir fullt der, kanskje det ikke er plasser igjen hvis du skal starte kl 10. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #5 Skrevet 12. oktober 2023 Gjønnes, Gjettum og Kolsås har innfartsparkering. Men de er fulle før 09. Anonymkode: 9a66f...af9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå