Gå til innhold

Utforsket sex med annen kvinne, nå er jeg litt "hektet"....men er vel en fase?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge tenkt å ha sex med en annen kvinne, etter jeg ble skilt så ville jeg prøve det. Møtte ei via internett på en datingside, der vi møttes etter å ha snakket litt sammen. Ganske rett på sak, men dette fungerte veldig bra for meg...ting var helt annerledes enn med en mann. Nå har vi møttes 1 gang i uken etpar mndr....tenker at jeg bare lar det stå til. For meg er det seksuellt, føler ikke for noe kjæresteforhold.

Men har jo ingen andre å dele dette med :) Skriver det av meg her...

Anonymkode: a3be1...27d

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke så uvanlig, har jeg inntrykk av. Kjæresten min har hatt en slik fase, og hun er nok ikke helt ferdig med kvinner enda. Men hva så om det er en fase eller ikke?  Det du bør tenke på, er jo at den andre kvinnen kanskje utvikler følelser, og dere havner i motfase. 

Anonymkode: 67299...9d7

Skrevet

Da er du nok biseksuell. Ikke bifil/lesbisk. Hvis det kun handler om sex, og ikke forelskelse. Mange som ikke vet forskjellen på det 🙂

Anonymkode: 7500a...686

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis man har sex med samme kjønn så kan man ikke si at man er hetero. Kall det utforsking, fase eller hva du vil, men hetero er man da ikke. Ikke at det er noe galt med det.

Anonymkode: a91bf...6c3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvis man har sex med samme kjønn så kan man ikke si at man er hetero. Kall det utforsking, fase eller hva du vil, men hetero er man da ikke. Ikke at det er noe galt med det.

Anonymkode: a91bf...6c3

Man kan vel være biseksuell og hetero. Om man bare forelsker seg i motsatt kjønn.

Anonymkode: 7500a...686

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Det er vel ikke så uvanlig, har jeg inntrykk av. Kjæresten min har hatt en slik fase, og hun er nok ikke helt ferdig med kvinner enda. Men hva så om det er en fase eller ikke?  Det du bør tenke på, er jo at den andre kvinnen kanskje utvikler følelser, og dere havner i motfase. 

Motfase? Er det et vanlig ord?

Anonymkode: 623fb...da8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Lenge tenkt å ha sex med en annen kvinne, etter jeg ble skilt så ville jeg prøve det. Møtte ei via internett på en datingside, der vi møttes etter å ha snakket litt sammen. Ganske rett på sak, men dette fungerte veldig bra for meg...ting var helt annerledes enn med en mann. Nå har vi møttes 1 gang i uken etpar mndr....tenker at jeg bare lar det stå til. For meg er det seksuellt, føler ikke for noe kjæresteforhold.

Hva er annerledes enn med en mann, da?

Skrevet

Trenger ikke noe svar på at jeg er biseksuell eller annet :) Ikke ute etter merkelapper.

Gjør det jeg føler for nå, etter 8års ekteskap med rutinesex.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Motfase? Er det et vanlig ord?

Innenfor fysikk og elektroteknikk er det et helt vanlig ord, men jeg brukte det litt spøkefullt her. Det jeg mener er at to stykker som er på samme stadie av utforskning, kan forsterke opplevelsen, mens to som ikke ønsker det samme, etterhvert vil ødelegge gleden med det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Etter jeg begynte å ha sex med andre kvinner, foretrekker jeg faktisk det mer en med menn.

Sexen er jevnt over bedre med en annen kvinne 😌

Anonymkode: 7e208...473

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er annerledes enn med en mann, da?

Vanskelig å sette fingeren på for min del. Men det handler nok litt om at man har en bedre og naturlig forståelse for min fysiologi og anatomi. Samtidig så har aldri penisen vært noe viktig del av sex for min del. Akkurat selve samleiet har aldri gitt meg den helt store nytelsen. Med en annen kvinne, så er jo den faktoren ute av ligningen og man bruker mer tid og energi på ting som er mye deiligere 😊

Alt vi gjør er liksom hakket bedre en med en mann.

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som du har en veldig deilig tid👏👏 Kos deg masse 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vanskelig å sette fingeren på for min del. Men det handler nok litt om at man har en bedre og naturlig forståelse for min fysiologi og anatomi. Samtidig så har aldri penisen vært noe viktig del av sex for min del. Akkurat selve samleiet har aldri gitt meg den helt store nytelsen. Med en annen kvinne, så er jo den faktoren ute av ligningen og man bruker mer tid og energi på ting som er mye deiligere 😊

Alt vi gjør er liksom hakket bedre en med en mann.

Ja, det vel for du naturlig foretrekker kvinner og er bifil?! For meg som er hetro så er penisen høydepunktet. 

• Liker 1
Skrevet

En fase? Neppe. Du finner ut av nye sider ved deg selv og din egen seksualitet. Nyt det, men ikke lur henne: Å møtes så ofte ligner et kjæresteforhold, og følelser kommer til å oppstå. Snakk om det med hverandre. Vi har ansvar for å ta vare på alle vi møter på vår vei.

Jeg foretrekker også sex med kvinner, men har nesten bare forelsket meg i menn. Ser meg selv som panseksuell. Kanskje panromantisk. Kjønn har i grunn veldig lite å si. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Trenger ikke noe svar på at jeg er biseksuell eller annet :) Ikke ute etter merkelapper.

Gjør det jeg føler for nå, etter 8års ekteskap med rutinesex.

Det tenker jeg også, så lenge du nyter, spiller det ingen rolle hva du er :) 

Kos deg! 

Anonymkode: 5d4ae...676

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Etter jeg begynte å ha sex med andre kvinner, foretrekker jeg faktisk det mer en med menn.

Sexen er jevnt over bedre med en annen kvinne 😌

Spennende variasjon hvertfall :) Men vil nok ikke kutte ut menn for det...elsker samleie også.

Skrevet
Hmmmmmm skrev (3 timer siden):

Ja, det vel for du naturlig foretrekker kvinner og er bifil?! For meg som er hetro så er penisen høydepunktet. 

Jeg elsker sex med både kvinner og menn. Syntes bare det er enda bedre med kvinner en med menn💁🏼‍♀️

Skrevet

Jeg  er en kvinne på 48 år og er samboer med en fantastisk mann på alle måter, og vi har et veldig godt sexliv. Likevel kjenner jeg veldig på en lyst til å ha utforske å ha sex med en annen kvinne. Den lysten har blitt mye sterkere de to-tre siste årene. Min samboer vet om dette og han har ingen problemer om jeg vil virkeliggjøre den fantasien. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal finne en kvinne som jeg er tiltrukket av og vice versa, og som ønsker det samme som meg?  Og hva om jeg vil foretrekke sex med henne framfor min samboer om jeg tester ut dette? 
Jeg er litt redd jeg vil bli "hektet" jeg også, både fordi det er nytt og spennende og fordi jeg har følt så sterk tenning rundt dette over så lang tid. 

Anonymkode: 471f0...39f

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg  er en kvinne på 48 år og er samboer med en fantastisk mann på alle måter, og vi har et veldig godt sexliv. Likevel kjenner jeg veldig på en lyst til å ha utforske å ha sex med en annen kvinne. Den lysten har blitt mye sterkere de to-tre siste årene. Min samboer vet om dette og han har ingen problemer om jeg vil virkeliggjøre den fantasien. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal finne en kvinne som jeg er tiltrukket av og vice versa, og som ønsker det samme som meg?  Og hva om jeg vil foretrekke sex med henne framfor min samboer om jeg tester ut dette? 
Jeg er litt redd jeg vil bli "hektet" jeg også, både fordi det er nytt og spennende og fordi jeg har følt så sterk tenning rundt dette over så lang tid. 

Du må nok bruke internett, nok av datingsider å velge i. Skriv hva du søker i profilen :) Er ganske direkt av meg som person, så gikk ganske greit. Ei som skrev til meg, etterhvert snakket vi på tlf..delte hva jeg ville..hun var erfaren og tok fint styringen.

Skrevet

Hadde du kjent på en tenning rundt dette lenge før du opprettet en profil? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...