Gå til innhold

Dusjkabinett med speil på utsiden?

Anbefalte innlegg

Gjest Vikarsykepleier
Skrevet

Jeg har så lite bad så det er ikke plass til helfigur-speil, og det passer ikke inn andre steder heller, så jeg lurte på om noen har vært borti dusjkabinett der en side er speil? Eller kanskje deler av den, siden det vil ta bort noe av lyset inn der.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det enkleste er å legge speilfolie på et standard kabinett.

Anonymkode: 0ab50...f2b

• Liker 1
Skrevet

Har ikke sett det, men det kan sikkert finnes. Men hva med baderomsdøra eller en annen dør i boligen? Sett opp speil der?

Anonymkode: 3edb0...b7f

Gjest Vikarsykepleier
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har ikke sett det, men det kan sikkert finnes. Men hva med baderomsdøra eller en annen dør i boligen? Sett opp speil der?

Anonymkode: 3edb0...b7f

Gode forslag, men dørene mine er gammeldagse speildører (no pun intended), så jeg føler det vil ta bort noe av det opprinnelige interiøret. Kanskje ikke så farlig på et bad, men jeg tenkte at det ville være en bedre idé å få det på dusjen.

Gjest Vikarsykepleier
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg tror det enkleste er å legge speilfolie på et standard kabinett.

Anonymkode: 0ab50...f2b

Det var en veldig god idé! Jeg begynner der og ser om det holder seg over tid i et fuktig rom.

Takk!

Skrevet

Det finnes speil til å henge over døren, bl.a Jysk selger dette. Vil tro at det er det enkleste, og så kan det hukes av og på etter behov. 

Anonymkode: 45e8d...381

Gjest Vikarsykepleier
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det finnes speil til å henge over døren, bl.a Jysk selger dette. Vil tro at det er det enkleste, og så kan det hukes av og på etter behov. 

Anonymkode: 45e8d...381

Ja, det vil også være et alternativ selvfølgelig, at noe bare henges på utsiden av kabinettet. Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...