Gå til innhold

Er gyn undersøkelse verdt det? Mulig bekkeninfeksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg tror muligens jeg har en bekkeninfeksjon. Smerter og øm i nedee del av magen. Trolig pga klamydia som jeg har hatt i ett par år (ikke hatt samleie med noen etter jeg har hatt det, har brukt det for å klare å sette grenser).

Tror det burde være mulig å teste meg ved nærmeste legesenter (har ikke fastlege her)? Og da er det slik jeg forstår det gratis, men får ikke snakket med lege. 
vurderer litt gu, men da må det jo bli privat og koster fort 2000…

men er det verdt det? Får jo muligens sett om egglederne mine er tette, men er kanskje ikke så mye å gjøre med det?

Anonymkode: bfebb...b52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du visst at du har klamydia i et par år? Det er noe man bør behandle, for det er ikke bra å gå med det over tid. Har du ikke fastlege? Har ikke alle det? 

Anonymkode: 43504...126

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei! Jeg tror muligens jeg har en bekkeninfeksjon. Smerter og øm i nedee del av magen. Trolig pga klamydia som jeg har hatt i ett par år (ikke hatt samleie med noen etter jeg har hatt det, har brukt det for å klare å sette grenser).

Tror det burde være mulig å teste meg ved nærmeste legesenter (har ikke fastlege her)? Og da er det slik jeg forstår det gratis, men får ikke snakket med lege. 
vurderer litt gu, men da må det jo bli privat og koster fort 2000…

men er det verdt det? Får jo muligens sett om egglederne mine er tette, men er kanskje ikke så mye å gjøre med det?

Oppsøk legevakt. 

Anonymkode: 552dd...3bd

Skrevet

Hvorfor må en gu bli privat? 

Anonymkode: 35f2c...6dd

• Nyttig 1
Skrevet

Bestill en time hos fastlegen. Hvorfor skal du gå privat?

Anonymkode: 4708d...15f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bestill en time hos fastlegen. Hvorfor skal du gå privat?

Anonymkode: 4708d...15f

Fordi jeg har ikke fastlege her

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har du visst at du har klamydia i et par år? Det er noe man bør behandle, for det er ikke bra å gå med det over tid. Har du ikke fastlege? Har ikke alle det? 

Anonymkode: 43504...126

Jeg vet… men sliter med å si nei til sex selv om jeg ikke vil, så nå var det plutselig ikke noe problem fordi jeg kan jo ikke smitte andre

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi jeg har ikke fastlege her

Da kan du gå på legevakten.

Anonymkode: 35f2c...6dd

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg vet… men sliter med å si nei til sex selv om jeg ikke vil, så nå var det plutselig ikke noe problem fordi jeg kan jo ikke smitte andre

Man kan bli steril av å gå med klamydia over tid. Få deg legetime, og psykolog som kan hjelpe deg å sette grenser vedrørende sex.

Anonymkode: 0cf5d...1ea

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kjære deg, dette går utover kroppen din.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Man kan bli steril av å gå med klamydia over tid. Få deg legetime, og psykolog som kan hjelpe deg å sette grenser vedrørende sex.

Anonymkode: 0cf5d...1ea

KG og den patetiske henvisningen til psykolog for ingenting. 

Anonymkode: b0dae...35f

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

KG og den patetiske henvisningen til psykolog for ingenting. 

Anonymkode: b0dae...35f

Når man velger å la en klamydia-infeksjon gå ubehandlet i flere år for å klare si nei til sex, da har man et åpenbart problem man trenger hjelp med. Ubehandlet klamydia kan faktisk bli veldig alvorlig, så dette er en form for selvskading for å "klare å si nei". 

Hvis du anser det som "ingenting", vel...  :klaske:

Anonymkode: 0543a...18d

• Liker 2
Skrevet

Legevakt?

Anonymkode: 45022...377

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...