AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 Hei. Jeg leser som regel kun innenfor denne kategorien på kvinneguiden, sjeldent de andre, så mitt spørsmål og observasjoner går på tråder innenfor denne kategorien. Jeg har tidligere blitt sjokkert over måten folk svarer her inne, uhøflig og angripende, lite hyggelig måte å diskutere på. Virker som det å være uenige framprovoserer aggresjon og unnskylder personangrep ol. Ikke at noe av det er uvanlig eller nytt altså ! Men jeg har merket meg de siste månedene en strøm med nye type kommenterer og en annen måte å diskutere på, som er helt motsatt, høflig, respektfull, åpenhet for å ta innover seg andres synspunkt osv. denne endringen er da jeg begynte å kommentere, da ble det givende for meg og jeg ønsker jo igrunn dette forumet og kunne benytte mer av all kunnskapen og erfaringer oss mennesker imellom ! Er det fler enn meg som er skrive for å skape bedre stemning og snu denne siden til en positiv greie ? Får følelsen av at det er mange der ute som er med å dra ✌️ Anonymkode: 67793...20a 1 2
Sofakona Skrevet 12. oktober 2023 #2 Skrevet 12. oktober 2023 Noen kommentarer er unødvendig..men igjen er det mange her inne som spør ting faktisk mange må svare litt hard på ..og de som spør tåler ofte ikkje få det svaret de vil. Men være ekkel og tråkke ned mødre eks er ikke kult .. eller folk som er ufør
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #3 Skrevet 12. oktober 2023 Sofakona skrev (2 timer siden): Noen kommentarer er unødvendig..men igjen er det mange her inne som spør ting faktisk mange må svare litt hard på ..og de som spør tåler ofte ikkje få det svaret de vil. Men være ekkel og tråkke ned mødre eks er ikke kult .. eller folk som er ufør Takk for ditt svar. Det var hyggelig ! Med 79 visninger lurer jeg på om det da er de folka som ikke et med å skape kvalitet her, hehe. Anonymkode: 67793...20a
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #4 Skrevet 12. oktober 2023 Opplever at dersom man formulerer seg bra så får man bedre svar enn innlegg som åpenbart er for å provosere. Anonymkode: 3e4b8...218 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #5 Skrevet 12. oktober 2023 Føler nok ofte at ts er ute etter provokasjon og da blir det gjerne det en oppnår. Anonymkode: abc6f...81c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå