Gå til innhold

Super pen dame sa jeg var kjekk, leker hun med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg snakker med har gitt meg noen sus komplimenter, hun er langt over min liga og alle kompisene mine var enige, hun er modelfin 9/10 utseendet messig, jeg er kanskje 7/10 på en veldig god dag, hun viser interesse osv, tror dere hun bare leker med meg ? Kanskje dette er nødt eller sannhet. Igår skrev hun 'skulle ønske jeg var like fin som deg Noah" hæ? Hun er jo mye finere enn meg, jeg skrev "se på deg" så skriver hun "Nah du ser ut som en real life engel" 

Anonymkode: ab07f...d99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du sitte der og overtenke som et kvinnfolk, eller skal du spørre henne ut og finne ut?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun bare leker med deg

kvinner som er 9/10 går etter menn som er 10/10 ikke 7/10

Anonymkode: 49efa...b9c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun bare leker med deg

Fr?

Skrevet

Dette kan kanskje hørtes helt sinnsykt ut  ; Men hva om hun er forelsket i deg ? Bare en måte å finne ut av det på. Spørr.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

En jeg snakker med har gitt meg noen sus komplimenter, hun er langt over min liga og alle kompisene mine var enige, hun er modelfin 9/10 utseendet messig, jeg er kanskje 7/10 på en veldig god dag, hun viser interesse osv, tror dere hun bare leker med meg ? Kanskje dette er nødt eller sannhet. Igår skrev hun 'skulle ønske jeg var like fin som deg Noah" hæ? Hun er jo mye finere enn meg, jeg skrev "se på deg" så skriver hun "Nah du ser ut som en real life engel" 

Ikke tenk på liga, se på deg selv som en catch, og vis selvtillit. tenker du at hun er utenfor din liga så BLIR hun utenfor din liga da de kan se at du utstråler lav selvtillit og at du "ikke fortjener å være med henne"

Anonymkode: 8398a...9bc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke tenk på liga, se på deg selv som en catch, og vis selvtillit. tenker du at hun er utenfor din liga så BLIR hun utenfor din liga da de kan se at du utstråler lav selvtillit og at du "ikke fortjener å være med henne"

Anonymkode: 8398a...9bc

Lik det eller ei finnes lige, det er bare sånn verden er om jeg ikke tenker på det vil noen andre gjøre det

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hun bare leker med deg

Kvinner som er 9/10 ender opp med menn som er 4/10 med masse penger ;)

Anonymkode: d4faa...f79

Skrevet

Gir fine komplemanger uten at det betyr at jeg verken er interisert eller leker med noen. For å oppløftende folk med ting jeg syns er fint med dem.

Anonymkode: 7d367...54f

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kvinner som er 9/10 ender opp med menn som er 4/10 med masse penger ;)

Anonymkode: d4faa...f79

Ja har en mann mye penger blir han 10/10

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei penger gjør deg ikke til 10/10 om du er 4, er du 4 så er du 4 utseendet messig, det kommer ikke til å endre utseendet til vedkommende, noe dette innlegget dreier seg om, kun utseendet ikke noe annet.

Skrevet

"Takk, så hyggelig at du synes det!" skal du svare da.
"Leker du med meg, eller er du åpen for at vi kan finne på noe en dag? Vil gjerne bli bedre kjent med deg," kan du svare. 
Vi kvinner er ikke interessert i om du er modellpen etter kommersielle standarder, men om du ser ut til å være hyggelig selskap, om du er "vår type".
Ikke lag så mye ståhei, tankekrøll og drama av det. Glem det eller responder ordentlig. Det har hun fortjent når hun gir deg godord, og du liker det. Du må enten trekke deg litt tilbake, om du ikke er interessert, eller svare adekvat dersom du vil møte henne.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er blank løgn. Ingen penger veier opp for en dårlig personlighet.

• Liker 2
Skrevet

Vil nå tenke hun er interessert altså :)

Kanskje leker litt, er litt frempå i all fall, sjekker responsen. Vær frempå tilbake er mitt tips. Ikke arrogant altså, men ikke sånn som du skriver her at hæ, kan DU like meg liksom.

Takk pent og si at du ser ut som engel selv, eller noe i den duren.

Ikke følg det rådet om å spørre om hun leker med deg, det er veldig usexy respons. Kvinner, og kanskje spesielt de pene, liker menn med høy selvtillit, ikke vis deg som at du tror du er under henne. Bare flørt som en normal person som føler de er på samme "nivå".

Anonymkode: cff8b...366

Skrevet
Andro skrev (11 minutter siden):

"Takk, så hyggelig at du synes det!" skal du svare da.
"Leker du med meg, eller er du åpen for at vi kan finne på noe en dag? Vil gjerne bli bedre kjent med deg," kan du svare. 

Uff, nei ikke gjør det på denne måten. Iallfall ikke om hun er under 40.  

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ts; er dere bedømt på samme fesjå, av de samme dommerne? Ser hun seg selv som en 9'er? 

Jeg er enig med dem som sier at du bare skal flørte tilbake, og late som ingenting. Og hvis hun leker med deg, skal du fortsatt late som ingenting. Bitterhet drar deg ned, og chill drar deg opp på lista.

Anonymkode: 7af24...7d2

Skrevet
19 minutter siden, Sykkelkopp said:

Haha. Her er jeg enig med deg.

Det enkle er det beste her. Hvorfor i all verden skal TS kaste bort sin egen tid og hennes på å gå rundt grøten?

Å spørre direkte ut om hun leker med ha  er faktisk frekt og dumt på mange måter.

• Liker 1
Skrevet
Sykkelkopp skrev (3 timer siden):

Hun er 19

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hun bare leker med deg

Dette er så tåpelig. Husker flere mente jeg lekte med eksen og, og det var gøy å se ansiktene til disse kompisene da vi ble et seriøst par. For meg var han den kjekkeste jeg hadde sett, og jeg er kresen. Hva skal damer få ut av å «leke» med menn med mindre de har antisosiale trekk? Voksne, oppegående damer har ikke det behovet 

Anonymkode: c10a8...69f

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva slags interesser har hun gitt? Ofte er jenter på din alder veldig lekne med sånt uten å mene noe, men det spørs litt hva slags andre interesser hun har gitt deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...