Gå til innhold

Tinder sjokk, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på tinder. 

Skjønner at det er viktig å være både kristisk og ta det for det som det er. 

Men, hva får folk til å snakke med en person og plutselig fjerne match. En som tok kontakt igår. Hadde så vidt sagt hei før han var borte. 

Hva er vitsen?

Anonymkode: 88e8d...683

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme😨

Skrevet

Welcome to the matrix... 

Anonymkode: cd2d0...6c0

Skrevet

Venn deg til det. Det er en dyrehage, så senk forventningene. Tenk at du er på byen med masse fulle folk. Du veksler noen ord med et hyggelig fjes, og i neste øyeblikk forsvant hen i mengden.  

Anonymkode: 95149...a60

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Han leste nøyere gjennom profilen og ombestemte seg, ikke verre enn det. Kan være avstand, ønske om barn, religion eller hva som helst. 

Anonymkode: 00e4b...590

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han leste nøyere gjennom profilen og ombestemte seg, ikke verre enn det. Kan være avstand, ønske om barn, religion eller hva som helst. 

Men det ufordragelige fraværet av folkeskikk. Det går an å avslutte på en ryddig måte. Også om man tilfeldigvis har hjertet noen man egentlig mente å x-e. Noen ganger glipper telefonen, noen ganger lagger den. Skit happens

Anonymkode: 8241f...636

Skrevet

Tror alle som har vært litt på tinder har vært igjenom det samme... Sinnsykt frustrerende og leit til tider egentlig. Matchet med ei dame som jeg likte veldig godt og vi pratet konstant i flere dager...plutselig ingenting.. Gikk altså ifra God morgen / god natt meldinger hverdag til...ingenting.. Lurer på hva som skjer. Mistenker at de har funnet seg noen "bedre" matcher eller lignende,men da er det fryktelig dårlig stil å ikke si hva som skjer uansett.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det ufordragelige fraværet av folkeskikk. Det går an å avslutte på en ryddig måte. Også om man tilfeldigvis har hjertet noen man egentlig mente å x-e. Noen ganger glipper telefonen, noen ganger lagger den. Skit happens

Jeg er ikke uenig egentlig. Jeg skrev unnskyld de gangene jeg gjorde feil, eller da jeg traff noen, men tror det forsvant før den andre fikk se det i og med jeg ikke ventet til meldingen var sett, men slettet matchene med en gang. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke uenig egentlig. Jeg skrev unnskyld de gangene jeg gjorde feil, eller da jeg traff noen, men tror det forsvant før den andre fikk se det i og med jeg ikke ventet til meldingen var sett, men slettet matchene med en gang. 

Haha, ja 😅 jeg har matchet med et par som jeg har fått varsel om melding fra, men når jeg har gått inn for å se så var hun jammen meg borte 😂

Skrevet

Skjønner ikke at dere orker. Jeg holder meg langt unna nettdating for psyken min hadde ikke tålt det. 

Anonymkode: 5181a...00e

• Liker 1
Skrevet

Jeg begynte å prate med en kar en gang på Tinder, også reiste jeg til ei venninne, og fikk vel 3-4 meldinger der han kommenterte at jeg bare var noen km unna. Når jeg endelig åpnet tinder igjen, hadde han fjerna matchen.

Why IDK..... MEN SÅNN ER TYDELIGVIS TINDER. 

Anonymkode: 4006a...467

Skrevet

Bare å vende seg til det.. Vend deg også til gutter/menn som spør om du kan sitte på trynet dems å.. 

Anonymkode: a7b60...ba3

Skrevet

Tips: Slutt å spill Tinder

Anonymkode: 49e89...e67

Skrevet

Jeg gidder ikke bry meg om de som fjerner matcher uten å si i fra. Det er like greit å vite det tidlig så man ikke kaster bort mer tid på dem.

Men når man dater folk fra nettet, så er sjansen stor for at du også vil oppleve at de gjør akkurat det i det virkelige liv, etter flere dater. Mange går på flere dater før de bare kutter kontakten helt uten noe forklaring.

Anonymkode: cd5c2...e11

• Liker 1
Skrevet

Er man klar for et seriøst forhold så dropper man Tinder og datingsider uten kontroll over brukerne. Ta kontakt med et matchmakinselskap istedenfor. Det gjorde jeg og har møtt en skikkelig fin og seriøs fyr.  

Anonymkode: 66d3e...481

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bare å venne seg til det.. Venn deg også til gutter/menn som spør om du kan sitte på trynet dems å.. 

Anonymkode: a7b60...ba3

Å hva for noe?  

Vil du sitte på fjeset mitt?  

Anonymkode: 95149...a60

Skrevet

Jeg begynte å prate med en kar en gang på Tinder, også reiste jeg til ei venninne, og fikk vel 3-4 meldinger der han kommenterte at jeg bare var noen km unna. Når jeg endelig åpnet tinder igjen, hadde han fjerna matchen.

Why IDK..... MEN SÅNN ER TYDELIGVIS TINDER. 

Anonymkode: 4006a...467

De er jenter som er rare og man må ikke stole på dem, fordi dere som er gale og gjør gutter skuffende. 

Anonymkode: acd8d...384

Skrevet

Er man klar for et seriøst forhold så dropper man Tinder og datingsider uten kontroll over brukerne. Ta kontakt med et matchmakinselskap istedenfor. Det gjorde jeg og har møtt en skikkelig fin og seriøs fyr.  

Anonymkode: 66d3e...481

Hva er det? Matchmakinselskap? 

Anonymkode: acd8d...384

Skrevet

Som i livet, er det mye du ikke skal forstå på Tinder. Tror du uansett må forvente å få en del som er litt ustabile her og ellers. 

Det at noen bare avslutter kan bety flere ting, men tror ikke du skal legge tankevirksomhet inn i det.

Også er der en del med premiumkonto som liker alt og alle, og sorterer etter at de ser hvem de matcher med.

• Liker 1
Skrevet

På Tinder snakker man gjerne med mange samtidig. Sjeldent man plukker ut bare en og er ‘trofast’ med denne før man går videre til en ny. Man snakker med flere og dersom 1 av 30 virker svært mye mer interessant så gidder man ikke å melde de 29 andre og forklare. Det er ingen regel eller norm på Tinder rundt dette. Det skal være enklest mulig og minst mulig stress. Å forklare hver eneste man kommer i kontakt med at ‘det er ikke deg, det er meg’ (eller omvendt) det blir fort stress for mange. Det samme skjer egentlig ute på byen som en annen her nevner. Man treffer en fremmed av motsatt kjønn og kommer i prat. Prater om interesser og merker fort hvilken kjemi som ligger i luften. Det er helt legitimt å trekke seg tilbake til vennene eller danskegulvet uten nærmere forklaring. Da er det opp til den andre å ta et hint om at hun/han ikke var særlig interessert. Uten at man trenger å ta det personlig eller bli fornærmet av den grunn.

Anonymkode: 70e1e...410

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...