AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 Hvorfor? Jeg ser ikke på dem, smiler ikke til dem. Men hvis en mann står rett foran meg eller går rett mot meg eller kommer inn i et rom, er det da såå rart at blikket vårt møtes kjapt? Jeg mener INGENTING med det! Jeg er lykkelig gift. Jeg gjør det jeg kan for å virke uinteressert. Men allikevel så ser og merker jeg og har fått hørt at disse mennene tror jeg vil noe. Hva kan jeg gjøre? Begynne med briller med svarte glass? Skrive fuck you i panna mi? Veldig irriterende. Anonymkode: 62933...063 1
Gjest ufiltrert Skrevet 12. oktober 2023 #2 Skrevet 12. oktober 2023 Mange menn med predatoriskt sultne blikk reagerer aktivt på alt som kan forvrenges og tolkes som sexuellt eller en liten åpning.
Andro Skrevet 12. oktober 2023 #3 Skrevet 12. oktober 2023 De tror ikke at du er keen. Du framstår som blyg og engstelig, og de tenner på å gjøre deg brydd. Du må slutte med den unnvikende adferden. Sett blikket i dem, og gå rett fram dit du vil, uten å vike, trø til siden eller senke blikket. Spill selvsikker, og tenk at du er dronninga av dette stedet. Øv på kroppsspråket ditt. Menn blir intimidert av tøffe kvinner med åpent kroppsspråk. Du må for helvete slutte å granske deg selv for andres adferd! Det er ikke ditt ansvar! Ei verden, ta plass, og ikke bry deg om responsen. Du har rett til å gå trygt, fritt og har ingen plikt til å se blyg ut. 8 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #4 Skrevet 12. oktober 2023 Andro skrev (3 minutter siden): De tror ikke at du er keen. Du framstår som blyg og engstelig, og de tenner på å gjøre deg brydd. Du må slutte med den unnvikende adferden. Sett blikket i dem, og gå rett fram dit du vil, uten å vike, trø til siden eller senke blikket. Spill selvsikker, og tenk at du er dronninga av dette stedet. Øv på kroppsspråket ditt. Menn blir intimidert av tøffe kvinner med åpent kroppsspråk. Du må for helvete slutte å granske deg selv for andres adferd! Det er ikke ditt ansvar! Ei verden, ta plass, og ikke bry deg om responsen. Du har rett til å gå trygt, fritt og har ingen plikt til å se blyg ut. 😊 Takk! Nå ble jeg glad faktisk. Og du har rett, jeg skal ikke bry meg om hva de tror om meg jeg. Samme om de tror jeg vil ha dem eller hva de tror. Jeg vet jo sannheten 😊👍 Anonymkode: 62933...063 1 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #5 Skrevet 12. oktober 2023 De fleste gjør det bare man snakker normalt til dem. Av og til fortsetter de å være interessert etter jeg har sagt jeg er homofil også. Anonymkode: d154d...7c6 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #6 Skrevet 12. oktober 2023 Ja, dette høres ut som typisk narssisistisk adferd fra enkelte menn. Normale menn tenker ikke sånn. Hver gang noen sier at de tror du var interessert i dem når du oppførte deg normalt, så kan du med god tro anta at de er dysfunksjonelle/ syke på et eller annet vis. Anonymkode: 946b5...e9e 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #7 Skrevet 12. oktober 2023 Menn er mer innbilske enn kvinner, og har høyere tanker om seg selv. Jeg tenker din observasjon stemmer, men ikke noe vi får gjort noe med Anonymkode: 11639...6c1 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #8 Skrevet 12. oktober 2023 Vært borti menn som presiserer at det ikke kan bli noe mellom oss ja, uten at det har vært antydning til noe sånt. 😅Har jo sett en del sånne tråder her også, "hun smilte til meg, vil det si hun vil ha meg?" Selv om det dreide seg om butikkdama idet hun sa "pose?" Anonymkode: d214e...252 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #9 Skrevet 12. oktober 2023 Jeg tenker at det ikke har noe med deg å gjøre, at disse innbilske mennene bare er sånn. Med flere. Bare vær glad for at det er de som er teite, ikke du. Vanskelig å forstå hvorfor raringer gjør som de gjør, så spar deg for energi, og ikke gruble på hvorfor de er sånn. Anonymkode: 3abe9...09a 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #10 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor? Jeg ser ikke på dem, smiler ikke til dem. Men hvis en mann står rett foran meg eller går rett mot meg eller kommer inn i et rom, er det da såå rart at blikket vårt møtes kjapt? Jeg mener INGENTING med det! Jeg er lykkelig gift. Jeg gjør det jeg kan for å virke uinteressert. Men allikevel så ser og merker jeg og har fått hørt at disse mennene tror jeg vil noe. Hva kan jeg gjøre? Begynne med briller med svarte glass? Skrive fuck you i panna mi? Veldig irriterende. Anonymkode: 62933...063 Du «ser og merker» at de tror du er interessert? Her tror jeg fantasien din løper litt vel løpsk. Anonymkode: 570dc...78b 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #11 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du «ser og merker» at de tror du er interessert? Her tror jeg fantasien din løper litt vel løpsk. Anonymkode: 570dc...78b Er vel neppe fantasi når hun får høre det av andre. Anonymkode: aea8c...92b
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #12 Skrevet 12. oktober 2023 Det er holdningen din som gjør at enkelte tror du er interessert. Slutt og se ned i bakken, gå med rak rygg, se rett frem. Lat som du er busy og gå i rask gange, så slipper du det problemet. Gi folk denne ✋ Anonymkode: 671e1...adb
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #13 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn er mer innbilske enn kvinner, og har høyere tanker om seg selv. Jeg tenker din observasjon stemmer, men ikke noe vi får gjort noe med Anonymkode: 11639...6c1 Innbilske ja, men heller ikke bortskjemte med initiativ fra kvinner. En usikker kvinne kan lett misforstås av en innbilsk mann. En usikker kvinne gjemmer blikket helt eller klarer ikke vike unna og smiler litt brydd. Det siste misforstås. Anonymkode: 1ec78...0ad 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #14 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er holdningen din som gjør at enkelte tror du er interessert. Slutt og se ned i bakken, gå med rak rygg, se rett frem. Lat som du er busy og gå i rask gange, så slipper du det problemet. Gi folk denne ✋ Anonymkode: 671e1...adb Hæ? Hvorfor tror noen at man er interessert om man ser i bakken? Anonymkode: 570dc...78b 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #15 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Er vel neppe fantasi når hun får høre det av andre. Anonymkode: aea8c...92b Hun har sikkert hørt det én gang av andre. Resten er i eget hode. Anonymkode: 570dc...78b 3
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #16 Skrevet 12. oktober 2023 Du "merker" at de er interessert i deg, dette er jo bare du som er innbilsk 😂 Anonymkode: 9ca9f...00f 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #17 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hæ? Hvorfor tror noen at man er interessert om man ser i bakken? Anonymkode: 570dc...78b Fordi noen blir sjenerte når de ser noen de har lyst på. Anonymkode: aea8c...92b 1
Hannabanna Skrevet 12. oktober 2023 #18 Skrevet 12. oktober 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Du "merker" at de er interessert i deg, dette er jo bare du som er innbilsk 😂 Anonymkode: 9ca9f...00f Ser og merker og har fått hørt sto det. Men så klart kan man merke når menn er interesserte! 3
Gjest Gregory Skrevet 12. oktober 2023 #19 Skrevet 12. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Menn er mer innbilske enn kvinner, og har høyere tanker om seg selv. Jeg tenker din observasjon stemmer, men ikke noe vi får gjort noe med Anonymkode: 11639...6c1 Du har rett i at menn generelt sett har høyere tanker om seg enn kvinner. men kvinner er like innbilske som menn, bare på andre områder- Det mest fornuftig er å anta at en kvinne ikke er interessert siden i 99% av tilfellene er hun ikke det.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #20 Skrevet 12. oktober 2023 Jeg var på et jobb-arrangement som involverte alkohol. Jeg snakket mye med en kvinnelig kollega. Sent på kvelden så satt hun ved siden av meg og tok meg på albuen når hun snakket og pjusket meg i håret. Prøvde hun seg på meg eller er hun bare en fysisk person? Anonymkode: f372b...d4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå