Gå til innhold

Mann på Hinge sluttet å prate sekundet vi avtalte date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om dette?

Begynte å prate med en mann på mandag. Han var interessert i samtalen (skrev utfyllende, viste interesse, spurte/svarte osv), og etter ca 45min-1t spurte han om jeg ville treffes. Jeg sier det hadde vært hyggelig, og vi avtaler lørdag. Jeg spør han et oppfølgingsspørsmål (til noe annet han sa), han svarer svært kort, jeg svarer igjen/spør om noe, også blir det stille. Har ikke hørt noe siden.

Er dette vanlig? Så fort man har "sikret" daten så gidder man ikke prate mer? Ikke at jeg forventer at vi skal prate i det lange og det brede, men reagerte litt på at samtalen sluttet brått med en gang, og at vi ikke har pratet siden. Jeg mister egentlig lysten til å gå på date, føler meg litt som et objekt som det bare er interessant å "godprate med" inntil jeg sier ja.

Innspill?

Anonymkode: 5fc0d...cf1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han så vel enten flere bilder av deg eller fikk post-nut clarity

Anonymkode: ea8dd...160

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fikk hva?

Anonymkode: d136f...4fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva tenker dere om dette?

Begynte å prate med en mann på mandag. Han var interessert i samtalen (skrev utfyllende, viste interesse, spurte/svarte osv), og etter ca 45min-1t spurte han om jeg ville treffes. Jeg sier det hadde vært hyggelig, og vi avtaler lørdag. Jeg spør han et oppfølgingsspørsmål (til noe annet han sa), han svarer svært kort, jeg svarer igjen/spør om noe, også blir det stille. Har ikke hørt noe siden.

Er dette vanlig? Så fort man har "sikret" daten så gidder man ikke prate mer? Ikke at jeg forventer at vi skal prate i det lange og det brede, men reagerte litt på at samtalen sluttet brått med en gang, og at vi ikke har pratet siden. Jeg mister egentlig lysten til å gå på date, føler meg litt som et objekt som det bare er interessant å "godprate med" inntil jeg sier ja.

Innspill?

Jeg hadde ikke gått... minner meg om folk som "hekter" en i nivåer. Feks nå har han en date så vil han ikke jobbe mer for din gunst der. Når han får ha sex med deg så blir det som en selvfølge neste gang osv. One trick ponies kaller jeg de, folk som er hyggelige én gang, forfører én gang, flørter én gang. 

Eksen min var slik. Til slutt ville han ha sex på denne måten her: sa "jaja skal vi pule da?" Kledde seg naken og la seg ned på senga og venta på at jeg skulle hoppe på 😂

Anonymkode: 3f4b3...115

• Liker 4
Skrevet

😂 Da kan han heller avlyse tenker jeg.

TS

Skrevet

Det kan kanskje være han ble litt sjenert eller usikker på hva han skulle si når daten var i boks? Hadde han vært litt mer moden, hadde han kanskje vært ærlig om det da. 

Anonymkode: 57763...bb6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det kan kanskje være han ble litt sjenert eller usikker på hva han skulle si når daten var i boks? Hadde han vært litt mer moden, hadde han kanskje vært ærlig om det da. 

Han kunne vel fortsatt med å svare på det jeg spurte om? Eventuelt si han skulle legge seg e.l. Han virket _IKKE_ sjenert på noen måte i forkant. 

TS

• Liker 1
Skrevet

Han var vel bare interessert i jakten. 

Anonymkode: d136f...4fb

• Liker 1
Skrevet

Han kunne vel fortsatt med å svare på det jeg spurte om? Eventuelt si han skulle legge seg e.l. Han virket _IKKE_ sjenert på noen måte i forkant. 

TS

Han høres ut som en kødd, det er mer sannsynlig enn min optimistiske la-tvilen-komme-tiltalte-til-gode-holdning .

Hva med å konfrontere litt ærlig? Litt sånn "Hei, hva skjedde med deg? Blir skikkelig kleint å treffes på date når du har forsvunnet på denne måten?".

• Liker 2
Skrevet

Når man har sikret daten er det eneste videre prat kan føre til at man fucker opp noe. Man kan spare litt prat til daten. Er også veldig lite givende å chatte. Chatte er en dameting.

• Liker 2
Skrevet
Sykkelkopp skrev (3 minutter siden):

Når man har sikret daten er det eneste videre prat kan føre til at man fucker opp noe. Man kan spare litt prat til daten. Er også veldig lite givende å chatte. Chatte er en dameting.

Men er det ikke da mer naturlig å avslutte samtalen? Si man skal legge seg, men at man gleder seg til daten? E.l. Det var rett og slett en samtale i "full fart" inntil jeg sa ja til å gå på date, og da bare sa han noe sånt som at det blir bra, også ble det bare bom stille. Veldig unaturlig. Jeg trenger heller ikke å chatte hele tiden, men synes hele samtalen avsluttet veldig rart. 

TS

• Liker 4
Skrevet
Sykkelkopp skrev (10 minutter siden):

Jeg liker heller ikke å småprate på chat. Men da sier jeg fra om det, jeg blir ikke bare taus.

Anonymkode: 570f0...7ae

• Liker 2
Skrevet

Forstår ikke problemet. Dere har jo en avtale. Bedre å snakke når dere møtes. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg liker heller ikke å småprate på chat. Men da sier jeg fra om det, jeg blir ikke bare taus.

Anonymkode: 570f0...7ae

Hadde mistet interessen umiddelbart om noen er så tydelig hot / cold . Usjarmerende trekk . Tenker han tenker at nå er lørdagens ligg i boks . Så da gidder han ikke jobbe mer for det. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det viser jo sosial kompetanse å klare å avslutte en samtale på en normal måte, dvs m noen vennlige fraser som bygger forventning.

Dessuten ksn man jo lure litt på om fyren er litt sånn som setter seg et mål (avtale date, pule) og så har han ikke mer å tilføre etter målene hans er nådd, altså en fyr med en litt grunn forståelse av bpde det sosiale spillet og av kjærleik.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men er det ikke da mer naturlig å avslutte samtalen? Si man skal legge seg, men at man gleder seg til daten? E.l. Det var rett og slett en samtale i "full fart" inntil jeg sa ja til å gå på date, og da bare sa han noe sånt som at det blir bra, også ble det bare bom stille. Veldig unaturlig. Jeg trenger heller ikke å chatte hele tiden, men synes hele samtalen avsluttet veldig rart. 

TS

Er du gammel? Man trenger ingen formell avslutning på en chat.

• Liker 1
Skrevet
miss summers skrev (3 minutter siden):

Forstår ikke problemet. Dere har jo en avtale. Bedre å snakke når dere møtes. 

Hvis man sammenligner det slik; du har en fin telefonsamtale med noen i 45 minutters tid, også sier man "hva tenker du om å treffes til lørdag?", motparten sier "ja, det høres hyggelig ut" - også legger man bare på uten å si noe mer.

TS

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Sykkelkopp skrev (Akkurat nå):

Er du gammel? Man trenger ingen formell avslutning på en chat.

Nei, jeg er 28 år. Man trenger vel en avslutning på en chat enn å bare slutte å svare midt i en samtale (som inntil dette punktet har gått frem-og-tilbake hele tiden, i god fart, og som det fortsatt er løse spørsmål som ikke er besvart)..

TS.

• Liker 2
Skrevet

Ja, han burde jo avsluttet samtalen, men kanskje følte han at han gjorde det når dere avtalte å treffes? Det tror jeg at jeg kanskje hadde gjort. Kjekt å treffes og snakke heller enn å skrive. 

Men neste dag er han sikkert litt på igjen? 

Skrevet
exictence skrev (Akkurat nå):

Ja, han burde jo avsluttet samtalen, men kanskje følte han at han gjorde det når dere avtalte å treffes? Det tror jeg at jeg kanskje hadde gjort. Kjekt å treffes og snakke heller enn å skrive. 

Men neste dag er han sikkert litt på igjen? 

Dette var mandag kveld, har ikke hørt noe siden :) Selvfølgelig hyggelig å treffes, men var flere løse spørsmål som ikke var besvart. Vi var midt i en ivrig samtale om et annet tema samtidig.

TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...