AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #1 Skrevet 12. oktober 2023 Hei. Skal i kveld på date 2 med en fyr jeg tror jeg liker...HJELP! Første date var knallbra. Samtalen fløt helt naturlig. Catchen her er at vi drakk øl, maaange øl... Og det ble klining og klining utviklet seg til litt sengekos 😮 Vi har snappet og tekstet litt i etterkant, og har fortsatt en lett og ledig tone med masse humor. Har ikke sendt "dirty snaps" eller tilsvarende. Bare blitt bedre kjent. I kveld skal vi altså på date 2. Skal møtes på en koselig kafe og ta en kaffe. Og jeg er så nervøs!! Så, noen med noen god tips og råd for kvelden? Anonymkode: 91955...731
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #2 Skrevet 12. oktober 2023 Hvis dere har en god tone, og allerede har hatt sex høres det ikke ut som du trenger tips eller råd 😅 Bare fortsett i samme sporet og kos deg! Anonymkode: 0588c...ee0 1 1
Engel Skrevet 12. oktober 2023 #3 Skrevet 12. oktober 2023 Bare vær deg selv, og fokuser mer på om du liker han enn motsatt.🙂 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2023 #4 Skrevet 12. oktober 2023 Hold igjen på bildematerialet . Dere hadde sengekos altfor tidlig 🤪 til at jeg ville tatt noe seriøst . Hadde hatet og vært runkemateriale for en fyr ifht bilder ,som kom og gikk..så VENT med det ,,,typ 14 mnd.! Hev standarden ifht din egenverdi,så har du ingenting å være nervøs for. Anonymkode: d4149...45f 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #5 Skrevet 13. oktober 2023 Oppdatering: Kvelden var veldig koselig! Samtalen fløt veldig fint, og vi bli sittende og skravle i nesten 3 timer Avsluttet kvelden med en klem og gikk hvert til vårt Anonymkode: 91955...731 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå