AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 Hva vil det si om en mann vil matche som Venn på denne dating - appen. ? Jeg søker kjærligheten ❤ og seriøst forhold ( min profil ) og får da disse forespørslene utenom " de som liker deg " Er dette kun de som er ute etter sex ? Anonymkode: 378f2...aed
Rosa Gnom Skrevet 12. oktober 2023 #2 Skrevet 12. oktober 2023 Det er umulig å si. Du må nesten spørre de som liker deg.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #3 Skrevet 12. oktober 2023 Rosa Gnom skrev (5 minutter siden): Det er umulig å si. Du må nesten spørre de som liker deg. Det kan jeg jo ikke 😅 Da det er 50/50 ,, si 10-20 om dagen. Anonymkode: 378f2...aed
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #4 Skrevet 12. oktober 2023 Hvorfor skal du bry deg om dem i det hele tatt? Venn, eller "venn", det er jo ikke det du er ute etter. Anonymkode: 7ff8b...977
Rosa Gnom Skrevet 12. oktober 2023 #5 Skrevet 12. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det kan jeg jo ikke 😅 Da det er 50/50 ,, si 10-20 om dagen. Anonymkode: 378f2...aed Åja! Men det blir jo veldig vanskelig for oss å si noe om det da ! Endret 12. oktober 2023 av Rosa Gnom
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #6 Skrevet 13. oktober 2023 Er vel liten sjans at en kar bare vil ha platoniske venner. Men det hadde jeg satt pris på da. Ikke noe press om sex eller andre forventninger. tolker d vel mer at de vil treffe damer for sex og vil unngå å blande inn noe romantisk. Uansett alle de jeg har matchet med har fåtall svart på mld og de få som svarer så kommer det fort frem at det er kun sex de er ute etter. Lissom liten vits i å møte noen som har bare sex som agenda. Er ikke ute etter samboer men må jo være noen som er interessert i bli kjent meg som person og ha samme interesse som meg å finne ut om kjemi og tiltrekning er på plass uten press på sex. kvinne Anonymkode: 59844...d0b
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #7 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva vil det si om en mann vil matche som Venn på denne dating - appen. ? Jeg søker kjærligheten ❤ og seriøst forhold ( min profil ) og får da disse forespørslene utenom " de som liker deg " Er dette kun de som er ute etter sex ? Anonymkode: 378f2...aed Hvilken dating app er det? Anonymkode: eafbc...6a0
Engel Skrevet 13. oktober 2023 #8 Skrevet 13. oktober 2023 Venner er ment for kun vennskap, men om menn har baktanker med det er jo umulig å vite. Jeg har fått opp både menn og kvinner som øsnker å matche som venner der. Hvis du søker et forhold ville jeg bare oversett disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå