AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 Hei! Noen som har erfaringer med å tilsette lakseolje i maten til katt/hund? Om det hjalp, hva hjalp det på hos dine dyr (pels/flass, hårballer, ledd, energi)? Har hørt mye positivt og om det faktisk hjelper vil jeg gjerne begynne å tilsette i maten deres, men vil høre litt erfaringer først da jeg aldri har tilsatt dette i maten hos noen av dyrene jeg har hatt. Anonymkode: 925dd...d07
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #2 Skrevet 12. oktober 2023 jeg bruker white fish omega 3 fra non stop. Men gir det på et tefat ved siden av maten. umulig å si om det hjelper på noe, men det er uansett bra for pels og ledd. Anonymkode: 8b0d2...26c
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #3 Skrevet 12. oktober 2023 Hei! Vi har hatt lakseolje i maten til vår siberian husky siden hun var valp. Hun har ekstremt blank og fin pels, lite røyting (bortsett fra den skikkelige røyteperioden på våren, så klart). Hun liker også smaken godt, så det hjelper på matlysten. Lakseoljen vi bruker er fra Fauna og er lett tilgjengelig på blant annet Kiwi og Meny. Den er ganske billig, men jeg opplever ikke at den har dårligere kvalitet enn andre «dyrere» merker som vi tidligere har prøvd. Anonymkode: 1bc99...9fb
Rosa Gnom Skrevet 12. oktober 2023 #4 Skrevet 12. oktober 2023 Er generelt motstander av å gi dyr noe annet enn dyremat. Det finnes spesielle typer hundemat feks som gjør akkurat den samme jobben. Kanskje tilgomed bedre da det er laget for akkurat det formålet.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #5 Skrevet 12. oktober 2023 Finnes vell ikke noe negativt i å tilsette slik i maten om det ikke fører til overvekt. Men jeg ser virkelig ikke vitsen i å tilsette det i tørrfor, som er helseskadelig som hunder til å begynne med. Anonymkode: 474a0...5bc
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #6 Skrevet 13. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Finnes vell ikke noe negativt i å tilsette slik i maten om det ikke fører til overvekt. Men jeg ser virkelig ikke vitsen i å tilsette det i tørrfor, som er helseskadelig som hunder til å begynne med. Anonymkode: 474a0...5bc Helseskadelig? Kan du forklare litt mer? Anonymkode: 4cb38...364
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå