AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 Eller kan dere gi det litt tid for å se om det utvikler seg, hvis personen innehar mye av det dere ser etter? Anonymkode: e7c71...49f
AnonymkvinneViken Skrevet 12. oktober 2023 #2 Skrevet 12. oktober 2023 Jeg er absolutt åpen for å gi det tid og flere dater, men min erfaring er at ingen av (de få) mennene som ikke har følt kjemi med meg er villig til det 🙈. Er ganske tålmodig selv. 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #3 Skrevet 12. oktober 2023 Forventer ikke, men etter å ha opplevd full klaff en gang så kommer jeg til å være på utkikk etter det igjen... dersom det ikke går helt i mål med han det sa pang med *krysser fingrene* Anonymkode: da5bf...fe6 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #4 Skrevet 12. oktober 2023 Nei. Men det er en fordel. Skal jeg bruke meg selv som eksempel så har de beste og lengste forholdene startet ganske labert. Hun ene var det langt på vei skjærings med første gangen. Tilfeldigheter og venner brakte oss allikevel sammen på nytt og når jeg opplevde henne mer på egenhånd tok følelsene på begge sider fyr. You never know.... Anonymkode: d966a...56d 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #5 Skrevet 12. oktober 2023 Kjemi er skumle saker . Jeg hadde verdens beste kjemi med en i vennegjengen. ( 10 år ) Funket elendig som kjærester sammen ,selv om sexen var grei..( 4 år ) Vi hadde for forskjellige VERDIER i våre egne liv til at det kunne funke sammen på sikt. Dessverre . Jeg avsluttet også venneskapet. Det var vondere å miste enn forholdet. Anonymkode: 70481...ad7 1 2
Gjest ElderMillenial Skrevet 12. oktober 2023 #6 Skrevet 12. oktober 2023 Trenger ikke være fyrverkeri, men det må være en liten gnist i det minste. Jeg har ikke noe imot å la ting utvikle seg sakte. De gangene det ikke klaffer helt likevel er jeg ekstra takknemlig for at ting ikke har gått for fort, tror mange damer føler seg brukt da. Heldigvis har jeg aldri opplevd dette selv.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #7 Skrevet 12. oktober 2023 Må være kjemi på første date. Anonymkode: 191c9...d56 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #8 Skrevet 12. oktober 2023 Gir det ofte litt tid om han virker som en fin fyr. Men har aldri fått følelser annet en når der har vært en spenning helt fra starten. Så er litt blandet rundt det. Anonymkode: 5e3f8...02b
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #9 Skrevet 12. oktober 2023 Jeg har aldri opplevd at gnisten har kommet etterhvert, det har alltid vært kjemi ved første møte. Har opplevd kjærlighet ved første blikk, magisk! Anonymkode: 9d1ba...44b
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #10 Skrevet 12. oktober 2023 Forutsatt at vi har skrevet en stund før første treff, trenger jeg under minuttet på å finne ut om det er kjemi eller ikke. Føler jeg ikke kjemi, er det dødfødt for meg å møtes igjen. Jeg er kvinne og veldig intuitiv. Meget mulig det er helt annerledes for andre. Anonymkode: e0451...d6e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #11 Skrevet 12. oktober 2023 Tja. Må ikke være kjærlighet ved første blikk, men det må være en interesse og gnist der. Anonymkode: 8d88c...b21
Blåjojo Skrevet 12. oktober 2023 #12 Skrevet 12. oktober 2023 Må ikke være kjærlighet ved første blikk, men forventer at det er litt gnist. Særlig om kommunikasjonen før første date har vært bra.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #13 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Forventer ikke, men etter å ha opplevd full klaff en gang så kommer jeg til å være på utkikk etter det igjen... dersom det ikke går helt i mål med han det sa pang med *krysser fingrene* Anonymkode: da5bf...fe6 Hva skjedde i ettertid siden dere ikke er sammen i dag? Anonymkode: e7c71...49f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #14 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har aldri opplevd at gnisten har kommet etterhvert, det har alltid vært kjemi ved første møte. Har opplevd kjærlighet ved første blikk, magisk! Anonymkode: 9d1ba...44b Og så hva skjedde? Anonymkode: e7c71...49f
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #15 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kjemi er skumle saker . Jeg hadde verdens beste kjemi med en i vennegjengen. ( 10 år ) Funket elendig som kjærester sammen ,selv om sexen var grei..( 4 år ) Vi hadde for forskjellige VERDIER i våre egne liv til at det kunne funke sammen på sikt. Dessverre . Jeg avsluttet også venneskapet. Det var vondere å miste enn forholdet. Anonymkode: 70481...ad7 Ja det er dette jeg også tenker på. Føler det er alt for mange som leter etter kjemi kontra det å finne noen som man faktisk er en god match med. På papiret. Anonymkode: e7c71...49f
Elaine Marley Skrevet 12. oktober 2023 #16 Skrevet 12. oktober 2023 Tja, jeg forventer å se at det er et potensiale der. På første date kan nervøsitet osv rote endel ting til, men jeg må jo like det jeg ser og det jeg hører. Jeg er litt tålmodig og gir det litt tid. Med nåværende kjæreste var i hvert fall jeg vanvittig nervøs og ble derfor litt stille. Jeg er glad for at han var litt tålmodig med meg, for det utviklet seg til å bli noe veldig bra 😊 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå