Gå til innhold

Gutt 8 skjøt jente 7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror denne kommentaren er tatt fullstendig ut av sammenheng. For det er jo en kjent sak at våpen er veldig mye mer vanlig der enn det er her. Og selv her skjer det jo uhell med skytevåpen.

Gjest epica ikke innl
Skrevet

Ble først sjokka, men så tenkte jeg..

JEG ble egentlig ikke så sjokka over det jeg leste, for det skjer bare mer og mer vold for hver dag..

Oftere og oftere blir personer skutt.

Skrevet

Jeg syns det er helt vanvittig at en 8 åring har tilgang til våpen i det hele tatt, og slike ting som dette burde aldri skje. At det er mer vanlig med våpen i USA kan så være, men det er utrolig skremmende at en 8 åring har tilgang til våpen som kan drepe.

Heldigvis gikk det bra i dette tilfellet, men det kunne gått mye verre.

Skrevet

Både sambo og jeg reagerte på den kommentaren.

Skrevet

Journalister vrenger gjerne sannheten til å høres ut på en bestemt måte slik at vi lesere skal få nettopp den reaksjonen der..

Journalister kan faktisk pøble med samfunnet ved å styre følelsene og reaksjonsmønstrene til folk.

Hvis denne moren faktisk sa dette (tatt ut av sin sammenheng) er hun harry og en av "de" (harry'ene).

Hvis ikke er hun feilsitert.

Skrevet

Det kommer litt an på hvilken familie man er av i usa dette ja...

Da jeg var der som aupair var det ei venninne av meg som opplevde omtrent det samme... Faren i huset hadde truet moren med pistol. Pistolen ble oppbevart i skuffen i gangen. Denne hadde minstemann funnet og gjort akkurat det samme mot aupairen for at gutten ikke fikk viljen sin...

Da jenta fortalte dette så lo de bare i huset der.....

Så kommentaren fra denne moren overrasket egentlig ikke så veldig mye...

Det er jo en grunn til at man må ha notis på sjokoladene om at papiret ikke skal spises "over there"....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...