AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 Da jeg snart går fra singel til forhold må jeg begynne å barbere meg nedentil (eller må ikke men ønsker det) både barbering/voksing av ballene og området rundt penis. hørt at voksing er best, stemmer det og hvor evnt kjøper jeg det? Aldri vokset meg før, og jobben blir gjort selv. eller er det andre metoder som er best? Anonymkode: af4b2...f0e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #2 Skrevet 12. oktober 2023 Dette går jo på preferanser, men jeg synes glattbarberte/voksa mannlige underliv er avtennende. Ikke fan av full busk heller, men trimmet er helt nydelig! Mannen bruker derfor vanlig hårmaskin og trimmer jevnlig 😊 Skal du vokse får du kjøpt voks i de aller fleste butikker. Jeg har bestilt en del på Lyko. Hvis du aldri har vokset før anbefaler jeg deg å se tutorial 😄 Anonymkode: 03aa5...5ea 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #3 Skrevet 12. oktober 2023 funker med veet for men, bruker denne på ballene og i ørene. kjempestoff Anonymkode: 35817...46e
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #4 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): funker med veet for men, bruker denne på ballene og i ørene. kjempestoff Anonymkode: 35817...46e Gjør for guds skyld en allergitest før du smører dette svineriet med på pungen! Anonymkode: e95fb...f0f 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #5 Skrevet 12. oktober 2023 For oss som ikke har hengeballer holder det med høvel. Anonymkode: 80c36...50b
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #6 Skrevet 12. oktober 2023 Jeg liker glattbarbert på menn, det føles og kjennes bedre 😍 men barberer Høvel er vel greit nok, det min mann bruker Anonymkode: a791f...fca 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #7 Skrevet 12. oktober 2023 Barberhøvel gjør susen. Husk bare godt med varmt vann for å "myke opp" og bruk barberskum. Fungerer rundt og på skaftet samt på ballene. Bare vær forsiktig. Anonymkode: cf3b8...227
Blåjojo Skrevet 12. oktober 2023 #8 Skrevet 12. oktober 2023 Foretrekker at mannen min ser ut som en mann, så han får ikke "lov" å barbere. Foretrekker frisert, og det gjør heldigvis han også. 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #9 Skrevet 12. oktober 2023 Bruk en ny skarp høvel/blad og intim shave gel, vi er glattbarberte og i midten av 40 åra, dersom en ønsker å ha/få oralsex er det et must med hårfjerning på begge 2 Anonymkode: b333f...036 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #10 Skrevet 12. oktober 2023 Bruker veet. Tidligere bare brukt normal veet men nå veet for menn uten at jeg helt vet om det er forskjell på de der. Funker det, men har lest skrekkhistorier om andre som har hatt problemer med det. Gidder ikke bruke høvel. Klør så jævlig i flere dager etterpå. Anonymkode: 0aedb...586
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #11 Skrevet 12. oktober 2023 Jeg stusser ikke helt glatt, men friserer. Bruker en trimmer bare. Vær litt forsiktig med ballene og for guds skyld ikke prøv uten guarden på. Men forsiktig med 0,5 eller 1 mm går fint. Bruker litt lengre rundt resten av kuken. 5-6 mm liker jeg best. Anonymkode: 29668...e28
feliek54 Skrevet 12. oktober 2023 #12 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da jeg snart går fra singel til forhold må jeg begynne å barbere meg nedentil (eller må ikke men ønsker det) både barbering/voksing av ballene og området rundt penis. hørt at voksing er best, stemmer det og hvor evnt kjøper jeg det? Aldri vokset meg før, og jobben blir gjort selv. eller er det andre metoder som er best? Anonymkode: af4b2...f0e uten tvil så er voks best varer mange uker uten hår. jeg har gjord det på en klinikk. lit vondt men deilig etterpå og deilig i rompa. det må prøves 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #13 Skrevet 12. oktober 2023 Her går det i høvel, hårfjerningskrem blir aldri brukt igjen rundt kjønnsorganer her i huset, det ble første og siste gang for noen år siden, var så rød at det lyste 😄😄😄 Så det blir høvel på både meg og mannen, vi barberer oss hver gang vi dusjer, det vil si hver dag slik at vi begge alltid er silkeglatte før kvelden👍🥰 Vi barberer i dusjen, da etter noen minutter slik at hårene er våte og fuktige. Jeg har vært glattbarbert i 19 år bortsett fra 2 perioder etter begge fødslene, da gikk jeg ubarbert i 2-3 uker. Føles digg å være glatt og vi føler det blir så mye mer intimt og følsomt 🥰 Anonymkode: 942bf...423 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #14 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da jeg snart går fra singel til forhold må jeg begynne å barbere meg nedentil (eller må ikke men ønsker det) både barbering/voksing av ballene og området rundt penis. hørt at voksing er best, stemmer det og hvor evnt kjøper jeg det? Aldri vokset meg før, og jobben blir gjort selv. eller er det andre metoder som er best? Anonymkode: af4b2...f0e Jeg bruker høvel på penis og pung. Engangshøvler gjør nytten, men med en varsom hånd foretrekker jeg den klassiske med skikkelig barberblad. Bare vær tørr på hånda så den ikke glir i neven. Jeg skummer opp alminnelig dusjsåpe på utstyret før barbering, mye færre småsår etc enn med engangshøvler. Anonymkode: a8393...6b5
Soft mann Skrevet 16. mars 2024 #15 Skrevet 16. mars 2024 Gå til ein salong som bruker gode produkter, heilt supert å bare ligge å slappe av mens andre gjør jobben. Nb bør være hard wax
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #16 Skrevet 16. mars 2024 Er litt preferanser hos oss kvinner også her. Jeg synes glattbarbert overalt er direkte umandig. Frisert over pikken og glattbarbert på baller og eventuelle hår som er på staken er hva jeg ønsker. Anonymkode: d308d...ce6 2
Soft mann Skrevet 16. mars 2024 #17 Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er litt preferanser hos oss kvinner også her. Jeg synes glattbarbert overalt er direkte umandig. Frisert over pikken og glattbarbert på baller og eventuelle hår som er på staken er hva jeg ønsker. Anonymkode: d308d...ce6 Heldig du, er nok det som er vanligst. Men eg liker å være heit glatt å eg er singel 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #18 Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 12.10.2023 den 13.22): Da jeg snart går fra singel til forhold må jeg begynne å barbere meg nedentil (eller må ikke men ønsker det) både barbering/voksing av ballene og området rundt penis. hørt at voksing er best, stemmer det og hvor evnt kjøper jeg det? Aldri vokset meg før, og jobben blir gjort selv. eller er det andre metoder som er best? Anonymkode: af4b2...f0e Hvis du utfører intimvoks på deg selv, må jeg bare ønske lykke til og håper du har bestilt time hos legen i forkant.. Det gjør ikke engang de som har det som yrke😂 Anonymkode: e3a53...b34
Gorgonzola Skrevet 16. mars 2024 #19 Skrevet 16. mars 2024 Høvel er det beste. Barberskum/krem er bra men her må jeg tilstå at jeg har lyttet til Jan Thomas (av alle), og følger hans råd om å bruke (billig) balsam/conditioner som smøres på før man griper til verket. Funker som bare det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå